آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

اعتماد به خداوند,دردودلی با شما

0

اعتماد به خداوند,دردودلی با شما

سلام به همه عزیزان و دوستان گلم.لازم دونستم که امروز باز هم با شما عزیزان دردو دل کنم.وقتی نظرات شما عزیزان را میخونم

که انقدر تو زندگی عجول هستید و دوست دارید خواسته شما طبق روال شما باشه تعجب میکنم.

امروز میخواهم با شما در باره اعتماد به زمانبندی خداوند صحبت کنم.خواهش من از شما عزیزان اینه که این مطلب روحداقل دو بار مطالعه کنید.

در زندگی همیشه ما منتظر چیزی هستیم.

منتظر آرزویی که اتفاق بیفتد

منتظر شخص مورد نظرمان

منتظر اینکه مشکلات حل شوند

هنگامی که به آن سرعتی که ما انتظارش را داریم اتفاق نمی افتد,ناامید شدن بسیار آسونه

اما شما باید متوجه باشید,لحظه ای که شما دعا کردید,خداوند زمانی را برای آرزوهای شما تنظیم میکند

خداوند زمانی را برای شما تنظیم مینماید تا شخص مناسب را ملاقات نمایید.

زمان معینی وجود دارد تا مشکلات رفع شود.زمان معینی برای شفای شما وجود دارد.برای ارتقاع یافتن شما,برای پیشرفت,ممکن است فردا و یا هفته دیگه و یا برای پنج سال دیگه از تاریخ امروز باشه.اما هنگامی که درک کنی که زمان آن از قبل تعیین شده است,تمام فشارها از ما برداشته می شود.مظطرب,و نگران زندگی,نخواهید بود.

متعجب نخواهید بود از اینکه آیا اتفاق خواهد افتاد؟ ارام خواهید بود و از زندگی خود لذت خواهید برد..و آگاه از اینکه تمام وعده ها توسط خالق هستی از قبل برنامه ریزی شده است.

برخی برای موفقیت و اتفاقاتی برای مدت مدیدی به دعا پرداختند.و تغییر خاصی رو هم مشاهده نمیکنند. و به آسانی هم مایوس میشوند.اما چی میشد اگر خداوند پرده را کنار بزند و به شما اجازه دهد تا نگاهی به اینده بیاندازید و شما میدانستید که مثلا در ۲ ماه دیگه در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر شما قرار است فرد رویاییتان را ملاقات کنید. پس شما هیچ گاه ناامید نخواهید بود.بلکه هیجان زده خواهید بود و شروع به تهیه و تدارکات خواهید کرد,و برای خرید لباس جدید می روید .چرا؟

زیرا میدانید که روز بزرگ در راه آمدن است.اینجاست که ایمان فعال نیاز است.

خداوند وعده داده است که زمان معینی در اینده ما وجود دارد.اما او به ما نمی گوید که چه زمانی خواهد بود.

زمان شما ممکن است فردا ساعت ۹ صبح باشد. و تماس تلفنی که مدتها منتظر آن بودید را دریافت میکنید.

زمان شمایی که الان دارید این سطر را میخوانید ممکن است ۱۰ روز دیگر باشد.و یا دو سال دیگر از همین الان و شما خبر خوبی را دریافت میکنید. و این موضوع شما رو به مرحله جدیدی منتقل میکنه.

حال سوال من اینه که (آیا به اندازه کافی به خداوند اعتماد دارید که باور داشته باشید که زمان شما در راه است؟؟؟)

ایا حاضرید با حرفهایی که الان زدم منتظر بمانید.و آگاه از اینکه زمان شما در راه است؟

و یا ناامید خواهید شد؟

و یا اینکه بگید.نمیدونم حمید! من از زمان مدرسه در تلاش برای رهایی ازاین وضعیت هستم.

شما باید یک دیدگاه جدید برای خودتون برگزینید

خداوند زمان معینی را برای رهایی از این وضعیت شما معین کرده است که در اینده شما قرار دارد.اجازه ندهید که افکار منفی شما را از مسیر خارج کند

زمان معینی برای شفای کامل شما وجود دارد.زمان مشخصی برای تغییر وضعیت وجود دارد.از نگرانی در مورد آن دست بکشید.

از زندگی کردن در استرس دست بردارید.

خوب چی میشه اگه شخص مناسب را ملاقات نکنیم؟

چی میشه اگه هیچ وقت خوب نشیم؟

در قرآن خطاب به مومنان آمده است که”برای آنان که ایمان داشتند به پناهگاه امن خداوند وارد گشتند”

به روشی که شما به واقع باور دارید,شما در ارامش هستید و میدانید که پاسخ ها در راه هستند.میدانید که افراد مناسب و فرصتهای مناسب,از قبل در اینده شمامعین شده است.

دوستی تعریف میکرد من اوضاع کاریم به هم خورده و دارامد من تقریبا نصف هم کمتر شده.هر چند من همیشه آرزو داشتم کاری داشته باشم که با تخصص من (طراحی و گرافیک) همخونی داشته باشه.همیشه از خدا میخواستم که یه کاری به من پیشنهاد بشه و یا دست به کاری بزنم که من دوست دارم.ولی یا وقت نداشتم و یا اون کار جور نمیشد و علاوه بر اون درآمد من هم روز به روز کمتر میشد. تا اینکه در ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ یکی از دوستان من که فکرشو هم نمیکردم به من پیشنهاد کاری رو داد که به صورت شراکتی کار کنیم. و من هم قبول کردم .من باور دارم که اون لحظه ,زمان عادی نبود بلکه زمانی بود که خداوند برای من مقدر کرده و الان شکر خدا کارو زندگی من فقط طراحی و گرافیکه و درآمد من داره روز به روز بیشتر میشه.

در ۱۲ فروردین ۱۳۸۹ در ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر هنگامی که از مشاور املاک با من تماس گرفتند و خانه نو و جدیدی که با شرایطی که من داشتم .قبول کرد و به من تحویل داد,زمان عادی نبود.بلکه زمان معین و روز معین توسط قادر متعال بود.

دوستان در اینده شما زمانهای معین شده ای وجود دارد.شما دعا میکنید ,باور دارید, و بر ایمان خود پایبند.

اجازه بدهید که به شما اطمینان بدهم شما وارد زمان معین شده رحمت خداوندی خواهید شد.زمانی که مشکلات برمیگردند.

زمانی که شما شخص مورد علاقتان را ملاقات میکنید.

زمان معینی که پیشرفت خوبی باعث میگردد که شما را یک سال به جلو پرتاب میکند.

و این چیزیست که نویسنده بزرگ آمریکایی”میترلینگ” گفت “رویایی که منصوب به زمان معینی است.ممکن است که ظاهرا به اهستگی بیاید,اما صبورانه به انتظار بنشینید.زیرا یقینا خواهد امد”

توجه کنید که این گونه نیست که ممکن است بیاید.اینگونه اینست که ممکن است اتفاق بیفتد.بدانید که خداوند از قبل زمان ان را معین کرده است.زمان مقرر شده از قبل در تقویم شما قرار گرفته است. حتی ثانیه ای نیز تغییر نخواهد کرد.

گاها میشنویم که ,گاهی اوقات فکر میکنم که همه در حال پیشی گرفتن از من هستند.همه دوستانم به سفر خارج مهاجرت کردند و من هنوز در ایران هستم.همه دوستانم مدرک دکترا گرفته اند و من هنوز نتوانسته ام فوق لیسانس بگیرم.و یا میشنویم که میگن همکارانم ارتقاع شغلی گرفتند و من هنوز اینجا گیر کردم.

مایوس و ناامید نشوید.زمان شما در راه امدن است.حتی ثانیه ای به تاخیر نخواهد افتاد.

خبر خوش این است که خداوند میداند که چگونه جبران چیزهایی که به نظر از دست رفته اند را بنماید.

خداوند همیشه ما را به طور منطقی به”الف به پ ت. . . ” هدایت نمیکند. گاهی خداوند شما را به “الف به پ ” خواهد برد و ناگهان از انجا شما را به جلو به”سین شین ص” خواهد کشید.چه اتفاقی افتاد؟

شما زمان مقرر شده ای داشتید که ۵۰ سال شما را به پیش هدایت کرد.نگرانی در این باره که چه کسانی در حال پیشی گرفتن از شما هستند را رها کنید و تنها کار خودتونو انجام بدید. بهترینی باشید که میتوانید.

در زندگی همواره به یاد خدا باشید.با مردم به درستی رفتار کنید

و خداوند شما را به همانجایی که باید باشید خواهد برد

آن ارتقاع شغلی,آن پیشرفت,آن شفا,آن شغل مناسب,آن شخص مناسب, حتی لحظه ای دیر نخواهد کرد.خدای ما خدای تصادفی نیست.خدای دقیقی است.او تمام راه حل ها را تا آخرین لحظه برای شما آماده کرده است.فقط باید به او ایمان داشت ومنتظر روز خودتان باشید.منتظر زمان بندی که خداوند برای شما مقدر کرده است.

همه شما عزیزان را به خدای بزرگ میسپارم .موفق و پیروز باشید

یا حق

 

اعتماد به خداوند,دردودلی با شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم