آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

مایه توانگری در نسل

0

مایه توانگری در نسل

هر کس خواهد روزی او فراخ  شود و به آسانی به او رسد باید هر صبح و شب این دعا را سه بار بخواند آنقدر ثمر و نتیجه دهد که فرزندان او تا هفت بطن محتاج خلق نگردد. یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم  اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی  رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمِین .( جهت امر مهم شب جمعه بعد از نماز عشا در یک جا ۱۲۰۰ بار بگوید یا الله یا ربّاهُ یا سَیِّداه حاجت روا گردد و هر کس آن را سه بار بگوید خدای تعالی فرماید لبیک عبدی حاجتت را بخواه). ایل بلغت عبرانی نام خداوند است چنانکه اسرا نام عبد اسن به سوی آن مثل اسرائیل می شود عبدالله که نام یعقوب بوده و در عربی بیشتر اضافه اسماء ملائکه است به سوی آن مثل جبرائیل و میکائیل و ایلیا نام علی (ع)است در مجمع الفضائل علی مشروح می باشد.

امین (۱۰۱) نام خداوند است به اعتبار اینکه برای بندگان جز سود اختیار نمی کند امر و نهی و عطا نمی کند و باز نمی دارد جز برای سودی که به سوی آنان برگردد و یا ضرری را از آنان دفع نماید و گفتن یا امیا ۱۰۱ بار در اظطراب برای تسکین دل نافع است.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

*****************************

مایه توانگری در نسل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم