آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

هیپنوتیزم در خدمت علم پزشکی

0

هیپنوتیسم در خدمت علم پزشکی

از نوشته های ولف مسینگ:

من درباره هیپنوتیسم نیز عمیقاً مطالعه و تجربه کرده‌ام. استادان من در این رشته نه دانشمند بودند و نه مرتاض، من هیپنوتیسم را از زبان مردان جادوگر دهات یاد گرفتم. من هم مثل این جادوگران می‌توانم درد جسمی اشخاص را از بین ببرم، جادوگرها بدین منظور کلماتی می‌دانند که هیچ معنی ندارد. آنها ادعا می‌کنند که گویا با این ادعیه و اوراد درد را از بین می‌برند، اما در حقیقت این اوراد هیچ نقشی ندارند و جادوگر فقط از راه هیپنوتیسم شخص، از احساس درد مانع می‌شود.   

من نیز در این مواقع هر چه به زبانم بیاید می‌گویم و معمولاً از یک زبان خارجی که طرف نمی‌داند استفاده می‌کنم. اما اصولاً از این تمرین خوشم نمی‌آید چون در بدن انسان یک آژیر خطر و وسیله دفاعی هست و از بین بردن آن به ضرر انسان است. من هم‌چنین می‌توانم از یک فاصله بیست متری و به وسیله تمرکز فکر و کنترل اراده کاری کنم که شخصی که در فاصله بیست متری قرار دارد تعادل خود را از دست بدهد و زمین بخورد. هر جادوگر دهکده نیز می‌تواند این کار را انجام دهد و پروفسور «پاولوف» معروف در این‌باره مطالعات بسیاری کرده و علل این عمل را روشن کرده است، به نظر من پزشکان به قدر کافی از نیروی هیپنوتیسم در معالجه بیماری‌های روانی استفاده نمی‌کنند.

خود من دست کم یکبار برای معالجه دیوانه‌ای از نیروی هیپنوتیسم استفاده کرده‌ام. این ماجرا سی‌سال پیش در لهستان برایم اتفاق افتاد. کنت «ایکس» که از اشراف لهستان بود خیال می‌کرد که سی کبوتر در مغز او لانه کرده‌اند و از این بابت شب و روز در عذاب بود. پزشکان و روانکاوان نیز نتوانسته بودند او را از این وسوسه بیمارگونه نجات دهند، بنا به تقاضای خانواده این کنت، من یک روز به ملاقات او رفتم و یک تلسکوپ کوچک نیز همراه خودم بردم. مدتی با تلسکوپ در کله کنت نگاه کردم. بالاخره به کنت گفتم شما حق دارید جناب کنت، در حقیقت سی کبوتر در مغز(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) شما لانه کرده‌اند اما من به آنها دستور خواهم داد که از مغز شما پرواز کنند و شما را راحت بگذارند. و من یک ورد که جنبه تلقین داشت خواندم و کنت مطمئن شد که کبوترها از داخل مغزش پرواز کرده‌اند.

کنت سال‌ها بدون ترس از کبوترها زندگی می‌کرد تا این‌که روزی آدم شیر پاک خورده‌ای سعی کرد به او بفهماند که اصلاً از اول کبوتری در مغز وی نبوده است. و همان روز بیماری وسوسه کنت دوباره شروع شد. مطمئنم اگر کنت در جنگ نمرده باشد هنوز هم خیال می‌کند که در مغزش سی کبوتر لانه کرده‌اند.

از ان هنگام به بعد، من دیگر هرگز در طب دخالت نکرده‌ام، اما گاهی اتفاق می‌افتد که پزشکان شوروی در کارهای خود از من کمک می‌خواهند. مثلاً از من می خواهند که یک الکلی را از اعتیاد باز  دارم و یا کاری کنم که یک بیمار از کشیدن سیگار دست بکشد.

 ادامه دارد. . . (بخش ماهیت هیپنوتیزم)

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم