آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

نکات قابل توجه قبل از تمرینات یوگا

2

نکات قابل توجه قبل از تمرینات یوگا

 

***** قابل توجه کسانی که مجموعه کامل خودهیپنوتیزم را خریداری کرده اند.باید تمرینات یوگا را از روز اول تمرین خود هیپنوتیزم انجام دهند.کاربرانی که روی مجموعه خودهیپنوتیزم این سایت کار میکنند هر روز قبل از تمرین خود هیپنوتیزم به قسمت آموزش یوگا در ۳۱ روز همین سایت مراجعه کرده و ابتدا تمرینات یوگا را انجام داده و سپس به تمرین عملی خودهیپنوتیزم بپردازند ******

۱-به دقت تمرینات جدید را بیاموزید.

۲-افزودن تمرینات جدید به آنچه آموخته­ ای.

۳-مرور تجربیات گذشته. «روز چهارم» به این تمرین اختصاص یافته است.

۴-روزهای هفدهم تا بیست و پنجم اختصاص  به تمریناتی دارد که در رفع اشکال روزهای گذشته مفید است.

۵-با توجه به تصاویر  نحوه تمرینات که در انجام آن هماهنگی خاصی وجود دارد به ترتیبی است که ابتدا ایستاده، آنگاه نشسته و سپس خوابیده اجرا می­گردد.

۶-در پایان تمرین روزانه  مطالب مفیدی نیز عرضه شده است.

۷-در پایان تمرین روز بیست و هشتم، تمرین­های جاری آغار می­گردد که شما را پس از فراگیری به سوی خود می­کشاند که همواره از آن بهره گیرید.

۸-یادداشت­های روزانه می­تواند در یادآوری نکات قدرت و ضعف موثر باشد و شما را با تغییرات تدریجی آشنا سازد.

تذکر:

قبل از آغاز تمرینات روز اول بایستی به این نکات توجه داشته باشید:

مکان آرام و دارای هوای  مطبوعی را که بتوانید به راحتی تنفس کرده و حرکات لازم را انجام دهید انتخاب نمایید.

زیر انداز مناسبی تهیه و همواره از آن استفاده نمایید.

هنگام تمرین لباس راحت بپوشید تا بتوانید به آسانی حرکت «یوگا» را انجام دهید و به خاطر داشته باشید که هنگام تمرین انگشتر و عینک نداشته باشید و تنها برای اطلاع  از وقت و تنظیم حرکات با زمان از ساعت خود استفاده نمایید.

برای تمرین روزانه به بیست تا سی دقیقه وقت احتیاج دارید و باید یک ساعت و نیم از آخرین وعده غذای شما گذشته باشد، البته عصرها بدن آمادگی بیشتری برای تمرین و نرمش دارد.

تمام تلاش خود را به کار گیرید که تمام تمرینات مرتب و بی­وقفه انجام  پذیرد، در صورت عدم امکان حداکثر با یک روز تأخیر به تمرینات ادامه دهید.

در انجام حرکات، قاطع، آرام و موزون تمرین کنید و طبق دستور به مکث­های بین حرکات توجه نمایید و همواره در تعادل و توازن  دقت نمایید.

آنچه که در تمرینات مهم است، آرامش  فکری و تمرکز عقلانی است، برای این منظور قبل از تمرینات روزانه چند دقیقه‌ای روی زانو بنشینید(سایت هیپنوتیسم دات آی آر)  و به خود  تمرکز فکری دهید، البته این اقدام علاوه بر ایجاد بهره لازم در حرکات «یوگا» ، موجب می‌شود که شما در طول روز منعکس کننده آرامشی  باشید که از ورزش یوگا به دست آورده‌اید.

توجه:

آنچه گفته شد، تنها به خاطر بهره‌گیری از ورزشی است که در پایان یک ماه اثرات آن در بدن پدید می‌آید، پس باید در انجام بی‌وقفه تمرینات آن قاطعانه «یوگا» را آغاز کرد.

(بخش آموزش یوگا در ۳۱ روز)

2 نظرات
  1. نیلوفر می گوید

    سلام

    1. hamid-azar می گوید

      سلام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم