آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

موجودات جاندار را کی می‌سازد,ماهیت هیپنوتیزم

0

موجودات جاندار را کی می‌سازد و محل ساختش در کجا است؟

با کشف کرویت زمین  و ستارگان و با مسافرت انسان‌ها به کرات آسمانی به طور قطع معلوم شد که همه موجودات زنده مثل انسان و حیوان در سطح همین کره خاکی ساخته می‌شوند، زیرا زمین یک کره بسیار کوچکی است در فضا که ۷۰ درصد آن آب است و آنچه مسلم است موجودات زنده مثل ماهی‌ها، پستانداران و پرندگان در سایر کرات مجاور ساخته نمی‌شوند که به زمین فرستاده  یا صادر شوند، پس هر چه هست در روی همین زمین است، یعنی محل ساختمان موجودات زنده در روی همین کره زمین است، حال باید دید مهندس این کارخانه آدم‌سازی در این کارخانه بزرگ به نام زمین چه کسی است و کجا است؟

با یک آزمایش ساده می‌توان فهمید که موجود زنده چطور ساخته می‌شود؟

آزمایش ۱-  وسایل مورد احتیاج: چند قطعه  آجر، یک سطل آب.

شما دو یا چند تکه آجر را در کوچه، حیاط و یا باغ کنار دیوار جایی که کمی مرطوب باشد روی هم بگذارید و یک سطل آب هم روی آن بریزید. پس از چند روز مشاهده خواهید کرد که جانوران ریزی به وجود آمدند.

آزمایش ۲- وسایل آزمایش: یک ظرف آبگوشت

یک  کاسه آبگوشت را چند روز کنار پنجره بگذارید مشاهده خواهید نمود ک هبه زودی جانوران ریزی در داخل ظرف آبگوشت به وجود می‌آید. ممکن است بگویید که ممکن است به قول پاستور میکروب‌های اولیه در هوا باشند، معذلک.

اولاً میکروب در فضا در داخل گوشت و آبگوشت تبدیل به کرم بزرگی می‌شود و از طرفی خود میکروب هم از کرات آسمانی نیامده، بلکه از ترکیب عناصر موجود در زمین و هوا به وجود آمده است.

ثانیاً اگر در کاسه آبگوشت را هم  بپوشانید شاید زودتر کرم بگذارد مگر خلاء ایجاد شود که خارج از شرایط می‌شود.

آزمایش ۳- یک تکه گوشت گوسفند یا گوساله را از سقف اتاق آویزان کنید و  یا آن را در طاقچه اتاق یا آشپزخانه یا زیر زمین قرار دهید، بعد از چند روز رنگ گوشت برمی‌گردد و بعد کرم‌های جاندار در آن دیده می‌شود که  البته طبق نظریه پاستور فساد به علت وجود میکروب‌ها در فضا است.

آزمایش ۴-  یک سگ یا گربه مرده را در کنار باغ بگذارید و پس از چند روز دیده می‌شود که شکم این حیوانات مرده کرم می گذارد که در هم میلوند.

آزمایش ۵-  یک استخر  یا یک حوض آب، آب حوض یا استخر را مدتی عوض نکنید. پس از چند هفته یا چند ماه دیده می‌شود که این حوض یا استخر پر از جانوران ریز است. کلیه موجودات زنده پر سلولی که ابتدا تک سلولی بوده‌اند نظیر نهنگ‌های دوهزار کیلویی اقیانوس‌ها، شیرها، فیل‌های عظیم‌الجثه جنگل‌ها، مرغان و پرندگان و خزندگان و چهارپایان و دوپایان خشکی همه و همه موجودات زنده از ترکیب عناصر موجود در روی کره زمین ساخته می‌شوند.

 

عقاید اوپارین

«اوپارین» در کتاب <<حیات طبیعت>>، منشأ و تکامل آن» می‌نویسد: «… چنان‌که می‌دانیم تروب «سلول» خود را از تأثیر متقابل بلور سولفات مس و محلول فروسیانورپتاسیم به دست آورد.

سلول زنده ” محلول فروسیانورپتاسیم + بلور سولفات مس

بوشلی مدل «آمیب» مصنوعی با حرکات و پاهای کاذبش را از مالیدن یک قطره روغن زیتون به محلول پتاس می‌ساخت.

آمیب ” روغن زیتون + محلول پتاس

لدوک که مدعی روشن ساختن راه «زیست‌شناسیی ترکیبی» بود «سلول» اسمزی خویش را از راه قرار دادن یک قطعه کلرور کلسیم در یک محلول اشباع شده پتاس  و فسفات پتاسیم تولید کرد.

سلول اسمزی ” فسفات پتاسیم + پتاس+ کلرور کلسیم

بالاخره «کوکوک» که به ویژگی‌های سیستم‌های کلوئید آشنایی نداشت مدعی حل مسأله اتوژنراسیون و «سنتزحیات» در آزمایشگاه گردید و می‌گفت که اگر مقداری «رادیوم» به مخلوطی از ژلاتین، کلیسرل و  نمک طعام بیفزاییم پس از ۲۴ ساعت کشت مخصوصی تولید می‌شود با تعدادی سلول زنده که فعالیت‌های  حیاتی، نمو، تقسیم و غیره را از خود نشان می‌دهند پس:

سلول زنده ” نمک طعام+ کلیسرل+رادیوم

ولی درخصوص این‌که حالا هم از ترکیبات مواد آلی در طبیعت موجودات زنده درست می‌شوند یا نه، اوپارین از قول ارنست هگل می‌نویسد: «… که زمین ابتدا عاری از حیات بود، زیرا شرایطی بر آن حکم‌فرما بود که با تکوین و بقای حیات منافات داشت. اما پس از سرد شدن زمین، شرایط مساعد پدید آمدن حیات به وجود آمد. شرایطی که امروز دیگر وجود ندارد.»

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم