آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

اسرار سنگهای شفا بخش قسمت دوم(آمیتیست)

0

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب شفا

اسرار سنگهای شفا بخش قسمت دوم(آمیتیست)

آشنایی با اسرار سنگهای شفا بخش برگفته از نرم افزار ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴گانه سلامتی

 

سنگ آمیتیست

4

کلیات

این سنگ نوعی کریستال کواتز به رنگ بنفش است . رنگ آن از عناصر منگنز ، آهن و تیتان بوجود می آید . محل کشف آن بیشتر در کشور های برزیل ، ماداگاسکار ، اروگوئه و اورال است .

تأثیر بر بدن انسان

این سنگ مخصوص دردهای ناحیه سر ، میگرن و فشارهای عصبی است و سیستم کلی بدن ما را بهبود می دهد . غدد و هورمونها را تقویت می کند و سوخت و ساز سلولی را افزایش می دهد . همچنین برای بیماری دیابت موثر است و ما را در برابر بی خوابی ، اضطراب ها و کابوس ها محافظت می کند .

آمیتیست ها بهترین مداوا را برای مشکلات روانی و استرس ها به کار می برند .

این سنگ مخصوص کودکانی است که دستخوش حمله های عصبی و خشم می شوند و کمک بزرگی به بیماران هیستری ، نوروز ( روان رنجوری ) ، صرع و سایر واکنش های روانی غیر عادی می کند . همچنین سرگیجه های مربوط به حالات روانی ، اختلالات چشمی و ناهماهنگی آن را تسکین می دهد . این سنگ عملی کاهنده بر روی فشارهای شریانی دارد و برای کم خونی و سایر بیماری های خونی موثر است .

تأثیر بر روح و روان

آمیتیست سنگی برجسته و مهم در تمرکز حواس به شمار می رود :

این سنگ اراده ما را زیاد می کند و ما را در ارتباطات روحی و معنوی حمایت می کند . ارتباطات و دوستی ها را سهولت می بخشد و باعث انعطاف و حمایت می کند . ارتباطات و دوستی ها را سهولت می بخشد و باعث انصاف و منطق در فرد می شود و نیز به ما تسلی ، قدرت ، شادی و شجاعت می دهد.

نشان طالع بینی

این سنگ تحت صورت های فلکی ماهی ، قوچ و قوس قرار دارد و طبق طالع بینی هندی به نشان برج سنبله نیز تعلق دارد .

محل چاکرا

آمیتیست مخصوص چاکرای انتهای سر است .

خصوصیات

برای ناراحتی لوزالمعده و بیماری های خونی باید سنگ آمیتیست را یک شب در حدود نیم لیتر قرار دهید و صبح آن را ناشتا بنوشید .

فروش و نگهداری

شما می توانید این سنگ را به شکل های سنگی نتراشیده ، صیقل یافته ، گردنبند ، به شکل صفحه ای پیمانند P و جواهرات در بازار ببینید . لازم است آن را یک یا دوبار در ماه در زیر آب روان بشویید و تخلیه کنید .

جهت آشنایی بیشتر با سنگهای دیگر و دیگر بخش های نرم افزار مانند آموزش یوگا و آشنایی با گیاهان شفا بخش و طب امامان و ادعیه و اذکار و از همه مهم تر نسخه های ویژه این اپلای می توانید نرم افزار ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴ گانه سلامتی را دانلود نمایید البته این مژده را به شما میدهم که با وارد کردن کد inapply20 می توانید از ۲۰% تخفیف ویژه نوروزی برخوردار شوید .

shafa111


نظرات بسته میباشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم