آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

نکات اصلی فواید خود هیپنوتیزمی

0

نکات اصلی فواید خود هیپنوتیزمی

۱ . چند بار برای خود تکرار کنید که هر مسئله فکری با فکر درمان می شود و شما می توانید با استفاده از خود هیپنوتیزمی  ، مانع هیجانهایی شوید که به سبب بیماری ایجاد شده اند .

۲ . هر روز به خودتان تلقین کنید که قادر هستید با خود هیپنوتیزمی ، برای  حل مشکلات روزانه تان ، به خودتان کمک کنید .

۳ . خود ارزیابی از طریق تحلیل خود یا خود تحلیلی ، اولین  گام  به سوی زندگی مرفه و سالم است .

۴ . کوششهایی که برای بدست آوردن خود ادراکی صرف می کنید بخوبی پاداش داده خواهد شد ، به معنای دیگر ، درک شما از علل ریشه ای ترسها و اضطرابهایتان ، از بین بردن مشکلتان کمک خواهد کرد  . 

۵ .  خویشتن نگری را که از طریق خود تحلیلی فرا می گیرید برای سود بردن خود استفاده کنید ، نه برای آسیب رساندن به خودتان . به درون خود اجازه ندهید شما را افسرده کند . در عوض ، به او اجازه دهید فکر شما را در مورد همه چیز بهبود  بخشد .

۶ . خود را متعهد کنید که با قرصهای رنگارنگ نمی توان بیماری های احساسی خود را درمان بخشید . کاربرد خود آگاهانه دانش و تکرار تمرینهای  خود انضباطی ضروری است .

۷ . هیچگاه شک نداشته باشید که می توانید خود را با خود هیپنوتیزمی تغییر دهید و پیشرفت کنید .

۸ . فواید خود هیپنوتیزمی موفقیت هستند . شما می توانبد هر چقدر می خواهید خود را هیپنوتیزم  کنید ،  با جلساتی که هر از چند گاهی به آنها احتیاج دارید خود را تقویت کنید

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

نکات اصلی فواید خود هیپنوتیزمی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم