آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

هوای خودتو داشته باش

0

هوای خودتو داشته باش

با سلام به همه شما دوستان و کاربران عزیز

 

در این پست قصد دارم مطالبی را برای شما بازگو کنم که شاید براتون تازگی داشته باشه ولی از شما میخوام که با دقت و بدون تعصب به این مطالب فکر کنید و قضاوت کنید .

آیا میدونید که پرونده های امنیتی که در کشور های اروپایی و آمریکایی که حالت محرمانه دارند و محرمانه هستند دست رسی به آونها از مشکل ترین کارهای جهانه چرا که اگه اونها لو برن به ضرر منافع اون کشور ها میشه ولی گاهی اوقات این پرونده ها لو میره مثل همین شنود که سران کشور ها توسط آمریکا که کثیف ترین کار دنیاست و یا مثالهای دیگه که خوتون میدونید آیا تا به حال فکر کردین که تمام جنگهایی که در کشور های آسیایی و افریقایی و خاور میانه رخ میده با کثیف ترین نقشه های کشورهای اروپایی و آمریکا برنامه ریزی میشه ؟ چرا ؟ بله دقیقا سوال همینه آخه جنگ در این کشور ها چه نفعی واسه اونا داره ؟ در درجه اول با این کار میتونند کشورها رو استسمار کنند منابع با ارزش زیر زمین اونها رو به مفت به دست بیارن و جهت صرف انرژی کشورشون استفاده کنند و از اون مهم تر آیا تا به حال فکر کردین صلاح هایی که در این جنگها استفاده میشه از کجا تامین میشه ؟ بله از کشور های اروپایی و آمریکا , این کشور ها برای فروش اسلحه به کشور های در حال جنگ با هم در حال مسابقه دادن هستند البته من قصدم این نیست که در این مجموعه به شما در رابطه با مسائل سیاسی کشور ها بگم ولی خواستم شما رو کمی روشن کنم تا برم سر اصل مطلب , اصل مطلب اینه که در سال ۲۰۰۱ اسراری از سازمان غذا و داروی امریکا فاش شده که در آن اشاره میشد در ۱۰ سال پیش از آن یعنی در سال های۱۹۹۰ به بعد سازمان غذا و داروی آمریکا مطالبی در رابطه با فواید و خواص مواد غذایی و گیاهی کشف کرد که با مصرف مواد غذایی خاص چه فواید و مضراتی بر بدن انسان می گذارد مثلا با مصرف روزانه ۱۰۰ گرم گیلاس شما هرگز دچار سرطان نمی شوید ولی با موزیانه ترین روش ها این موضوعات را از دید مردم جهان پنهان کردند تا بتوانند در شرکت های دارو سازی خود مواد دارویی را از اسانسهای اولیه گیاهی و غذایی تهیه کنند و به صورت شیمیایی به تولید انبوه برسانند و از فروش آن به کشور های دیگر سود هنگفتی به جیب خود بزنند!!!!!

حالا ما کجای کاریم ؟؟؟

حتی هوای خودمون رو هم نداریم و اصلا از خواص مواد غذایی و گیاهی هیچ آشنایی نداریم و نمیدانیم که با شرایط بدنی منحصر به فرد خودمان چه مواد غذایی و گیاهی را با چه مقدار و چه ترکیبی و چه زمانی باید مصرف کنیم تا همواره سلامتمان تامین باشد و دچار بیماری هایی گوناگون نشویم ، البته هستند افرادی که در این زمینه آگاهی دارند و مواد غذایی را درست و بجا مصرف می کنند و بدنی سالم دارند در تمام طول عمر خود روی پای خود هستند و از زندگی لذت می برند ولی من به شما پیشنهاد می کنم اندکی برای خود و آینده جسمی و روحیتان و همچنین آینده خانواده تان اهمیت قائل شوید و با کسب اندکی دانش در این زمینه سلامتی همه اعضای خانواده را تامین کنید.

همیشه و همیشه پیشگیری از بروز بیماری راحت تر و کم هزینه تر از درمان است و عواقبی که درمان دارد را هم در بر ندارد .

به همین جهت ما بر آن شدیم که در مجموعه ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴ گانه سلامتی یکی از بعد های سلامتی را به معرفی خواص و فواید و مضرات مواد غذایی و گیاهان دارویی بپردازیم که بی اقرار یکی از کامل ترین دایرالمعارف های مواد غذایی و گیاهان دارویی به زبان فارسی است که ما به هدف خدمت به همه هموطنان عزیزمان با ظاهری زیبا و ساده تهیه کرده ایم و در اختیار شما قرار داده ایم.

دوستان عزیز از شما خواهش می کنم هوای خودتون رو داشته باشین

دوستان من چه هدیه ایی بالا تر از هدیه سلامتی ؟؟

هدیه ما به شما نرم افزار ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴ گانه سلامتی (و به شما هم پیشنهاد می کنم این مجموعه را به عزیزانتان هدیه دهید)

توضیحات بیشتر را در لینک زیر مشاهده کنید.

۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴ گانه سلامتی

BB

منبع: تیم این اپلای

 

.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

balatarin


cloob


Donbaler


viwio


Donbaleh


Twitter


Facebook


Google Buzz


Google Bookmarks


Digg


yahoo


Technorati


delicious

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم