آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزم,بخش چهارم خود تحلیلی

0

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزم,بخش چهارم خود تحلیلی

images2

گام سوم : خود تحلیلی

با خود آرامی شروع کنید . با روش بستن چشمها ادامه دهید . سپس به خود تلقین کنید که برای حل مشکل معین خود آماده هستید . هر جنبه آن را تحلیل کنید . هر چقدر که لازم است به گذشته دور برگردید . سعی کنید  با وقایع و پیشامدهای زندگی تان که منجر به پرورش مشکل بخصوصی شده است ارتباط برقرار کنید . این نوع جستجوی روح در طبقه بندی خواب مصنوعی خود تحلیلی قرار می گیرد . توضیح اصطلاح در خودش است و به درک و تحلیل خودتان در هنگام حالت  هیپنوتیزمی خود تلقینی بر می گردد و از این جهت ارزش دارد که فکر شما را با جواب به خیلی از سوالهایی که میل  دارید از خود بپرسید ، روشن می کند :  سوالهایی مانند :

من چه نوع شخصی هستم ؟

چگونه طرز فکر من بر سلامتی ام تاثیر می گذارد ؟

تا چه حد حساس هستم ؟

آیا واقعاً  می خواهم  پیشرفت کنم ؟

چه برنامه هایی برای آینده دارم ؟

آیا والدین  خود را برای کمبود هابم سرزنش می کنم ؟ نظر من در مورد رابطه زناشویی ، عشق و ازدواج چیست؟

از چیزهایی که درباره خود خواهید آموخت ، حیرت خواهید کرد . این روش شما را قادر خواهد ساخت که اشتباهاتتان را بشناسید ، بنابراین اصلاح  کردن آنها برایتان آسانتر خواهد بود . یک یا دو سوال را در نظر بگیرید و سعی کنید هر چه بیشتر به آنها پاسخ دهید,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, وقتی که خود را از حالت خواب مصنوعی بیدار می کنید ، جوابها را در یک دفتر یادداشت بنویسید  . آنچه را که نوشته  اید بدقت مطالعه کنیدو سعی کنید به این نتیجه برسید که چرا فکر و رفتارتان آنگونه است که عمل می کنید . به خاطر داشته باشید که خودشناسی کلید خود انضباطی است .  دو قسمت جداگانه در دفتر یادداشت خود داشته باشید : یکی با عنوان چه چیزی در مورد خود آموخته ام و دیگری چه گامهایی برای بهبود خود برداشته ام . بزودی در خواهید یافت که فکرتان پیش شرط خود بهبودی خواهد بود . نتایج خوب ، شما را تشویق  می کند  که کار را ادامه دهید . شما متوجه خواهید شد که مجموعه ای جدید از عادات فکری را پرورش می دهید

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزم,بخش چهارم خود تحلیلی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم