آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

یوگا ضد مرگ,ازدیاد نیروی جنسی به وسیله یوگا

0

یوگا ضد مرگ

در حال حاضر تحقیقات وسیعی که توسط دانشمندان زیست­ شناس آمریکائی انجام شده نشان می­دهد که یوگا می­تواند با کند کردن حرکات اعضاء بدن مرگ را به عقب براند و عمر را طولانی سازد، بنابراین با انجام تعدادی از ورزش­های یوگا می­توان افکار را متمرکز کرد.

با ازدیاد تمرکز فکر اراده بسیار قوی می­شود، زیرا کسی که بتواند افکار خود را تحت اختیار و اراده خود بگیرد، به طور مسلم قادر خواهد بود بر تمام احساسات و تمایلات خود حکومت کند، در نتیجه دارای روانی سالم، روحیه ­ای قوی و پر از سرور و نشاط خواهد بود بدین ترتیب، چنین فردی به اراده(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) خود هر وقت بخواهد می­تواند عصبانی شود، و قادر است فوراً عصبانیت ساختگی خود را از بین ببرد، و از ته دل شروع به خندیدن کند. چرچیل دارای چنین قدرت تمرکز فکری بوده است زیرا می­گفت، همانطور که انسان لباس­های خود را در مواقع لزوم عوض می­کند به همان سهولت بایستی بتواند روحیه و وضع روحی خود را تغییر دهد.

ازدیاد نیروی جنسی به وسیله یوگا

به کمک ورزش یوگا، می­توان نیروی جنسی را به حد فوق­ العاده و حتی به سر حد جنون­ آمیز رسانید، یک ورزشکار یوگا می­تواند از زندگی و از زنده بودن خیلی بیش از اشخاص عادی لذت ببرد، می­تواند قدرت خوردن و نوشیدن را فوق ­العاده افزایش دهد، ژنده پیل قادر بود روزی ۴ گوسفند بخورد، شاید اسید معده او این گوشت­ها را نابود می­کرد. در حال حاضر نیز کسانی هستند که به علت اختلالات گوارشی از خوردن غذا هیچ وقت سیر نمی­شوند، این اختلالات را به وسیله ورزش یوگا و هیپنوتیزم می­توان مصنوعاً ایجاد کرد.

ادامه دارد…(بخش یوگا درمانی)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم