آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

سوال و جواب در مورد چله نشینی و (ت س خ ی ر ات م و ک ل)

با عرض سلام و روز بخیر خدمت شما عزیزان

در طی این چند روز کسانی با من تماس گرفتند و از من طریقه احضار رو سوال میکنند و خیلی اصرار میکنند کسانی رو به ایشان معرفی کنم که استاد این کار باشند.

من همیشه به تمام دوستانم فقط پیشنهاد میکنم که اولا بدون استاد در این وادی اصلا قدم برندارند. و در ثانی اگر کتابهایی در این زمینه در دست دارند مثل کتاب سکاکی،فکر نکنید که میتوانید  با این کتابها بتوانید جــن را به تســخیر خود در بیاورید.نه اصلا این طور نیست.اگر این طور بود الان همه برای خودشون یک لشکر موکل داشتند.و در ثانی در کتاب به طور کامل و جامع بیان نمیکنند و ریز مطالب و نکات اساسی رو عنوان نمیکنند.

من استادی در این زمینه سراغ ندارم و خودمم نمیتونم کمکی به شما بکنم.خواهشا در این مورد برام ایمیل نزنید و یا تماس نگیرید.

ولی مطلبی که قبلا از کتابی خونده بودم را در  اینجا عنوان میکنم تا همتون  استفاده ببرید و برای شما هم کاملا روشن بشه که طریقه گرفتن موکل به این سادگی ها نیست.و هم گول افراد شیاد را با حرفهای  نیرنگشون نخورید

 

سوال و جواب در مورد چله نشینی و تســـخیرات مــوکـــل:

در زیر چند سوال و جواب که از استادی شده در کتابی به عنوان (جن ها همه جا هستند) را قرار میدم.مطمئنا برای شما هم مفیده.این سوال و جواب را خوب مطالعه کنین و از دستش ندهید.

آیا امروزه می توان جن را تسخــیر کرد ؟

پاسخ : تسخیر جن از قدیم الایام مرسوم بوده و اکنون نیز می توان جن را به تسخیر درآورد. انسان اشرف مخلوقات است و می تواند تمام موجودات را تسخیر نماید « وَلَقَدکَرَّمْنا بَنی آدَمَ حَمَلْناهُم فِی الْبَرِّ وَ البَحْرِ»(سوره اسرا آیه ۷۰)

تاج کرامت بر سر انسان نهادند . انسان در مکتب پیامبران الهی موجودی است بلند پایه و رفیع ، مقامش برتر و بالاتر از تمام موالید جهان مادی است . انسان  موجودی است که توان داردجهان را مسخر خودش سازد و فرشتـگان را در خدمت خویش در آورد و هم می تواند به اسفل السّافلین سقـوط کند . مقام انسان مقام جمع الجمع است . وجود مظهریت اسم الله و خلیفه الله است. پس مقامش از ملائک برتر است ، بخاطر این که اسماء را تعلیم دیده و مسجود همه ی فرشتگان قرار گرفته است. کسی که در این وادی قدم میگذارد تمام کارهایش باید خداگونه باشد و در راه خیر قدم بردارد . باید ریاضت کامل بکشد .

پرسش : ریاضت و چله نشینی از نوع عالی و سافل کدام است ؟

پاسخ :عالی آن مربوط به فرشتگان و ملائکه و عوالم بالاتر می باشد . باید در الهیات و عرفان اندیشه بالایی داشت که شامل روزه سکوت و روزه گرفتن کامل و دائم الوضوء بودن می باشد .ذکرهای مخصوص ، داشتن توسل به چهارده معصوم (ع) ، گریه کردن از ترس خدا ، چله های مخصوص و … و از همه نظر زیر نظر استادی بزرگ باشدکه حداقل از نظر فقهی مطلع باشد و از آن استفاده کامل را ببرد.

در نوع سافل هم باید پرهیز از حیوانی نمائید ، نماز قضا در مدت حداقل چهل روز قبل از ریاضت نداشته باشید و علاوه بر آن ذکرهایی است که استاد به شما می دهد که این نوع سافل شامل موجوداتی مثل جن و پری و غیره می شود . دستورات را باید کامل رعایت کنید . خودسرانه در این وادی نباید قدم بردارید . مثلا ما کتابی داریم درباره ی جن که در کتاب گفته شده فلان ذکر را بخوانیم جن های زیادی را تسخیر می کنیم ، نه این طور نیست ، باید تجربه ی این کار راداشته باشیم . خب اگر همه بخواهند از روی کتاب به این فیض دست بیابند همه برای خودشان استادی بودند . البته استثنائاتی هم وجود دارد که افرادی بدون استاد به علوم دست یافته اند باز این برای خودش نکاتی دارد که آن را خداوند و معصومین به آن افراد عنایت کرده اند .

چله نشینی هم برای تقویت روح و هم برای تسخیر و احضار است که این هم بدون استاد نمی شود و باید ذکرهای خاصی را بگوئیم و برای داشتن موکل باید چله نشینی نمود .

پرسش : چگونه می توان موکــل داشت ؟

پاسخ : اول باید خودتان را درست کنید. گناه نکرده باشید. واجبات و مستحبات را به خوبی انجام دهید . قرض نداشته باشید در واقع به کسی بدهکار نباشید . باید طوری که گفته شد به چله نشست . روزها روزه بگیرید و نسبت به عبادت جدی باشید . پرهیز از جمادی و شمسی کنید . ترک حیوانی داشته باشید و بازمیگویم بدون استاد نمی شود.

پرسش : تســخیر و شرایط آن را بگوئید ؟

پاسخ :همان طور که قبلا گفتم انسان می تواند تمام موالید جهان هستی را تسخیر کند . شرایطی که می توان نام برد ، اول باید مکانی که در آن مشغول عبادت است آن مکان غصبی نباشد بعضی به آن توجهی ندارند ، لباس مناسب، بخورات، روز ، هفته ، ماه و سال ، ولی بیشتر به اعمال آن شخص ارتباط دارد هرچه عبادت و اعمال شخصی برای خدا با حضور قلب و توجه باشد زودتر به هدفش می رسد و موجودی را که می خواهد مسخر خود سازد از راه درست آن استفاده کند نه از راه شیطانی .در واقع تسخیر یعنی مسخر کردن کسی و به اختیار خود در آوردن او تا کارهایی را که به مسخر شده محول می شود دستورات را اطاعت کرده و سرپیچی نکند و بازهم به کردار ، رفتار و اعمال خود شخص ارتباط دارد .

پرسش : اگر در تســخیر احیانا موجودی شیــطانی حضور یابد چه باید کرد ؟ و آیا موجود شیـــطانی را از غیر آن می توان تشخیص داد ؟

پاسخ : در تسخیر مهم نیت انسان  است. اگر نیت درست نباشد با شیاطین پیش می روید؛ ولی اگر نیت درست باشد به هیچ عنوان شیاطین نمی توانند حضور یابند . نام خدا را به زبان می آورید با هر بار گفتن  نام خداوند و خواندن قرآن و دیگر ذکرها شیاطین دورتر و دورتر می شوند  و هرکه را استادی نباشد شیطان رهبر او خواهد بود . « مَن لَم یَکُن لَهُ اُستَاذٌ فَاِمَامُهُ الشَّیطَان » می توانیم بگوییم دشمنان انسان چهار چیز هستند : ابلیس  (شیطان ) ، دنیا ، هوی و هوس و نفس امّاره . انسان دو دشمن بزرگ دارد : یکی « بیرونی » که شیطان  نام دارد و دیگری « درونی » که آن هم غفلت و اشتباه خود انسان است .

انسان شناسان می گویند : انسان دارای روح بزرگی است که می تواند تا بی نهایت گسترده شود و تا بی نهایت به اعماق جهان نفوذ کند . شناخت این مسائل بدون داشتن مرشدی کامل و استادی وارسته البته امکان ناپذیر است باید دقیق و حساس بود که مبادا شیطان در لباس مبدل فریبمان دهد . به گفته ی مولوی دیده ای باید باشدشه شناس تا شاه را در هر لباس بشناسد و نه در لباس واحد و غیره . پس باید دست به عصا بود که می گویند :

ای بسا که ابلیس آدم روی هست

پس به هر دستی نشاید داد دست

برای دفع شیاطین همراه داشتن قرآن ، تربت کربلا ، خواندن سوره هایی که با « قل » شروع می شود ، خواندن سوره « یس » مفید است از « بخورات » استفاده کردن و فضا را خوشبو کردن نیز شیاطین دور می شوند و قبل از این ها باید خود را در حصار کامل قرار دهد .

پرسش : درباره ی مندل با چوب « انار » « خرما » و « بید مجنون » توضیحی بدهید و آیا این ها در احضارات و تسخیرات مفید می باشند ؟

پاسخ :گفته شده با خوردن یک دانه انار شیطان تا چهل روز از ما دور می شود و چوب انار فقط برای حصار کردن مفید است به جای میخ آهنی می توان از چوب خرما و انار و بید مجنون استفاده کرد . انار بخاطر بهشتی بودن آن شیطان نفوذ نمی کند . خرما هم چون مولا علی (ع) در پای آن ذکر گفته است و بید مجنون به خاطر این است که هر جنی حاضر شود خواه ناخواه با خود سنگینی و لرزش دارد که روی انسان تأثیر می گذارد و این لرزش و سنگینی را بید مجنون دفع می کند .

پرسش : در مورد بخــوراتی که در تســـخیر استفاده می شود و دیگر شرایط آن توضیحی بدهید

پاسخ :برای هر ذکری که می خوانیم بخورات خودش لازم است . مثلا برای احضار جن بخوراتی از قبیل : عود خام ، عود ، اسپند ، کندر ، سنبله . باز هر کدام از این مواردی که گفته شد باید با ذکر پیش برویم ودر جای خاص که می خوانیم از این بخورات استفاده کنیم یعنی هر قسمت از ذکر بخور مخصوص را می طلبد.

پرسش : ارتباط با ملک چگونه و چه شرایطی دارد

پاسخ :ارتباط با ملک یعنی ارتباط با عالم بالا . یعنی چیزی بسیار فراتر از جن . دوره ی ریاضت آن پیشرفته تر و سنگین تر است . مکان، غصبی و از راه حرام بدست نیامده باشد . لباس باید از اجزای حیوان که شامل پیراهن ، کلاه ، کمربند و کفش و حتی دکمه لباس و نخ آن است، نباشد . . لباس باید سفید باشد . این ها را که گفتم برای هر احضاری لازم است ولی برای احضار ملک نوع و رنگ لباس مشخص باشد . این اعمال در بیابان و در خانه ای دور از شهر انجام دهد که مجرب است .

پرسش : آیا ســحر و جــادو امروزه و در عصر کنونی وجود دارد ؟ یا اینکه این علوم متروک شده است ؟

پاسخ :سحر و جادو متروک نشده ولی افراد امروزه نمی توانند از آن استفاده نمایند؛ زیرا شرایط ریاضت را نمی دانند . کتابی در دست گرفته اند و ادعا می کنند.خب کتاب مجمع الدعوات را به بچه کلاس اول راهنمایی بدهید از روی آن می نویسد ولی نمی داند دچار چه مشکل بزرگی می شود . امروزه با این روش بعضی، مردم را به اهل فن که متخصص اند بدبین و بی اعتماد می کنند . مدعیان دروغین به چیزی جز اخاذی از مردم فکر نمی کنند . سحر و جادو و علوم مرتبط با آن وجود دارد ولی مدعیان دروغین هم در این زمینه بسیارند .

پرسش : آیا واقعا ســحر را می توان باطل کرد ؟ چرا برخی سحرشان باطل نمی شود ؟

پاسخ :اگر کسی به خواندن سوره ی مبارکه « آل عمران »  مداومت نماید به هیچ سحری مبتلا نمی شود و کارگشاست.خواندن سوره ی حمد روی آب و گلاب ۷۱ مرتبه و ریختن آن در چهار گوشه ی اتاق و آشامیدن یک قاشق از آن مبطل سحر است. در واقع سحر و جادو نحوست و رفت و آمد شیاطین را در بردارد که هر جا شیطان قدم بگذارد بستگی ایجاد می کند و با این روش بستگی ها و سحر ها باطل می شود . روش های نوشتن ادعیه هم وجود دارد که آن را باید متخصصین این فن تشخیص دهند .بعضی هم به سادگی از کنار برخی مسائل عبور می کنند اهمیتی به آن نمی دهند که متأسفانه هر روز دچار مشکل شده و به قولی بد می آورند .

پرسش : آیا هر کسی شرایط نوشتن ادعیه را دارد ؟

پاسخ :  خیر هر کسی شرایطش را ندارد . اول از همه باید از محرمات پرهیز نماید. خود زنی نکرده باشد یا به قولی به بدن خود آسیبی نرسانده باشد . دعا نوشتن آداب خاصی دارد. باید هر دعایی را با جوهر مخصوص نوشت. باید  هر چهار عنصر یعنی طالع آب ، خاک ، باد و آتش مشخص شود و سمت و محل نوشتن هم باید رعایت شود مثلا دعایی داریم که باید به جانب مشرق نوشته شود یا مغرب و از این قبیل . نوشتن ادعیه و دعا اجازه لازم دارد و اگر بدون اجازه نوشته شودبستگی در کارش پیدا می شود و فرد دچار مشکل و مورد اذیت و آزار اجنه قرار می گیرد . در نوشتن دعا قلم آن نیز باید مشخص شود که با چه قلمی نوشته شود.دعا بایستی روی طلا ، نقره ، مس ، هفت جوش ، چوب ، سنگ ، پوست و کاغذ مخصوص نوشته شود . بعضی از ادعیه باید با انگشت سبابه و آب نوشته شود .

پرسش : آیا بخت بستگی دختران و پسران نوعی سـحـر و جـادوسـت ؟

پاسخ : باید نکاتی رعایت شود از حوله حمام یکدیگر استفاده نشود . از شانه سر یکدیگر نیز استفاده نکنند و به موقع ناخن را کوتاه کنند .(منظور از به موقع یعنی روزهای دو شنبه و پنج شنبه و جمعه می باشد.و بعد از کوتاه کردن ناخن ها را در خاک دفن کنید) موهای اضافی بدن باید گرفته شود بعضی از بستگی ها را مردم به آن می گویند سحر و جادو افتاده است که در واقع این طور نیست ولی ما صبر وحوصله ی چندانی نداریم و زود تصمیم می گیریم .ولی مسئله ی بستگی دختر و پسر از روی سحر وجادو وجود دارد که آن را متخصصین تشخیص می دهند و با دستوراتی که گفتم و با رعایت کردن آن مشکل حل خواهد شد .

پرسش : آیا از طریق جن می توان همه ی بیماری ها را درمان کرد ؟

پاسخ :اگر بگویم همه ی بیماری ها را می توان درمان کرد درست نگفته ام. بعضی بیماری ها را می توان از این طریق درمان کرد. بیماری های مادر زادی و از این قبیل موارد را نمی شود درمان کرد مگر آنکه دست توسل به دامان ائمه (ع) زد تا شفا حاصل شود .

پرسش : آیا سنگ درمانی وجود دارد ؟ و با آن می توان بیماری ها را مداوا نمود ؟

پاسخ :بله سنگ درمانی وجود دارد مثلا سنگ هایی مثل  درّ کوهی و اونیکس که با آن می توان قاعدگی زنان را تنظیم نمود . سنگ هایی مثل فیروزه ، عقیق یمانی ، حدید، یاقوت ، زمرد ، زبرجد ، توپاز، الماس ، کریستال و … هر کدام درمان خاص خودش را دارد و می توان با کانی ها برخی از بیماریها را درمان نمود . هر فردی مطابق با طالع و تاریخ تولد خودش سنگ ویژه دارد . برای احضارات و تسخیرات نیز سنگ هایی مورد استفاده قرار میگیرد حتی گفته شده عقیق یمانی همراه میت باشد  از عذاب نجات پیدا می کند . در مورد سنگ ها در بعضی از احادیث و روایات نیز سخن به میان آمده است ومتأسفانه بشر قدربعضی سنگ ها و راه استفاده از آن ها را نمی داند . توصیه می شود در خصوص سنگ ها و کانی ها مطالعه دقیق و بیشتر انجام دهند .

نظرات بسته شده است.

متن دوم