آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

پاسخ به پرسش های شما دوستان سایت این اپلای

0

پاسخ به پرسش های شما

دوستان خوبم سلام

خوشحالم که پس از مدتها که شما عزیزان را به انتظار گذاشته ام- و از این بابت پوزش می طلبم- فرصتی دست داد تا برخی از سؤالات شما را پاسخ گوئیم، اما قبل از پاسخگوئی، توجه شما را به چند نکته جلب می کنم:

اول: اینکه در پرسش های خود از ما نخواهید که دستورالعمل یا طلسم یا حرزی را برای شما ایمیل کنیم چون واقعاً امکان چنین کاری برای ما وجود ندارد و فرصت و نیروی کار و توان انجام چنین خواسته ای را نداریم.

دوم: حتماً سؤالات خود را به صورت کوتاه و حداکثر در ۴-۳ سطر بنویسید چون پرسش های طولانی ذهن پاسخ دهنده را خسته کرده و گاهی حاوی چند تا سؤال است که شاید برخی از آنها از دید ما خارج شوند.

سوم: بسیاری از پرسش های شما در خود سایت و در بخش های مختلف وجود دارد و با کمی دقت و کنکاش در سایت می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. با این حال در این شماره به بخش هایی از سؤالات تکراری هم پاسخ داده شد اما امیدواریم که از این پس در طرح سؤالات خود دقت کنید که در سایت پاسخ آنها وجود نداشته باشد.


چون تعداد سوال و جواب نزدیک به ۲۰ صفحه بوده به خاطر همین آن را در فایل پی دی اف برای  دانلود به صورت رایگان قرار دادیم.که شما میتوانید  این فایل را از لینک زیر دریافت کنید

در ضمن قرار بر این بوده که هر ماه مجله الکترونیکی به صورت ماهنامه در اختیار شما قرار دهیم و این سوال و جواب را در همین مجله قرار دهیم.به علت اینکه هنوز جواز مجله ماهنامه علوم غریبه اماده نشده.که ان شا الله در فروردین سال ۹۳ برای شما عزیزان مجله را به صورت ماه نامه در همین سایت برای دانلود قرار میدهیم. و این سوال و جواب را زود تر برای شما ارسال میکنیم که بدقولی نکرده باشیم.


لینک دانلود فایل سوال و جواب

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم