آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

لباس افراد مختلف

0

لباس افراد مختلف

ثروتمندان: جابر مغربی می‌گوید: اگر در خواب ببینی لباس ثروتمندان را پوشیده‌ای، تعبیرش این است که نسبت به جمع آوری مال و اموال حریص خواهی بود .

علما و دانشمندان: جابر مغربی می‌گوید: اگر در خواب ببینی لباس علما و دانشمندان را پوشیده‌ای، تعبیرش این است که از علما و دانشمندان بهره‌مند می‌شوی.

وزرا: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس وزرا را پوشیده‌ای، یـعـنـی مال و اموال خیلی زیادی به دست می‌آوری، ولی مردم تو را سرزنش می‌کنند.

بازرگانان: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس بازرگانان را پوشیده‌ای، یـعـنـی کسب و کار دنیایی تو بهتر می‌شود.

افراد بزرگ و رئیس و سرور: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس افراد بزرگ و رئیس و سرور را پوشیده‌ای، چنانچه اهل آن لباس باشی، یـعـنـی کار تو قوت می‌گیرد و بهتر می‌شود. اگر ببینی لباس باشکوهی پوشیده‌ای، یـعـنـی با راستی و درستی با زن ارتباط و مصاحبت برقرار می‌کنی.

دربان‌ها: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس دربان‌ها را پوشیده‌ای، یـعـنـی از عطا و بخشش بزرگان محروم می‌شوی.

پاسبان: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی جوانی لباس پوشیده است، یـعـنـی کسی تو را در دریافت عطا و بخشش یاری و کمک می‌کند.

جلادها: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس جلادها را پوشیده‌ای، یـعـنـی به سود و منفعت می‌رسی.

صوفی‌ها: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس صوفی‌ها را پوشیده‌ای، یـعـنـی دینداری و پرهیزکاری تو بیشتر می‌شود، ‌‌‌‌‌ جابر نیز می‌گوید: یعنی از دنیا و مادیات دست می‌کشی .

زاهدان: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس زاهدان را پوشیده‌ای، یـعـنـی امانت‌دار می‌شوی.

لباس پیغمبر (ص): ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی لباس پیغمبر (ص) را پوشیده‌ای، یـعـنـی پادشاه می‌شوی.

افراد درستکار: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس افراد درستکار را پوشیده‌ای، یـعـنـی درستکار و پرهیزکار می‌شوی.

افراد فاسد: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس افراد فاسد را پوشیده‌ای، یـعـنـی افراد فاسد تو را دچار غم و اندوه می‌کنند،‌‌‌‌‌ و اگر ببینی لباس افراد «فاسق»را پوشیده‌ای، یـعـنـی گناه و معصیت خواهی کرد .

حمالها: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس حمال‌ها را پوشیده‌ای، یـعـنـی امانت‌دار شده و انگشت‌نما می‌شوی.

کارگران: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس کارگران را پوشیده‌ای، یـعـنـی آشفته و آزرده می‌شوی.

پزشکان: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس پزشکان را پوشیده‌ای، یـعـنـی کار تو بهتر می‌شود و در بین مردم به شهرت می‌رسی.

یهودیها: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس یهودیها را پوشید‌ای، یـعـنـی با حقه و فریب کسی را نابود کرده و عاقبت کار تو بد می‌باشد، ‌‌‌‌‌ جابر نیز می‌گوید: یعنی به یهودیها تمایل و علاقه خواهی داشت.

مسیحیان: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس مسیحیان را پوشیده‌ای، یـعـنـی کاری می‌کنی که دوست و دشمن از آن در امان نیستند، ‌‌‌‌‌ جابر نیز می‌گوید: اگر ببینی لباس مسیحیان را داری، تعبیرش این است که به مسیحیان تمایل و علاقه خواهی داشت. ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس کشیشان را پوشیده‌ای، یـعـنـی «بدعتگذار»می‌شوی و به کفر و گمراهی تمایل خواهی داشت .

روحانیان زرتشتی: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس روحانیان زرتشتی را پوشیده‌ای، یـعـنـی به افراد بددین و جاهل میل و علاقه داری.

مرتد: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس افراد «مرتد» را پوشیده‌ای، یـعـنـی کسی به تو چیزی عطا می‌کند، ولی مجدداً آن را پس می‌گیرد.

بت‌پرستان: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس بت‌پرستان را پوشیده‌ای، یـعـنـی به خدمت پادشاه یا شخصی بزرگ و رئیس و سرور مشغول می‌شوی.

مبارزان: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس افراد مبارز را پوشیده‌ای، یـعـنـی با کسی دشمنی پیدا می‌کنی.

زندانی‌ها: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس زندانی‌ها را پوشیده‌ای، یـعـنـی به خاطر کاری دچار غم و ناراحتی خواهی شد.

قبرکنان: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس قبرکنان راپوشیده‌ای، یـعـنـی به خدمت مردی پست و کوته‌فکر مشغول می‌شوی.

کشتیبانان: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس کشتیبانان را پوشیده‌ای، یـعـنـی از فرد خوب و درستکاری روزی حلال درخواست می‌کنی.

قصابها: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی لباس قصابها را پوشیده‌ای، یـعـنـی دچار ضرر و زیان و غم و اندوه می‌شوی.

لباس زنانه: ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر مردی در خواب ببیند لباس زنانه پوشیده است، یـعـنـی از بزرگتر خودش دور می‌شود، ‌‌‌‌‌ اسماعیل بن اشعث نیز می‌گوید: یـعـنـی مال و اموالش زیاد می‌شود، ولی دچار ترس شدیدی خواهد شد و بعضی از تعبیرگران گفته‌اند: دچار غم و اندوه و بی‌حرمتی می‌شود. ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی مثل زن‌ها چادر پوشیده‌ای، یـعـنـی کاری انجام خواهی داد که در آن هم خیر وجود دارد و هم شر، ولی انجام آن را برای تو زشت می‌دانند.

لباس مردانه: اسماعیل بن اشعث می‌گوید: اگر زنی در خواب ببیند لباس مردانه پوشیده است، تعبیرش این است که خیر و منفعت به دست می‌آورد. ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر زن عفیف و پاکدامنی در خواب ببیند که مرد شده است و لباس آن‌ها را پوشیده است، تعبیرش خیر و درستی او می‌باشد، ولی اگر زن مفسدی باشد، تعبیرش شر و فساد او است.

لباس افراد مختلف

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم