آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

چگونه عادات بد را تغییر دهیم

0

چگونه عادات بد را تغییر دهیم

چگونه عادات بد را تغییر دهیم

 

لینک دانلود همین پست به صورت pdf

 

سلامی گرم به تمام دوستان این اپلای

در این پست همانطور که قول داده بودم ,میخوام در مورد این صحبت کنم که چطور عادات بد رو تغییر بدیم.

در پست قبلی گفته بودم که این عادات ما هستند که کیفیت زندگی سبک زندگی ما رو می سازند در واقع ما میتونیم با عادات خودمون,آینده مون رو پیشبینی کنیم.

پس عادات ما در زندگی نقش بزرگ و حیاطی رو برامون ایفا میکنه و باید خیلی به این موضوع توجه داشت.

هممون میدونیم که افراد موفق عادات مثبت و موثری دارند و ما باید یاد بگیریم که ببینیم این عادات چه هستند

همانطور که فیلسوف معروف تجارت,آقای جیم ران گفت:”آدمهای موفق سرنخهایی از خود به جا میزارند”

پس چطوره شما هر ماه با فردی موفق مصاحبه کنید؟اون فرد رو برا صبحانه یا نهار یا شام به بیرون ببرید و در مورد نظم و ترتیبش ,در امور کارهای روز مره و عادتش سوالات مفیدی بپرسید.اونها چی میخونند؟در چه باشگاه و انجمنی عضو هستند؟چگونه برای زمانشون برنامه ریزی میکنند؟اگه خوب گوش بدین و یادداشت های مفیدی بردارین,در مدتی کوتاه صاحب ثروتی عظیم از عقاید میشید,و اگر صادقانه پاسخ بدین,افراد موفق,از اینکه از عقایدشون برخوردار بشید,خوشحال میشن.

اونها از امکان مربی بودن برای افرادی که از صمیم قلب علاقه دارند زندگی شان را بهبود ببخشند,لذت می برند.

متاسفانه مشکل اینجاست که اکثر مردم نمی پرسند.در عوض,به انواع بهانه ها متوسل می شوند.آنان بسیار گرفتارند,یا دلیل تراشی میکنند که مردم موفق برای اونها وقت ندارند.

و یا اینکه شما چگونه افراد رو شناسایی میکنید؟

افراد موفق در هر گوشه خیابان انتظار نمیکشند که با آنان مصاحبه شود. به یاد داشته باشین که این خود نوعی درسه.این بدین معناست که شما باید چاره جو باشید و راههایی رو بشناسید تا متوجه بشین که این افراد موفق کجا کار و زندگی میکنند.غذا میخورند و وقت میگذرانند.

این کار رو مانند بازی انجام بدید.با ان تفریح کنید.ارزششو داره

در این جا روش دیگری برای مطالعه راجع به افراد موفق وجود داره.

و اون اینه که زندگی نامه هایی رو که خودشان یا دیگران در بارشان نوشته اند بخوانید.صد ها مورد از اونها وجود دارد.اینها داستانهای واقعی و شگفت انگیزی هستند پر از عقاید افراد موفق,و چنین کتابهایی در کتابخانه ها و یا کتابفروشی ها و یا اینترنت یافت میشه.هر ماه یکی از این کتابهای افراد موفق رو مطالعه کنید.در طی سال بیش از آنچه دروس دانشگاهی در طی یک سال درکتونو بالاتر می برند,به بصیرت دست میابید.همچنین از برنامه های تلویزیونی,مستندی که زندگی افراد موفق را نمایش میدهند استفاده کنید.

عادت دیگری که من و تمام همکارام به اون می پردازیم.اینه که در هنگام رانندگی قدم زندن یا ورزش کردن به نوارهای بر انگیزاننده و آموزشی گوش میدیم.اگه شما هر روز به مدت نیم ساعت و پنج روز در هفته به این نوارها گوش بدین در طی ده سال بیش از هزار و سیصد ساعت اطلاعات تازه و مفید بدست میاورید.این عادتی است که تقریبا همه افراد موفقی که ما می شناسیم از خود نشان داده اند.

اونها به نوار گوش میدن.اگر هر ماه یک کتاب در باره حرفه تان بخوانید در عرض ده سال صد و بیست کتاب در زمینه تخصص حرفه تون خواندید.این کار شما رو در صدر افراد متخصص در اون رشته قرار میده.برعکس هیچ کدام از کتابهایی که نخوندید شما رو یاری نمیکنند.شما میتونید در اینترنت یه سرچ کنید و تمام فایل های صوتی کتابهای موفقیت و زندگی نامه افراد موفق و یا کتابهای انگیزنشی و یا تجاری را دانلود کنید و همه رو در گوشی خودتون ضبط کنید و با یه هنسفری همیشه هر کجا که در حال راه رفتن و یا در اتوبوس و ماشینتان و یا در پارک هستید این فایل های صوتی رو گوش بدید.

آقای آنتونی رابینز در کتابشون این طور گفتند که اگه شما هر روز به طور منظم به مدت دو ساعت در مورد حرفه ای مطالعه کنید در عرض دو سال بزرگترین متخصص جهانی در اون زمینه میشین.

پس مطالعه منظم و همیشگی ثرمایه ایست که هر روز دارید با این کار پس اندازی عظیم برای رفاه ایندتون ایجاد می کنید. و چه ثروتی بزرگ تر از این که هر روز شما در زمینه رشد و موفقیت و پیشرفت زندگیتون مطالعه داشته باشید.بچه های تیم این اپلای سایتی رو برای همین منظور اماده کردند که تا در چند ماه دیگه تمام داستانهای افراد موفق و تمام داستانهای انگیزشی و تمام فایلهای صوتی در این زمینه را به صورت رایگان در سایت قرار میدهند و شما با مطاله در همین سایت میتونید ثرمایه ای عظیم از عقاید و تجربیات افراد موفق را در اختیار بگیرید

آدرس سایت هم www.inapply.com/dastan

البته مطالب این سایت تا چند وقت اینده کامل و جامع میشه.و شما میتونید در هر کجای دنیا که هستید از این مطالب استفاده کنید.

و با این اطلاعات سورچرانی کنید.سپس ببینید آگاهیتون چگونه سر به فلک میکشه.اگر اونچه رو که آموختید,به زیبایی و خیلی زود به کار ببندید.درامدتون هم به اوج میکشه

به ترک عادت بد عادت کنید.

افرادی که به هر شکلی ثروتمند هستند,فهمیدند که زندگی یک تجربه آموزشیست.و هرگز متوقف نمیشه.پس بیاموزید که عادتتونو رفته رفته بهبود ببخشید.همیشه مرحله ای دیگه برای رسیدن وجود داره..مهم نیست که الان چقدر مهارت داری,وقتی که پیوسته مشتاق بهبود یافتن باشید.شخصیتتان را می سازید.هر چه بیشتر به فردی سازنده بدل میشوید.و چیزهایی دیگر برای دادن دارید.این سفری هیجان انگیز است که در نهایت به سعادت و رضایت خاطر منجر میشه.متاسفانه بعضی اوقات ما به سختی درسها را یاد میگیریم.

حالا که میدونیم عادت چگونه تاثیر میزاره و چطور باید اونها رو شناسایی کنیم.اجازه بدین با مهمترین بخش, بحث را پایان بدم.

فرمول عادت نتیجه بخش:

این روش گام به گام به شما کمک میکنه تا عادت بهتری را در پیش بگیرید.این روش به علت ساده بودن نتیجه بخشه.شما به راهکارهای دشوار نیاز ندارید.این الگوی راهنما میتونه در هر بخشی از زندگیتون,شغلی یا شخصی. کاربرد داشته باشه

اگه اونو به طور منظم به کار ببرید به شما کمک میکنه هر چیزی رو که میخواهید بدست بیارید.

این فرمول سه گام عبارتند از

  • عادت بد یا غیر سازنده خودتونو به روشنی تشخیص بدین.

بسیار مهمه که درباره عواقب اینده ی عادت بدتون واقعا فکر کنید.

این عواقب ممکنه فردا یا هفته دیگه و یا ماه بعد خودشو بروز بده

اثر واقعی ممکنه سالها بعد خودشو نشون بده.وقتی در لحظه ای خاص از روز به رفتار غیر سازندتون فکر میکنید.ممکنه زیاد بد به نظر نرسه.یه فرد سیگاری میگه”امروز چند دانه سیگار چه اشکالی داره؟به من کمک میکنه به ارامش برسم.دیگه خس خس و سرفه نمیکنم.” اما روزها روی هم انباشته میشه و ۱۰ سال بعد در مطب دکتر پرتوهای ایکس,نتیجه کار است.!!!!!!!

به این مطلب توجه کنید اگر هر روز ۱۰ نخ سیگار بکشید در طی ۲۰ سال تعدادشون به هفتاد و سه هزارتا میرسه.به نظرتون ۷۳۰۰۰ تا سیگار اثری در ریه هاتون میزاره؟؟ البته که داره

در واقع عواقب این کار میتونه مرگ بار باشه.پس هر وقت که عادت بدتونو امتحان میکنید.مراقب عوارض طولانی مدت باشید. با خودتون کاملا صادق باشید.ممکنه زندگیتونو در خطر مرگ قرار بده.

پس در این مرحله یک دفتر و یک خودکار بردارید و همانطور که در پست قبلی عرض کردم تمام عادت بد زندگیتونو شناسایی کنید

در واقع جلوی هر عادت بد نتیجه عواقب اون عادت را در دراز مدت بنویسید.

بعد از این عمل به سراغ گام بعدی بروید.

  • عادت جدید نتیجه بخش رو شناسایی کنید

 

این کار درست در مقابل عادت بدتون قرار میگیره.در مثال فرد سیگاری اینطوریه “ترک سیگار”شما واقعا قصد دارید چکار کنید؟

برای ایجاد انگیزه در خودتون.در مورد همه منافع و پاداشهایی که از پذیرش عادت نتیجه بخش جدیدتون به دست میارین,فکر کنید.

این کار به شما کمک میکنه که از آنچه این عادت جدید براتون انجام میده,تصویری روشن ایجاد کنید.منافع حاصل رو هر چه با وضوح بیشتر تشریح کنید.میلتون برای انجام دادن عمل بیشتر میشه.

 

پس نتیجه گام دوم: جلوی هر عادت بد, عادت جدید نتیجه بخش رو شناسایی کنید و بنویسید که این عادت جدید چه نتیجه ای به شما میده

  • نقشه سه بخشی برای این کار بکشید

اینجا نقطه اغاز مسابقه دو است.

در مثال سیگار کشیدن چندین انتخاب وجود داره

  • بروشور چگونگی ترک سیگار
  • درمان با هیپنوتیزم
  • درمان با ورزش و خوردن مخلفات آخیل جای سیگار
  • و . . .

وقتی که شوق سیگار کشیدن در درونتون پدیدار میشه اون لحظه چیز دیگه ای رو جایگزینش کنید.یک برنامه ورزش در هوای ازاد رو شروع کنید.از درمان چسب نیکوتین استفاده کنید.از سیگاریهای دیگر کنار بکشید.مسئله مهم اینه که تصمیم بگیرید از کدام روش خاص برای تحقق هدفتون استفاده کنید.شما باید عمل کنید کارتونو باید با عادتی که میخواهید تغیرش بدید شروع کنید.روی سه گام سریع عملیتون تمرکز و انها رو تمرین کنید,این کار رو همین الان انجام بدین.پاشید.نگین هی حمید ولش کن حوصله داری؟ چون این حرکت هم یک عادت بدیه به نام تنبلی و بیحوصلگی.که باید برای همین عادت هم فکری بکنید و اونو توی طرح سه گام قرار بدین

یادتون باشه تا وقتی عمل نکنید,هیچ چیزی تغییر نمیکنه.

نظر شخصی من:

من در طول زندگیم به این موضوع مهم رسیدم که نیروی انگیزشی در روز مثل سوختی قوی میمونه که شما رو هر روز بیشتر از روزهای قبل به جلو به حرکت وا میداره.

بچه های خوب تیم این اپلای برای شما این سوخت رو فراهم کردند و اون مجموعه داستانها و زندگی نامه های افراد موفقیه که شما با مطالعه نیم ساعت در روز این انگیزه و این سوخت لازم رو برای رسیدن به هدفتون و ترک عادت بد و ایجاد عادت جدید .به جلو هدایت میکنه.شما اگه نمیتونین افراد موفق را شناسایی کنید و ازشون استفاده ببرید و اگه هم این توان مالی رو فعلا ندارید تا کتابهای افراد موفق رو مطالعه کنید میتونید بیاید توی سایت تیم بچه های این اپلای و هر روز یا هر شب فقط نیم ساعت داستانهای انگیزشی و داستانهای انسانهای موفق رو مطالعه کنید.باور کنید هیچ نیرویی قوی تر از این نیست که با مطالعه این درسها انگیزه رو در خود ایجاد کنید.این انگیزه در شما تعهد ایجاد میکنه و مانند سوخت در شما انرژی پتانسیلتونو به انرژی جنبشی تبدیل میکنه.

بزارین من مثالی از خودم براتون بزنم.

من از بچگی ورزش میکردم یادم میاد از کلاس اول راهنمایی بودم به ورزشهای رزمی علاقه داشتم.تا قبل از ازدواج تمام ورزشهای رزمی رو رفتم و تجربه کردم.از تکواندو.جودو.کاراته . ووشو.کونگ فوتوا. و سر اخر رشته رزم آوران.که استادی بینظیر در زمینه ورزش و مربی اخلاق من شد.من در کنار ایشون علاوه بر ورزش .روش زندگی کردن رو یاد میگرفتم و همیشه به من نصیحت میکردند.بعد از ازدواج به علت کارهای فراوان و مشکلاتی که داشتم ورزش رو کنار گذاشتم.بعد از هفت سال به این نتیجه رسیدم که ورزش روزانه چقدر به من اعتماد به نفس میده و تنبلی رو از من دور میکنه و فعالیت منو چند برابر میکنه و حتی قدرت تصمیم گیری منو زیاد میکنه.اما انقدر مشغولیات زندگیم زیاد بود که انگیزه ورزش کردنو ازم گرفت.یه روز داشتم روی این سه گام عادات کار میکردم.عادات بد زندگیمو در داخل دفتر موفقیت خودم مینوشتم .در اولین شمارش جلوی عادت بد نوشتم. ترک ورزش

و جلوش نوشتم که اگه ورزش نکنم در ۱۰ سال اینده وضعیت جسمی و روحیم چی میشه.بعد از اون نوشتم که یه سری ورزشها رو هر روز باید انجام بدمو همچنین نوشتم که اگه هر روز این تمرینات را انجام بدم به چه نتیجه ای میرسم.

ولی این دو موضوع باز اون انگیزه لازم رو در من ایجاد نکرد . در نهایت نوشتم که برای ایجاد انگیزه باید چکار کنم.وبه سه نتیجه جالب رسیدم.

اول اینکه چون انگیزه ورزش من از کودکی خود شخص بروس لی بوده و من با دیدن فیلم های بروسلی انگیزه ورزش در من به وجود می اومده به خاطر همین من یه سری تمام اطلاعات زندگی نامه بروسلی و تمام کتابهای بروسلی و تمام فیلم ها و مستند هاشونو تهیه کردم.همچنین زندگی نامه تمام ورزشکارهای موفق رو از طریق اینترنت تهیه کردم و هر روز نیم ساعت در مورد این افراد مطالعه میکردم.باور کنید انقدر در روز به من انگیزه ورزش کردن میداد که حتی کوهی از مشکلات هم نمیتونست این تمرینات ورزش روزانه رو از من بگیره.تا به امروز هر وقت زندگی نامه یه ورزشکار موفق به صورت کتاب یا سریال اماده میشه فکنم من نفر اولی هستم که تهیه میکنم.یادمه وقتی زندگی نامه بروسلی در ۵۰ قسمت ساخته شده بود من سریع خریداری کردم و باورتون نمیشه تا به امروز ۴ بار این سریال رو تماشا کردم و هر بار که سریال رو میبینم دوست دارم شب و روز ورزش کنم.ولی خونسردیمو حفظ میکنم جلوی احساساتمو میگرم و فقط به همین نیم ساعت ورزش در روز اکتفا میکنم.
پس شما برای عادت منظم و تمرینات منظم در هر کاری .باید انگیزه اون کار رو در خودتون, هر روز ایجاد کنید.بچه های تیم ما دارند سعی میکنند هزاران داستان انگیزشی و موفقیت را در سایت www.inapply.com/dastan در اختیارتون قرار بدن و شما فقط هر روز نیم ساعت وقت بزارید و مطالعه داشته باشید تا این انگیزه در شما ایجاد بشه.

یادتون باشه قویترین سوخت.قویترین نیرویی که انرژی پتانسیل شما رو به حرکت در میاره.همین انگیزه های روزانه هست.شما باید اول هر روز انگیزه رو در خودتون ایجاد کنید.تا مثل یک مشعل قوی روزتونو روشن کنه و شما رو به حرکت در بیاره

در مرحله بعدی میتونید از مجموعه نرم افزار های اسرار المکشوف نسخه تعادل و نسخه علم ثروت استفاده کنید که هر نسخه دارای ۷ عادت موثر و هفت فرمول طلایی هست که شما رو به اوج قدرت و ثروت و سلامتی میکشونه.

پس من نسخه های طلایی را در این دو نرم افزار براتون قرار دادم.شما در این دو نرم افزار فوق العاده از ۱۴ عادتی برخوردار میشین که فقط با یکی دو سال تمرین روزانه از آن تمام امراض و مریضی از شما دور میشه و شما با ادامه این فرمول تا ابد از بیماری دور میشید و رنگ بیمارستان رو نمیبینید و به علاوه از چنان ثروت و قدرتی برخوردار میشید که این تغییرات باعث شگفتی و تعجب اطرافیانتون میشیه.

فقط یک مطلب یادتون باشه و اون اینه که هر روز انگیزه رو در خودتون ایجاد کنید و این انگیزه با مطالعه کتاب های افراد موفق و یا مطالعه روزانه از مطالب انگیزشی سایت این اپلای هست.و این مطلبو هیچ وقت فراموش نکنید. که تا شما حرکت نکنید هیچ چیزی تغییر نمیکنه

همتونو به خدای بزرگ می سپارم.شاد و پیروز باشید.

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

۱-چگونه عادت بد را بشناسیم
۲-عادات شما آینده شما را تعیین میکند

 

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم