آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

چگونه خود هیپنوتیزمی را در حالت بیدار انجام دهید

0

چگونه خود هیپنوتیزمی را در حالت بیدار انجام دهید

خود هیپنوتیزمی در حالت بیداری می تواند با تمرین آرامش که توسط خودتان به وجود آمده ، مانند بستن چشمها و سپس باز کردن  آنها ، و یادآوری به خود که هنوز در حالت خواب مصنوعی انجام شود . اکنون ، شما آماده هستید که با صدای بلند ی در ذهن خود هر تلقین سودمندی را که مایلید انجام دهید .

چگونه خود را از حالت خواب مصنوعی بیدار کنید

بعد از اتمام تلقینهای پس هیپنوتیزمی به خود ، در شبه خواب  یا حالت بیداری ، می توانید به خودتان بگویید که در شمارش آهسته تا ده ، خود را با این احساس خوب از حالت خود هیپنوتیزمی  بیدار خواهید کرد که از کاربرد تلقینهای بخصوصی که به خود داده اید بی اندازه سود خواهید برد .

همیشه این مطلب را به یاد داشته باشید

اگر از وقوع حادثه ای اضطراری در هنگام خود هیپنوتیزمی هراس دارید ، به شما اطمینان می دهیم که به مرحله ناخودآگاهی  نخواهید رسید ، بلکه همیشه از همه چیز در آن زمان که اتفاق می افتد آگاه بوده و همیشه قادر خواهید بود هر وضع غیر منتظره ای را که ممکن است به وجود بیاید کنترل کنید . 

برای نمونه ، اگر واقعه پیش بینی نشده ای رخ دهد ، مثلاً شما دود آتش را استشمام کنید ، یا کسی از شما تقاضای کمک کند ، همیشه قادر خواهید بود حالت خواب مصنوعی را اتوماتیک وار رها کنید و فوراً به وضع اضطراری عکس العمل  نشان دهید . این مسئله که بدانید غریزه صیانت نفس  در تمام مدت  خود هیپنوتیزمی حکمفرماست ، مایه تسلی خاطر است .

یک هشدار

در واقع بسیار غیر عاقلانه است که شخص بیمار ، در حالی که طبیعت بیماری یا دلیل بیماری اش را نمی داند سعی کند خود را با خود هیپنوتیزمی معالجه کند و در نتیجه پیشنهاد  می کنیم ابتدا با پزشک خود تماس بگیرید تا او مشخص کند که آیا درد شکم شما به دلیلی آپاندیس است یا تنش ، یا سردرد شما ناشی  از وضع  جسمی است ، یا سرفه  شما نتیجه سیگار کشیدن  مفرط ، برنشیت ، سل یا وضعیتهای دیگری است . ما معتقدیم  اشخاص  فهمیده برای درمان  بیماری خود به مشاور پزشکی  خانوادگس ،سایت هیپنوتیسم دات آی آر, یا هر منبع مشابه  دیگر مراجعه می کنند . در نتیجه ،  عاقلانه خواهد بود ابتدا با پزشک خود مشورت کنید و اجازه دهید او مسئولیت تشخیص صحیح بیماری را بر عهده گیرد . پزشک بعد از شناسایی کامل بماری ، به شما خواهد گفت که از کمک اضافی  با هیپنوتیزم  بهره مند خواهید شد یا خیر . تحت نظارت پزشک و با خود هیپنوتیزمی ، شما بیماری خواهید  بود که بیشتر همکاری می کند ، کمتر  خواهید ترسید و قادر به افزایش تحمل درد یا ناراحتی  خود خواهید بود ، یا به طریقه ای کاملتر از عهده  بیماری بر می آیید .

درباره مشکلات احساسی

به همین نحو ، شخص باید از هوش خود برای ارزیابی مشکلات احساسی استفاده کند . ما می دانیم که موارد جزیی وجود دارند که فردی معمولی می تواند با استفاده از درمان  خانگی از عهده آنها برآید ، مانند کاهش بد در بدن ، به کار بردن کمکهای اولیه برای زخمهای مختصر ، یا خوردن آسپیرین برای سردردی خفیف . این مسأله  شامل مشکلات معین احساسی نیز می شود . برای مثال  ، تمام زوجهایی که در منزل مشکلاتی دارند ، با مشاور  ازدواج مشورت نمی کنند ، یا افراد بسیاری هستند که از عقده حقارت رنج می برند ، ولی به روانشناس مراجعه  نمی کنند . خود هیپنوتیزمی همه درمانی نیست . اگر شما به طبیعت یک بیمار شک دارید باید از شخصی صالح نظر خواهی کرده و از نظر  وی استفاده کنید .

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

چگونه خود هیپنوتیزمی را در حالت بیدار انجام دهید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم