آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دردودلی با شما دوستان و یاوران تیم این اپلای

0

دردودلی با شما دوستان  و یاوران تیم این اپلای

سلام عزیزان

امیدوارم که خوب باشید و سلامت و قدر همه چیزهایی که دارینو بدونین و  اون چیزهایی رو که ندارین براش حسرت نخورین ولی براش تلاش کنید تا بهش برسید.

امیدوارم  امسال تونسته باشید که از هر نظر رشد کرده باشید چه از نظر روحی چه از نظر جسمی و چه مالی و چه معنوی

بیایم امشب هممون یک دفترچه و یک خودکار برداریم و روی خط چند سوالی از خودمون بپرسیم

میدونم  میدونم شاید بگید  حمید بیخیال  این چه بازییه در آوردی.ولی به عنوان برادر یا دوست کوچک ازت خواهش میکنم  جواب رد به سینه ام نده یه قلم و یه دفترچه بردار و این سوالات رو بنویس و  حتی شده جوابشو تا فردا شب فکر کن و تمام جواباتو جلوی سوالات بنویس

 

امسال من چه کار بدردبخوری انجام دادم؟

تو چه زمینه ای رشد کردم؟

چه کارهایی رو قرار بود انجام بدم و انجامش ندادم؟

چه اشتباهاتی امسال داشتم؟ و چطور میتونم جلوی این اشتباهاتو بگیرم؟

 ایا امسال از کارکرد خودم راضی بودم؟

ایا خانواده ام دوستام همکارام ازم راضی بودند؟

چه تجربیاتی بزرگی امسال بدست اوردم؟

خواهش میکنم جلوی همه سوالات جوابشونو فکر کن و بنویس

بعد از نوشتن جواب تمام سوالات دوباره این سوالاتو  از خودت بپرس. تمام سوالاتو توی دفتر یادداشت کن

در این سال جدید تصمیم دارم چکار کنم؟

برای سلامتی ام چه هدفی دارم و قصد دارم چکار کنم؟

برای رشد خانواده ام  قصد دارم چکار کنم؟

برای رشد اقتصادی زندگیم چه هدفی دارم؟

برای رشد معنوی ام  هدفم چیه؟

در سال ۹۵ قصد دارم چند جلد کتاب مطالعه کنم؟

 و خواهشم اینه که حتما جواب سوالاتتونو  بنویسید. و یادتون باشه که اگه نتونین جواب سوالتنونو بدید مطمئن باشید در سال ۹۵ هیچ هدفی ندارید و هیچ رشدی هم ندارید.چون ذهن شما برنامه ریزی نشده و همبنطور حیرون و سرگردون به ناکجا اباد میره یعنی هر روز هر چی پیش اومد خوش اومد.

این عید سال نو خیلی برای ما خوبه .رود عید روز تسویه حساب سخصی با خودتونه.روز چرتکه زدن یک سال گذشته شماست.روز آنالیز کردن سال گذشته و برنامه ریزی کردن برای سال اینده خودتان  است.پس قدر عید نوروز را بدونیم و  از این روز استفاده مفید ببریم.

سال نو روز تیز کردن طبر زندگیمونه. پس خواهشا  در این روز با خودتون تصفیه حساب کنید و پرورنده اعمال سال گذشته و سال اینده خودتان را ,خودتان حساب و کتاب کنید.چون هیچ کس بهتر از شما نمیتواند به این حسابها رسیدگی کند.

باور کنید تمام ادمهای بزرگ مثل دکتر حسابی , پروفسور سمعی  و انسانهای موفق مثل این بزرگواران همشون در طول سال ده ها بار با خودشون تسویه حساب میکنند.

من که دارم میگم در طول سال لااقل یک بار این کار رو انجام بدید.

ولی انسانهای موفق هر هفته این کار رو میکنند.هر هفته برنامه شخصی یا همان جلسه شخصی با خودشون دارند و تمام کارهای یک هفته گذشتشونو انالیز میکنند و برای هفته دیگه برنامه ریزی میکنند. من در نرم افزار اسرار الوجود نسخه علم ثروت کاملا در این زمینه توضیحات لازمو دادم.

حالا ببینید که شما در طول سال چند بار با خودتون تسویه حساب دارید؟

اگه تا حالا نداشتید پس از همین لحظه شروع کنید.

دفتری بخرید و روی جلد دفتر بنویسید. “دفتر برنامه ریزی هفتگی” و هر شب پنج شنبه تمام این سوالات بالا رو از خودتون بپرسید.

و همین یک کار ساده دگرگون عظیمی در زندگیتون به وجود میاره.همین کار باعث میشه تا تمام پرتی زندگیتون از بین میره و از تمام وقت زندگیتون نهایت استفاده رو میبرید.و با گذشت یک سال میشید یک انسان فوق العاده موفق با پر از انژی قوی و کوره ای  که هر لحظه میخواد انفجاری رخ بده و هیچ وقت آروم و قرار ندارید و برای رشد شخصی و معنویتون همیشه در حال فعالیت هستید.

امیدوارم این پیشنهادی که دادم خیلی از شما رو متقاعد کرده باشه و در سال پایان سال۹۵ دگرگونی عظیمی در زندگیتون به وجود بیاره.

.و مطمئنم که همینطور هم هست.

من و تمام دوستان تیم این اپلای پیشا پیش سال نو رو به همه شما کاربران و عزیزان ایرانی چه داخل کشور و چه خارج از کشور تبریک میگیم و امیدواریم سال پر برکت و پر انرژی در کنار خانواده عزیزتون داشته باشید.امیدوارم از تمام لحظات زندگیتون نهایت استفاده رو ببرید و زمان , که با سرعت برق در حال گذره ,ازش استفاده بهینه ببرید.

همچنین میتونید با عضو شدن در تنها کانال تیم این اپلای از جدیدترین علم روز هیپنوتیزم و یوگا و سلامتی و موفقیت بهره مند بشید و  شما با عضو شدن در این کانال همیشه در علم هیپنوتیزم و یوگا و سلامتی و موفقیت به روز هستید و همیشه در رسیدن به هدفتون شارژ و موفق هستید و این کانال میتونه همانند  برق شما رو شارژ کنه و همانند یک استاد در تمام روز زندگیتون در کنارتون باشه

برای عضو شدن در کانال تلگرام ما ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید

http://telegram.me/inapplyoriginal

سپس پنچره ای باز میشود که روی دکمه ok کلیک کنید

سپس بعد از اینکه وارد کانال شدید در قسمت پایین روی دکمه join کلیک کنید. تا همیشه از جدیدترین مطالب روز هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت اگاه باشید.

موفق و شاد باشید

 حمید آذر

 

 

دردودلی با شما دوستان  و یاوران تیم این اپلای

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم