آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

اصول تغذیه در ماه مبارک رمضان

اصول تغذیه در ماه مبارک رمضان

با سلام به همه شما کاربران عزیز حلول ماه مبارک رمضان را به همه شما دوستان عزیز تبریک می گویم و امید وارم در این مهمانی خداوند شما هم بهره ای از این سفره پهن و پر برکت ببرید

دوستان در هر یک از اعمال دینی ما حکمتی است که اگر در آن بنگریم و در دین مبین اسلام بیندیشیم حتما به فواید هر یک از آداب پی می بریم

همان طور که در پست اسرار سنگهای شفابخش ذکر کرده دانشمندان کشورهای غربی با تجذیه و تحیل علوم اسلامی و مذهبی علومی و تغییراتی اندکی در فرع آنها علومی به خورد ما داده اند و بابت این اطلاعات که به رایگان از ما دزدیده اند با قیمت های فراوان به ما میفروشند تحت عنوان دارو و مکمل های غذایی و ویتامینی و خودشان هم به جای استفاده از دارو از مواد غذایی استفاده می کنند و ما را تبدیل به مصرف کننده کارخانه های خودشان کرده اند علمی را بر سر زبانها اورده اند به نام( تنظیم bmi بدن) و میگویند با مصرف نادرست مواد غذایی bmi بدنتان در حالت نا مناسب قرار میگیرد و بهترین راه حل برای تنظیم bmi مصرف مواد غذایی کم کالری و پر فیبر و از همه مهم تر گرفتن روزه حداقل هفته ای یک تا ۲ روز است ( خوب اینرا خودشان کشف کردند؟ -خیر از علوم مذهبی ما دزدیده اند و با تغییراتی به ما ارزه می کنند ) شما را به خدا اندکی چشم و گوشتان را باز کنید از مذهب بزرگ اسلام و آموزشهای پیامبر بزرگمان که بزرگ اسلام و ائمه معصومین در زندگی بهره ببرید .

 

در این قسمت قصد داردم شما را با رموزی در رابطه با آداب تغذیه در ماه مبارک رمضان به خصوص رمضان امسال که مصادف با تابستان و گرمای طاقت فرسا می باشد آشنا کنم در درجه اول از آنجایی که روز بسیار طولانی است و بسیار گرم است پیشنهاد می کنم سعی کنید تا آنجا که میتوانید در آفتاب نباشید و از قرار گرفتن در نور مستقیم آفتاب و فعالیت های طاقت فرسا دوری کنید از آنجایی که برای رساندن آب و مواد غذایی تنها کمتر از ۸ ساعت زمان دارید باید بسیار بسیار به تغذیه خود اهمیت دهید

rrr

پس برایتان نکاتی از سحر تا افطار جهت تغذیه مناسب اشاره می کنم که بهتر است مراعات نمایید از آنجایی که خداوند در هر کجایی از زمین نعماتی قرار داده و آن نعمات متناسب با مردم و هوا و شرایط جوی همان محیط است بهتر است از مواد غذایی مناطق زندگی خودتان استفاده کنید و نسبت به نشانه هایی که در اطرافتان هست بی تفاوت نباشید و هیچ نعمت و محدودیتی را بی حکمت ندانید سعی کنید از همه مواد غذایی که در حرم غذایی موجود است استفاده نمایید در وعده سحری

از خوردن بیش از حد چای و قهوه کاملا خود داری نمایید که آب بدنتان را به حدر میدهد سعی نمایید از فیبر ها و میوه ها  و سبزیجات بیشتر استفاده نمایید از آنجایی که خوردن آب مستقیم در کمتر از ۳ ساعت از آنجایی که توسط معده میزان زیادی از آن جذب میشود, توسط کلیه دفع میشود ولی میوه ها و سبزیجات به دلیل داشتن آب در بافتهای خود بعد از ساعتها در روده باقی می مانند و آب بدن را تامین می کنند در کل سعی کنید از نوع غذایی زیادی پیروی کنید و اصلا سخت نگیرید و توجه کنید که زیاده روی نکنید به جای این که این ماه باعث بهبود سلامتی بدنتان شود از آن طرف بام بیوفتید و دچار بیماری و  اضافه وزن گردید ورزش و پیاده روی را هر گز فراموش نکنید و سعی کنید اندکی در طول این ماه در روز با انجام حرکات کششی و و نرمش بدون این که احساس تشنگی کنید کالری بسوزانید و بعد از افطار هم سعی کنید نیم یا یک ساعت هم به ورزشهایی که اندکی بیشتر کالری بسوزانید بپردازید مانند دوچرخه سواری و یا نرم دویدن و یا فوتبال بازی کردن و یا هر فعالیت دیگر بپردازید و در این ماه سلامتی کامل داشته باشید

و در وعده افطار سعی کنید با اندکی صبر با مقداری آب ولرم و عسل و آبلیمو که در نرم افزار اسرار المکشوف نسخه تعادل توضیح داده ام استفاده کنید و بعد با غذاهای سبک و میوه و یا سبزیجات شروع کنید به غذا خوردن و حتما آهسته آهسته غذا بخورید و سعی کنید وعده افطار را با اندکی غذا و آب گرسنگی و تشنگی خود را رفع کنید و یک یا دو ساعت بعد یک وعده مختصر دیگر به عنوان شام مصرف کنید و در پایان ۸ ساعت که از اذان مغرب تا اذان صبح وقت دارید آب را به صورت متناوب مصرف کنید تا هم آب بدنتان تامین شود و هم با مصرف زیاد آب کلیه هایتان آسیب نبینند

در کل توجه کنید که همه مواد غذایی را مصرف کنید ولی به اندازه و فعالیت فیزیکی را هم فراموش نکنید از مصرف هیچ ماده غذایی غافل نشوید و توجه نمایید که همان طور که در اول سخنم توضیح دادم داشتن دانش کافی در رابطه با بدن خود و این که بدانید چه طبعی دارید سرد مزاج هستید یا گرم مزاج و اگر سد مزاج هستید بلغمی هستید یا سوداوی و یا اگر گرم مزاج هستید صفراوی هستید و یا دموی و چه غذا هایی براش شما مناسب است طبع مواد غذایی و گیاهی را بدانید تا در مصرف آنها دقت کافی را داشته باشید البته مدت بسیاری است که تیم این اپلای مجموعه ایی را تهیه کرده به نام ۱۰۰ باب شفا و اسرا ۴ گانه سلامتی که در یکی از بخشهای آن بزرگترین مرجع فارسی آشنایی با مواد غذایی و گیاهی و خواص و مضرات و نحوه و زمان مصرف آنها و طبق غذاها و مواد گیاهی که آیا گرم هستند و یا سرد را برای شما تهیه نموده ایم و با کیفیتی فوق العاده با ۳ عنصر دیگر برایتان جمع آوره کرده ایم و در ضمن این مجموعه به صورت ماهانه مانند ماه نامه به روز رسانی می شود و مطالب در این ۴ عنصر برایتان قرار داده می شود و برای تمام کسانی که این مجموعه را تهیه نموده اند به صورت رایگان ارسال میشود

نرم افزار اسرار المکشوف

لینک دانلود و توضیحات بیشتر نرم افزار ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴گانه سلامتی

BB

بخش آشنایی با گیاهان دارویی

g

به شما پیشناد میکنم این فرصت را از دست ندهید و این مجموعه را که در ماه مبارک رمضان

با تخفیف ویژه با کد تخفیف(inapply20)

به فروش میرسد تهیه کنید و هم خود استفاده کنید و هم به عزیزانتان هدیه دهید و دیگر از شر بیماری ها به واسطه نسخه هایی که برای درمان بیش از صدها بیماری که در این مجموعه آمده است  در امان باشید و اگر هم بیماری دارید انشا الله درمان گردد به واسطه اصولی که به شما آموزش داده می شود و در اختیارتان قرار میگرید .

 

دوستان عزیز یکی از اهداف روزه گرفتن درک گرسنگی و همدردی با نیازمندان است ولی این کافی نیست از همه دوستان میخواهم با کمک کردن به نیازمندان و سیر کردن آنها و شاد کردنشان در این ماه که دروازه های آسمان برای ثواب کردن باز است برای خودشان و امواتشان ثواب بخرند.

این ماه بهترین زمان برای قانون خالی کن بازیکنه.

یکی از دلایل اینکه به این ماه, ماه پربرکت میگن به خاطر همینه که در این ماه هر چه بیشتر ببخشی ۱۰ برابر اونو بدست میاری.بهترین زمان برای بدست آوردن خواسته هاتونه.پس اگه مال میخواین در این ماه مال ببخشید.اگه هر چیزی دیگری میخواین همونو به نسبت توانتون ببخشید تا ۱۰ یا ۱۰۰ برابر اونو بدست بیاورید.

همه شما عزیزان را به خدای بزرگ میسپارم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

balatarin


cloob


Donbaler


viwio


Donbaleh


Twitter


Facebook


Google Buzz


Google Bookmarks


Digg


yahoo


Technorati


delicious

نظر دهید


نظرات بسته شده است.

متن دوم