آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

اسرار سنگهای شفا بخش قسمت دوم( اوان تورین)

0

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب شفا

اسرار سنگهای شفا بخش قسمت دوم( اوان تورین)

آشنایی با اسرار سنگهای شفا بخش برگفته از نرم افزار ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴گانه سلامتی

 

سنگ اوان تورین

8

کلیات

سنگ اوان تورین از تجمع کوارتزهای خاکستری و سبز رنگ به انضمام سنگ میکا که رنگ کرومی به آن می دهد تشکیل شده است . محل های اصلی این سنگ در کشور های برزیل ، اتحاد جماهیر شوروی ( اورال ، سیبری ) و هندوستان است .

تأثیر بر بدن

این سنگ برای بیماری های اگزما ، آلرژی ها ، آلودگی های پوستس و آکنه بسیار سودمند است . همچنین برای بیماری های چشمی ، ریزش اشک و شوره سر توصیه می شود . بوسیله ارتعاشات ملایم اوان تورین ، ناراحتی های قلبی و سیستم عصبی به طور کامل حل می شوند .

اثر بر روح و روان

اولن تورین باعث آرامش درونی و خونسردی در ما می شود و شوخ طبعی ، گشاده رویی و بردباری لازم برای مسلط شدن به زندگیمان را در ما ایجاد می کند .

نشان طالع بینی

اوان تورین تحت صورت های فلکی گاو نر ، سرطان و قوس قرار دارد .

طبقه چاکرا

قبل از هر چیزی ، اوان تورین مختص چاکرای قلب است .

خصوصیات

برای درمان بثورهای پوستی و اگزماها همچون آکنه ، باید این سنگ را در یک لیوان آب به مدت یک شب قرار دهید و بعد توسط این آب شفابخش محل های عفونی و آلوده را بشویید . بهتر است دوره درمان را کامل کنید و به هیچ عنوان پوست را مالش ندهید و تنها توسط تامپون و به صورت ضربه ای کار را انجام دهید .

 

 

فروش و نگهداری

اغلب سنگ اوان تورین بصورت نتراشیده ، صیقلی ، گردنبند و جواهر در بازار فروش یافت می شود . نگهداری از آن بسیار ساده است ، کافی است شما آن را در ماه دوبار ، زیر آب جاری بشویید . اوان تورین بسیار به روشنایی علاقه دارد و شما باید اغلب اوقات آن را در زیر نور آفتاب قرار دهید .

جهت آشنایی بیشتر با سنگهای دیگر و دیگر بخش های نرم افزار مانند آموزش یوگا و آشنایی با گیاهان شفا بخش و طب امامان و ادعیه و اذکار و از همه مهم تر نسخه های ویژه این اپلای می توانید نرم افزار ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴ گانه سلامتی را دانلود نمایید البته این مژده را به شما میدهم که با وارد کردن کد inapply20 می توانید از ۲۰% تخفیف ویژه نوروزی برخوردار شوید .

shafa111


نظرات بسته میباشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم