آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

هاتا یوگا آسانا متوسطه پیچ ستون فقرات

0

هاتا یوگا آسانا متوسطه پیچ ستون فقرات

این سری از آسانا به مناسبت تاثیری که در سلامت ستون فقرات دارند بسیار با اهمیت تلقی می شوند.در هر برنامه تمرین روزانه باید یکی از یکی از این تمرین ها در لیست برنامه روزانه گنجانده شود,به خصوص تمرینات خم شدن به جلو یا عقب.پیچ ستون فقرات روی تمام عضلات بدن هنگام تمرین نفوذ می کند و ستون مهره ها را نرم می نماید و قابلیت انعطاف آنها را افزایش می دهد و در سیستم اعصاب تحرک بیشتری بوجود می آورد این تمرینات روی عضلات شکم تاثیر قوی دارند و به طور متناوب آنها را منقبض و منبسط می کنند.تمرین کننده باید مراقب باشد که کمر را بیش از حد انعطاف پذیری اش پیچ ندهد.

تمرین های پیچ کمر بیشترین افزایش روانی پرانا را در ناحیه سامانا,اطراف ناف,به عمل می آورد.ارگان های تغذیه مانند لوزالمعده,کبد,معده,روده کوچک و بزرگ و کیسه صفر,با برطرف کردن بی نظمی,بافت تازه و حیات دوباره می یابند.ناحیه سامانا معمولا با چاکرای مانی پورا در ارتباط است.این چاکرا معملا مرکز انتقال انرژی به تمام قسمت های بدن است,از این رو تاثیر شدیدی روی نیروی حیاتی و سلامت دارد.

در سطح هیجانی و روانی نظارت و کنترل عقده و مشکلات از اهداف پیچ ستون فقرات است.برای بعضی از مردم زندگی مملو از مشکلات است و جنگ با این مشکلات دشوار.این آساناها استحکام و قدرتی به انسان می دهند که به خودی خود توان کاهش یا مرتفع کردن این تنش را می دهد.

——————————————————————————————————

hatayoga

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

هاتا یوگا آسانا متوسطه پیچ ستون فقرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم