آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

چه کسی ما را ســحر کرده

0

 

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب باطل سحر

چه کسی ما را ســحر کرده

چه کسی ما را ســحر کرده

سلام به همه دوستان خوبم. همیشه پیش خودمون سوال میکنیم که اگه ســحر شدیم چه شخصی ما رو ســحر کرده و برای چی این کار رو انجام میده

خوب دلیل این که ما رو ســحر میکنند فقط یه چیز است و اونم حسادت و انتقام.

افرادی هستند از خدا بیخبر که کارشون فقط همینه.چون از خودشون ضعف و خودکم بینی میبینند و چشم دیدن رشد اطرافیان را ندارند برای همین دست به چنین کار پستی میزنند و زندگی افراد را متلاشی و خراب میکنند.در صورتی که نمیدونند چه چاه عمیقی برای سرنوشت خودشون رقم میزنند.

تمام ســحر و جــادو هیچ کدامشان ماندگاری ندارند و بعد از مدتی این ســحربه اتمام میرسه و در نتیجه تمام سحر و جــادو برمیگرده و زندگی همان شخص را متلاشی و خراب میکنه.یا اتفاقات ناگوار و یا مشکلات و مرگ برای خودش به وجود می آورد.

در این پست  میخوام نسخه ای رو به شما آموزش بدم که با این روش میتونین شخصی که شما رو ســحرکرده را شناسایی کنید و تمام کارهایش را خنثی و همه ســحر و جــادو را به خودش برگردونی.

البته از این روش میتونین در اکثر موارد استفاده کنین.

مثلا اگر شیئی گم کردید و میخواهید پیدا کنید و یا مالی از شما سرقت شده و میخواهید دزد را شناسایی کنید.و یا شخصی شما را آزار و اذیت میکند و می خواهید شخص را شناسایی کنید. میتوانید از همین روش استفاده کنید تا قدرت قرآن را ببینید.

در کل اگر احساس کردید ســحر شدید و میخواهید بفهمید چه کسی شما را ســحر کرده باید شب جمعه هنگامی که به رختخواب خود میروید باید وضو بگیرید و تخت خود را کمی گلاب بپاشید و به تخت خود بروید و ۷ بار ایه زیر را بخوانید

وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لا یَعْلَمُهَا إِلا هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ إِلا یَعْلَمُهَا وَلا حَبَّهٍ فِی ظُلُمَاتِ الأرْضِ وَلا رَطْبٍ وَلا یَابِسٍ إِلا فِی کِتَابٍ مُبِینٍ

“و کلیدهای خزائن غیب نزد اوست، کسی جز او بر آن آگاه نیست و نیز آن‌چه در خشکی و دریاست همه را می‏داند و هیچ برگی از درخت نمی‏افتد مگر آن‌که او آگاه است و نه هیچ دانه‏ای در زیر تاریکی‏های زمین و نه هیچ تر و خشکی، جز آن‌که در کتابی مبین مسطور است.

سپس نیت خود را بگویید بعد بدون اینکه با کسی حرفی بزنید به تخت بروید و دراز بکشید و ۱۱۰ بار صلوات بفرستید .اگر هم در حین صلوات خوابتان برد هیچ ایرادی ندارد.

در خواب آن شخصی که شما را ســحر کرده را میبینید.

اگر شب اول ندیدید تا دو شب دیگر این عمل را انجام دهید.

کسانی که دل پاک و طاهری دارند حتی در بیداری شخص را میبینند.

به هر حال دیدن شخص در خواب بستگی به میزان طهارت شما دارد که در چندمین شب ببینید.

بعد از اینکه شخص را در خواب شناسایی کردید.باید تمام ســحر او را باطل کنید و روش آن هم بدین گونه است.

ابتدا وضو بگیرید و بعد رو به طرف منزل آن شخص بنشینید و سوره نمل را یک بار بخوانید و بعد از خواندن بگویید”خداوندا هر ســحر و جــادویی که “نام شخص” در حق من و خانواده ام انجام داده همه را به خودش برگردان و او را به سزای اعمالش برسان به حق سوره نمل و به حق بِسمِ الله وَ بِالله، به حق بِسمِ الله وَ ما شاءَالله،به حق بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله، قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدینَ، فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ”

و در آخر رو به سمت خانه شخص فوت کنید.

امیدوارم که در تمام مراحل زندگیتون موفق و شاد باشید. یا حق

چه کسی ما را ســحر کرده

۷نظر به “
چه کسی ما را ســحر کرده ”

    1. سلام استاد عزیز ایا در قسمت نام شخص اگر چند نفر باشند چه باید کرد برای هر شخصی جداگانه سوره نمل خواند یا میشود در قسمت نام شخص نام چند نفر را برد وهمان یکبار سوره نمل برای چند نفر کافیست

        • برای هر فرد یک بار دوست من

    1. سلام استاد خوبم دستتون درد نکنه.خیلی خوبید.

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم