آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

پاس دادن در مانیه تیزم

0

حرکات دست

پاس‌هایی که در موقع  خواباندن معمول، عامل اجرا می‌نماید به طور کلی خیلی زیاد است و در هر  شخص نیز فرق می‌کند و ما در این‌جا قسمتی از آنها را که مهم و اساسی می‌باشند می‌نگاریم.

حرکات دست را به دو قسمت تقسیم می‌کنند که یکی برای خواباندن و دیگری برای بیدار کردن به کار می‌آید و هر یک از این‌ها نیز بر دو نوع می‌باشد که روی‌هم رفته چهار نوع پاس می‌شوند بدین ترتیب:

پاس  برای خواباندن با مَس بدن معمول

پاس برای خواباندن بدون مَس بدن معمول

پاس برای بیدار کردن از بالای سر به پایین

پاس برای بیدار کردن از طرف پا به بالا

معمولاً پاسی که برای خواب کردن اجرا می‌شود بدین ترتیب است:

در مقابل معمول روی چهارپایه‌ای کوچک قرار گرفته و از معمول خواهش می کنید که غیر از خواب فکر دیگری نکند و خودش را به اراده شما بگذارد. ابتدا انگشتان ابهام او را در دست گرفته و در چشمان او نگاه می‌نمایید، چند دقیقه بعد که حرارت بین دو دست شما و معمول مساوی شد دست‌ها را از طرفین  او تا بالای سرش بلند می کنید و در روی شانه‌های او دقیقه‌ای مکث کرده و به آهستگی در طول بازوها تا نوک انگشتان دست پایین می‌آورید و مجدداً دست‌ها را به طریق اول بالا برده و لحظه‌ای در روی سر معمول نگاهداشته مقابل چهره او تا روی ناف پایین آورده و دقیقه‌ای در آنجا مکث می‌کنید و بعد از آنجا تا زانوان و انگشتان پایین آورده و دوباره این عملیات را چندین بار تکرار می‌نمایید. توسط پاس می‌توان خواب معمول را سنگین کرد و در موقع بیدار کردن نیز پاس‌ها مثل موقع خواباندن انجام می گیرد و فقط دارای سرعت عمل بیشتری است.

پاس دیگری  برای رفع خستگی معمول به کار می‌رود و ان همان پاس فوق‌الذکر است که شرح دادیم ولی قدری سریع‌تر انجام می‌یابد و بدن معمول را مَس  می‌کند و ابتدا از سر تا روی شکم مکرر پاس داده و بعداً از شانه‌ها و طول دست‌ها تا سرپنجه معمول ادامه داده می‌شود تا تمام خستگی سوژه برطرف شود.

پاس دیگری نیز به نام پاس افقی  معمول می‌باشد که برای برطرف کردن سر درد معمول به کار می‌آید و در آن دو دست را از پشت معمول روی هم گذاشته ,سایت هیپنوتیسم دات آی آر,پنجه دست راست را مقابل شانه چپ و پنجه دست چپ را مقابل شانه راست برده بعد به ملایمت از جلو سینه خودتان و سرمعمول می‌گذرانید به طوری که دست‌ها از هم جدا گشته و دست راست از حدود شانه راست و دست چپ از حدود شانه چپ خارج شود و با مکرر کردن این پاس، سر درد معمول برطرف می‌شود.

نکات لازم:

باید در موقع پاس دادن طوری  عمل شود که اثرات پاس  قبلی خنثی نگردد، بدین جهت نکاتی چند را باید مراعات کرد:

در موقع بالا بردن دست‌ها به طرف سر معمول باید سینه را قدری عقب کشیده و نوک انگشتان دو دست را به هم قفل نمود و تا سر معمول همین‌طور پیش برد  تا اثرات پاس‌های قبلی خنثی نشود.

بایستی  اقلاً در ظرف ۳۰ ثانیه از بالای سر تا روی شکم پاس دهید و انگشتان دست را کمی از هم باز نمایید و البته این مدت باید در پاس‌های خواباندن مراعات گردد زیرا پاس‌های بیدار کردن عموماً سریع می‌باشند.

فاصله انگشتان بایستی از بدن معمول تقریباً ۲ الی ۴ سانتی‌متر باشد، این نیز  در پاس‌های بدون مَس مراعات می‌شود در صورتی که در پاس‌های مس‌دار بایستی کف دست لباس‌های معمول را لمس کند.

برای یاد گرفتن پاس‌ها، عاملین مشق‌های مختلفی دارند که هر روز آنها را انجام می دهند، در نتیجه حرکات دست ایشان دارای تأثیراتی است که دست‌های معمولی آن را ندارند.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم