آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

مژده مژده نرم افزاری شگفتی آفرین متا پرو

0

مژده به همه کاربران عزیز سایت این اپلای

با توجه به اینکه سایت این اپلای بیش از ۴ سال می باشد که در زمینه علوم عرفانی و علوم مذهبی ادعیه و اذکار مشاوره در مسائل اجتماعی و خانوادگی در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد و با در نظر گرفتن نظرات شما کابران عزیز در صدد راه اندازی ظاهری زیبا و و کاربردی و ساده و در دسترس تر برای سایت میباشد تا دوستان بتوانند به صورت بهینه از مطالب و سایت بهره ببریند و این تغییرات که انشا الله در فصل پاییز اعمال می شود.

این تغیرات همزمان شده است با تولید نرم افزاری بسیار بسیار کاربردی در زمینه علوم غریبه و علوم ماورایی و شگفتی آفرین که توضیح در زمینه این نرم افزار به دلیل گستردگی مطالب آن در این پست نمیگنجد قصد دارد تا از این پس تمام سوالها و مشکلاتی که همه کاربران و هموطنان در زمینه های متفاوت در این علوم داشته اند رابه طوری کاملا اصولی و ساده و قابل استفاده برای همه کاربران با هر سطح سواد حل نماید.این نرم افزار به طور اتوماتیک تمام محاسبات را که برای استفاده از ادعیه و اذکار و موارد دیگر نیاز است که کاربران انجام دهند را برای شما ساده می کند تا با کمترین

خطا شما بتوانید از ادعیه و اذکار استفاده نماید و این تنها یکی از بخشهای بسیار زیاد آن می باشد و به جرعت خاطر نشان می کنم که بعد از تولید این مجموعه تیم این اپلای مجموعه ایی دیگر تولید نمی کند چرا که این نرم افزار کامل ترین و جامع ترین مجموعه در زمینه علوم غریبه و علوم ماورایی می باشد .

در این بین تیم این اپلای از شما کاربران عزیز بعد از ۴ سال تلاش و کسب اعتماد شما و دادن مشاوره در زمینه های اجتماعی و خانوادگی و زمینه های دیگر از شما کابران تنها یک خواسته دارد و آن هم به اشتراک گذاری مطالب سایت و نرم افزار های ۱۰۰ باب در شبکه های اجتماعی که در آنها عضویت دارید می باشد تا باشد که شما هم در امر خیر و ثواب یاری رساندن به هموطنانمان سهیم باشید.

هم اکنون نیازمند یاری شما دوستان و کاربران هستیم

  (با علم به این  که شما همه کاربران را عضوی از تیم خود میدانیم و جدا از خود و خانواده مان نمی دانیم به همین جهت خالصانه و صادقانه در جهت حل مشکلات تلاش می کنیم)

دانلود بزرگترین نرم افزار علوم ماورایی نسخه ویندوز و اندروید
screenshot

دانلود نرم افزار متا سافت بزرگترین نرم افزار علوم ماورایی

 لطفا جهت هر گونه سوال و مشکلات و مشاوره در باره این نرم افزار میتوانید  وارد همین لینک صفحهشوید و در قسمت نظرات .سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید

با سلام به همه کاربران سایت این اپلای
مژده به همه کاربران سایت این پلای بعد از ۴ ماه تلاش شبانه روزی بچه های تیم این اپلای نرم افزار متا که بی همتا ترین نرم افزار در زمینه محاسباتی علوم ماورایی و علوم غریبه می باشد آماده شده و به صورت کامل تست شده و در سایت قرار گرفته شده است.
اندکی در باره این نرم افزار بیشتر بدانیم:

ابزارهایی که در این نرم افزار برای محاسبات وجود دارند کاملا هوشمند و دقیق هستند.و در این نرم افزار ۱۷ ابزار کاملا محاسباتی و هوشمند و دقیق قرار دارد که بعضی از ابزار ها مثل ساعات روز و روزهای قمر در عقرب و تقویم نجومی  برای صد سال اینده برنامه ریزی شده است

امکانات این نرم افزار عبارتند از:

۱-گرفتن سرکتاب(طالع بینی ابجدی کاملا دقیق و  صحیح)

۲- جفت بودن ستاره برای ازدواج دو نفر

۳- گرفتن ذکر حاجت متناسب با نام شخص

۴-گرفتن طالع شخصی برای  مشخص کردن نقاط ضعف و فهمیدن شغل مناسب و روزها و ماههای سال تولد به صورت قمری و میلادی و شمسی و . . .

۵-گرفتن استخاره قرآن به صورت نرم افزاری و دقیق

۶- گرفتن استخاره قرآن به صورت دستی توسط خودتان

۷- درسافت ساعات استخاره قرآن در روز

۸- فال حافظ

۹- فال شیخ بهایی

۱۰- فال تاروت صغیر (چهار کارتی و هفت کارتی و ده کارتی)

۱۱- گرفتن محاسبه تعویضات برای خود و اشخاص(بدست آوردن نوع قلم و نوع لوح و نام موکلین برج و ستاره و حروف و روزهای نحص و طریقه نوشتن تعویذ)

۱۲- گرفتن ساعات روز(دریافت ساعات روز به صورت کاملا دقیق و هوشمند.تمام ساعات سیاره روز و نوع کارایی در همان ساعات را بیان میکند)

۱۳- دریافت روزهای قمر در عقرب برای هر ماه

۱۴- تقویم نجومی روزانه(این تقویم تا صد سال اینه محاسبه میشود)

۱۵-(ماشین حساب ابجدی)

۱۶- دفترچه یادداشت روزانه و یاداوری  کارهای روزانه

۱۷- مشخص کردن ساعات کواکب و مشخصات شمسی و قمری و میلادی

متا سافت

متا سافت

ایا میدانستید نام هر شخص با نام مادر ان شخص طالع اینده و گذشته اش معلوم میشود و ایا میدانستید سرنوشت شما به نامتان هم بستگی دارد.که در گذشته عارفان و استادان قدیم از روی سرکتاب پی به سرشت افراد میبردند و اصولا ۹۵% اطلاعات نسبت به شخص صحیح می باشد

در این نرم افزار بسیار هوشمند و دقیق برای شما سرکتاب گرفته میشود و  تمام اطلاعات گذشته و اینده تان را به شما میگوید حتی سنگی که باعث افزایش مال و ثروتتان میشود و یا نوع کارتان که باعث موفقیتتان میشود و یا نوع رنگ لباستان که باعث گرفتن یون های مثبت اطرافتان میشود را در اختیارتان قرار میدهد و یا اگر سحری شدید و یا اگر پری و یا همزاد و یا اجنه ای شما را اذیت میکند  را دقیق به شما میگوید و حتی دعای مخصوص شما که باعث از بین رفتن همزاد و پری میشود را میگوید.

این نرم افزار تمام این اطلاعات را به صورت دقیق به شما میگوید.

متا سافت

برای مثال در شکل زیر نام اقای سعید و نام مادر رقیه را در نرم افزار وارد میکنیم و اطلاعات را مشاهده میکنید

آیا میدانستید برای انجام دعا برای هر فردی طالع او را باید بدانید ؟

متا سافت

متا

متا

در بخش جفت بودن ستاره شما نام و نام مادر خود و نام و نام طرف مقابل خود را وارد میکنید و این نرم افزار به شما  اعلام میکند که عاقبت ازدواجتان چه میشود و  ایا اولاد میآورید یا نه و ای خوشبخت میشوید یا نه و اگر کسی مقصر باشد نام ان شخص را هم میگوید.

برای مثال به شکل زیر توجه کنید .

ما نام سعید نام مادر رقیه

و نام زهرا نام مادر سکینه را در این نرم افزار قرار داده ایم

متا

متا

آیا میدانسیتد هر فردی در زندگیش یگ ذکر اعظم اسماء الله مخصوص به خودش دارد که باید از آن آگاهی داشته باشد و ذکر کند تا در مسیر درست زندگی باشد ؟

برای مثال نام سعید را در این نرم افزار قرار میدهیم

1015 1016

در بخش طالع بینی باستانی شما باید نام خود و تاریخ روز و ماه و سال تولد خود را و.ارد کنید تا این نرم افزار دقیقا تمام مشخصه های شما را از بدر تولد تا امروز و اینده به شما بگوید حتی  نقاط ضعف بدنتان که تا به امروز از ان آگاهی نداشتید را میگوید.حتی شغل مناسب برای شما را هم متذکر میشود و دلیل ان را بر اساس خصلت روحی و فیزیکیتان بیان میکند

و به طور مفصل از نوع شخصیتتان هم برای شما بازگو میکند

1017

1018

در بخش محاسبات تعویذات شما فقط کافیه نام و نام مادر هر شخصی را وارد کنید سپس این نرم افزار به صورت هوشمند به شما میگوید که برای نوشتن تعویذ شخص مورد نظر از کدام لوح استفاده کنید و از کدام قلم باید استفاده کنید و اداب نوشتن تعویذ برای این شخص چونه است و نام موکل شخص را و نام موکل ستاره شخص و نام موکل حروف شخص را میگوید و بعد از نوشتن تعویذ بایئ تعویذ شخص را چکار کرد؟

همه این موارد را در این بخش نرم افزار ,اطلاعات جامع کسب میکنید

به عنوان مثال برای نوشتن تعویذ برای اقای سعید نام مادر رقیه در شکل زیر مشاهده کنید

1019 1020 1021

در بخش ساعات تعویذات  هر روز هر ۲۴ ساعت سیاره فلکی را دقیق محاسبه کرده و اعلام میکند و هر ساعت نرم افزار به شما اعلام میکند که الان در کدام یک از ستاره قرار داریم و الن برای چه امری یا چه تعویذب مناسب است

در شکل زیر ببینید

1023 2024

در بخش ساعات قمر در عقرب شما فقط کافیست سال مورد نظر را در کادر وارد کنید و نرم افزار به صورت هوشمند تمام ماه های همان سال انتخاب شده را به صورت کاملا دقیق و هوشمند برای شما محاسبه کرده و به شما اعلام میکند.این نرم افزار تا صد سال اینده را محاسبه میکند

2025

و موراد دیگر این نرم افزار که توضیح ان در این بخش خارج از حوصله است ولی فقط تصاویر ان را میتوانید در زیر مشاهده کنید

27 26 25 24 23 22 17 16 15 13 12 11 10 9 8 7

آیا میدانستید باید جهت انجام هر دعایی ساعات آن را بدانید ؟

آیا از شروع ساعات روز در تاریخ قمری آگاهی دارید؟

آیا روزهای قمر در عقرب در ماه را میدانید ؟

آیا میدانستید هر فردی در ماه روزهای سعد و نحس دارد؟
آیا میدانستید در هر روز از ماه و در هر سااعت چه اعمالی مناسب است که انجام دهید (مانند محبت –بخت گشایی –رزق و روزی-مشکل گشا) ؟
آیا میدانستید برای گرفتن استخاره ساعاتی داریم که مناسب است؟

آیا تا به حال برای کارهایتان استخاره قرآن گرفته اید؟

آیا به فال حافظ اعتقاد دارید؟

آیا با فال شیخ بهایی که کامل ترین فال در زمینه علوم عرفانی و علوم غریبه می باشد آگاهی دارید؟

آیا تا به حال فال تاروت برای خود گرفته اید؟

پاسخ همه این آیا ها و آیا میدانستید ها و دها امکانات بسیار کاربردی دیگر در نرم افزار متا (تنها نرم افزار علوم ماورایی به زبان فارسی) می باشد.

توضیحات کامل را میتوانید در لینک زیر که به صورت رایگان بوده و آموزش و آشنایی با نرم افزار متا می باشد مطالعه کنید .
با دانلود این لینک از تمام امکانات نرم افزار متا آگاهی یابید.

 جهت هر گونه سوالات و پشتیبانی و یا مشاوره با تیم مهندسین ما تماس بگیرید

۰۹۳۸۴۱۲۴۱۴۶ , ۰۹۳۳۳۸۸۵۴۴۸

از دوستانی که نمیتوانند خرید آنلاین انجام دهند .روی دکمه زیر کلیک کنید و مشخصات خود را وارد کنید تا نرم افزار را در یک سیدی برایتان ارسال کنیم. و بعد از تحویل نرم افزار وجه را دریافت کنید.

مشخصات محصول

 نام محصول:نرم افزار محاسباتی علوم ماورایی(متا سافت) نسخه ویندوز و اندروید

 حجم فایل:۴۳.۲۸ مگا بایت

 نوع فایل:نرم افزاری exe و زیپ شده

  منبع:http://inapply.com

  قیمت نرم افزار: ۱۵۰ هزار تومان

قیمت نرم افزار: ۸۹ هزار تومان

قیمت نرم افزارهر دو نسخه: ۲۸ هزار تومان

تاریخ بروز رسانی نرم افزار: ۹۵/۰۸/۰۸

  نحوه خرید:خرید آنلاین و دانلود همان لحظه

لینک دانلود نرم افزار

از همکاری و پشتبانی شما دوستان عزیز پیشاپیش کمال تشکر را داریم

مژده مژده نرم افزاری شگفتی آفرین ”

    1. من نمیتوانم همه نرم افزارهاروبخرم بامشکلات مختلفی که داریم میتونم فقط نرم افزار اسرارالوجود رابخرم وبرای همه مشکلاتم ازون استفاده کنم؟
        • با سلام. لطفا برای راهنمایی تماس بگیرید ۰۹۳۸۴۱۲۴۱۴۶ تماس بگیرید

    1. سلام و تشکر فراوان بی صبرانه منتظریم

    1. سلام
      یعنی اگه قصد خرید پکیج صد باب رو داشتیم دست نگه داریم تا سری جدید بیاد یا اون موضوعاتش جداست؟

        • سلام موضوعات اون جداست.یعنی نرم افزارهای صد باب با نرم افزار اینده که اسمش شاید بچه ها اپلای سافت بزارند مکمل هم هستند.نرم افزار اپلای سافت بیشتر کارش محاسباتیه.محاسبات نجوم و روزها و زوهای نحس و ماهها و همچنین حساب کردن طالع و جفت بودن ستاره زوجین و گرفتن سر کتاب و طالع بینی و استخاره و انواع فالها و تعیین ساعات روز و ده ها امکانات دیگرو داره که برای اولین بار به طور جامع و تعیید شده نجوم شناسان ایران است می باشد.در اینده توضیحات کامل و جامع در مورد این نرم افزار در سایت قرار خواهد گرفت

        • این مجموعه کاملا متفاوت با صد باب ها می باشد و اتفاقا به کار تمام کسانی که صد بابها را دارند میخورد و در واقع اینها مکمل هم هستند

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم