آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

راز واقعی سنگها

0

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب شفا

راز واقعی سنگها

راز واقعی سنگها

چاکراها و سنگ های مؤثر بر آنها
لغت چاکرا در زبان سانسکریت به معنای چرخ و یا چرخش می باشد و چاکرا ها در بدن انسان در واقع چرخه های انرژی هستند و انرژی از طریق این چاکراها به درون ما جریان می یابد و بین ما و جهان به چرخش در می آید.انرژی موجود در هر چاکرا بر قسمت خاصی از بدن تأثیر می گذارد و در صورت انسداد آن چاکرا و به هم خوردن تعادل انرژی درآن همان قسمت خاص از بدن تحت تأثیر قرار میگیرد.بنابراین چاکراها یی باز،قوی و پر انرژی باعث به جریان در آمدن انرژی حیات در بدن و احساس سلامت و شفا میگردد.
chakra

این متنهایی که در بالا براتون نوشتم رو اگه تو گوگل سرچ کنید در بی نهایت سایت توضیح داده شده ولی میخوام به شما بگم که این چاکراها و این اسطلاحاتی که برای اسم های اونها استفاده شده در واقع منبع آسیای شرقی داره و شاید باورتون نشه که همه این علوم را در واقع ما قبل از اسلام و حتی بعد از اسلام به تعداد زیادی در ادعیه و احادیث از پیامبر اکرم و اعمه معصومین و بزرگان دینی ما اومده و در گذشته پدران ما از آونها استفاده می کردن ولی حیف که ما اصلا به اونها بی تفاوتیم یعنی وقتی یکی از اصحاب بیماری روحی میگیرین و پیش امام صادق میرن میفرمایند باید از سنگ فیروزه استفاده کنه یعنی همون چاکرای تاج و یا فردی که دچار بیمای گوارشی میشه و نزد امام رضا میره امام هشتم میفرمایند شما باید از سنگ فیروزه استفاده کنید و این هم یعنی همون چاکرای قلب و خورشید و این هست اسراری که خداوند در جای جای جهان برای ما به عنوان نشانه گذاشته ولی ما متاسفانه از آنها بی خبریم و از ائمه حدیثهای متفاوت داریم که در زمانها و یا حالت های متفاوت باید از چه سنگی هم برای درمان و پیشگیری و زینت استفاده کنید و بی دلیل نیست که اونها را قیمتی کرده ولی ما کجای کاریم به جای مراجعه به کتب دینی خودمون و احادیث دنبال مطالبی هستیم که غرب و شرق به خورد ما میدن و اونها هم تازه از کتب دینی ما استخراج کردن و در زندگیشون همیشه به کار می بندن در تمام فیلمهایی که در این کشور ها ساخته میشه و یا مستند هایی که میبینیم اگه توجه کنید می بیندی که همه ایونها از زیور آلاتی استفاده می کنن از سنگهای طبیعی ساخته شده آره درسته شاید یه دلیلش همین زیبایی اونها باشه ولی باور کنید که خیلی از افرارد به سفارش پزشکان جسمی و روحی و روانشناسان از این زیور آلات استفاده میکنن ولی ما چطور هر روز و هر روز که پیش میریم در زندگی احساس سنگینی و سختی می کنیم و هر روز و هر روز به بیماری های ما اضافه میشه و دریق از این که پرده هایی را  که جلوی چشمای ما رو گرفته کنار بزنیم و ببینیم که ما و از گذشته هامون چه میراس با ارزشی داریم و از اون بیخبریم

به همین دلیل ما بر آن شدیم تا مجموعه ای رو تهیه کنیم که بیش از ۷۰ نوع سنگ که در جهان وجود داره رو با توضیحات کامل و به همراه عکس خام سنگ و تعدادی از زیور آلاتی که در آنها وجود داره رو براتون جمع آوری کنیم و جدای از اون خواص و تاثیراتی که هر سنگی بر روی بیماری و یا روحیه ای از شما داره و یا تاکیداتی که اعمه معصومین برای استفاده از آنها داشته اند را در اختیار شما قرار بردیم تا باشد که انشا الله زندگی هم وطنانمون هر روز و هر زور بهتر بشه و احساس شادی و سلامیت و موفقیت بیشتری داشته باشن و لازم به ذکر است که این مجموعه ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴ گانه سلامتی نام داره که یکی از این بابها اسرار سنگهای شفا بخش میباشد که به صورت ماهان به مثل مجله ایی به روز رسانی میشه و مطالب جدید در رابطه با این ۴ باب به همراه نسخه ای کامل برای پیشگری و درمان بیشن از صدها بیماری را هم در آن قرار دادهایم البته اگر تعریف از خود نباشد تعداد زیادی از کاربران از ما ببت تولید این مجموعه تشکر کرده اند و هر ماه منتظر مطالب جدی و به روز این مجموع می باشند, دیگر مطالب موجود در این مجموعه بزرگترین مرجع جهانی آموزش یوگا به فارسی میباشد که خودش جای بحث فراوان دارد که در پست های بعدی به شما توضیح میدم و بخش اسرار گیاهان داروی که آن را هم از بزرگترین مرجع گیاهان دارویی و مواد غذایی برایتان با شکلی بسیار زیبا و توضیحات کامل فراهم نموده ایم و در دیگر بخش آن پر ارزش ترین و مهم ترین بخش یعنی طب امامان که هر که در زندگی از این نصایح و احادیث پیروی کنید خشبختی و سلامتی دنیا و آخرت را برای خود فراهم نموده است و در بخش نهایی که نسخه های سلامتی می باشد که آن هم به خودی خود یک مجموعه بی نهایت کامل می باشد در انتها یک نمونه از معرفی سنگها را برایتان قرار میدهم

سنگ آزوریت

کلیات

آزوریت سنگی به رنگ آبی پر رنگ و بسیار شکننده است ، که اغلب در کشورهای استرالیا ، ایالت متحده آمریکا و فرانسه یافت می شود .

 

تأثیر بر بدن انسان

طی یک سری اقدامات ، آزوریت می تواند درمان را تسریع کند . این سنگ دارای قدرتی است که به انسداد و موانع جسمانی خاتمه می دهد . سیستم مرکز عصبی و کلاً عصب ها را تقویت می کند و محرکی برای تمرکز حواس است . به علاوه مفصل ها را تقویتت می کند و جریان گردش خون را متعادل می سازد .

تأثیر بر روح و روان

آزوریت باعث می شود بهتر حواسمان را جمع کنیم و تصوراتی را که از گذشته داریم رها سازیم و به رویداد های جدید زندگی توجه کنیم . این سنگ در مدیتیشن بسیار مفید واقع می شود ، زیرا آگاهی ما را زیاد می کند و دید ما را نسبت به وظایفمان باز می کند .

محل چاکرا

می توان از آزوریت برای تمام چاکراها استفاده کرد ، اما چاکرای پیشانی بسیار قابل توجه است و باعث باز شدن چشم سوم می شود .

خصوصیات

آزوریت باعث تقویت تمرکز حواس می شود . این سنگ برای دانش آموزان ، دانشجویان و افرادی که کارهای فکری انجام می دهند توصیه می شود . بهتر است آن را بر روی میز تحریر و یا دفتر کارشان قرار دهند ، برای آنکه استدلالهایشان به روش آسان و مختصری صورت گیرد .

 

 

فروش و نگهداری

با توجه به تحقیقات ما ، آزوریت تنها به صورت سنگی نتراشیده یافت می شود . نگهداری این سنگ به طریقه شستشو صورت نمی گیرد بلکه باید آن را در ماه یک بار نمک خشک دریا آغشته کنید . این سنگ بسیار شکننده است و توجه داشته باشید که آن را مدت زمان طولانی در برابر نور خورشید قرار ندهید ( یعنی بیشتر از یک ساعت نشود . )

البته احادیث وتذکر ائمه هم به اینها در بخش به روز رسانی ماهانه ارائه شده است که در نرم افزار در بخش به روز رسانی میتوانید بررسی کنید

در این مجموعه بیش از ۷۰ نوع سنگ را به همراه آدابی نگهداری و شارژ کردن و دها اصول دیگر که به صورت ماهانه به روز رسانی میشود و برای تمام کسانی که تهیه می کنند به صورت رایگان ماهان ارسال می شود قرار داده ایم .

اینجاست که شاعر میگه

یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم                 آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم

علمی که مال ماست و دنیا اونو از کتب قدیمی و مذهبی ما استخراج کرده اسمشو عوض کردن و دارم به ما قالب می کنن , هدف ما اینه که شما را با علمی که متعلق به ماست با بهترین کیفیت و روشی درست آشنها کنیم البته در کنار علوم مفید و ملزم دیگه .

امید وارم از این نعمت قافل نباشید و این مجموعه را هم خودتان استفاده کنید و هم به عزیز ترین کسانتان که موفقیت و سلامتی و شادی آنها برایتان مهم هست هدیه بدهید.

۱۰۰ باب شفا و اسرار۴گانه سلامتی

BB

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

balatarin


cloob


Donbaler


viwio


Donbaleh


Twitter


Facebook


Google Buzz


Google Bookmarks


Digg


yahoo


Technorati


delicious

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم