آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

علم مانیه تیزم

0

 علم مانیه تیزم

 

از انسان نیروی معنوی اسرارانگیزی تظاهر می‌نماید که آن را مغناطیس شخصی یا مانیه‌تیزم می‌نامند که ذات و جوهر آن تاکنون کشف نگردیده است.

images2

از قرن ۱۸ میلادی بدین طرف ثابت شده است که حیوانات نیز چون کره زمین و دیگر کرات سماوی دارای مرکز مغناطیسی هستند، و هم‌چنین انسان که از نظر ساختمان بدنی و هوش بر دیگر حیوانات برتی دارد در این نیرو نیز از حیوانات برتر است و به همین سبب حیوانات را رام خویشتن کرده و از وجود آنها استفاده می‌نماید. با توجه به موارد فوق هر کس می‌تواند توسط آن در سخن، گیرا و در دوستی جذاب و پرحرارت باشد و بر اراده و نفس خویش و دیگران حکمرانی نماید.

دنیا پر از نیروهای مختلف و فراوانی است و هر کس می‌تواند طبیعتاً به طور محدود از این نیروها استفاده نماید و در صورت تمرین، حد و حصری در آنها نمی‌توان قائل شد فقط کافی است که راه‌های استفاده از آن نیروها را پیدا نماییم.

نیروی مغناطیسی در بدن انسان ثابت است که از نظر خصوصیات و مشخصات به نیروی الکتریسیته شباهتی تام دارد.

انسان از قوایی که در طبیعت است استفاده می‌کند و قسمتی از آن را به حرارت و انرژی حرکت که قوای آن پست‌تر و قسمتی دیگر را به فکر، توالد، تناسل و غیره که عالی‌تر می‌باشند تبدیل می‌نماید.

حواس ما از دور حرارتی که توسط منبعی خاص تولید می‌شود حس می‌کند؛ هر چیز سوزان مثل میدان مغناطیسی دارای میدان حرارتی است و هر کسی در آن میدان حرارتی واقع شود پی به وجود آن خواهد برد و چون حرارت، فکر نیز که از قوای عالی انسان است میدانی دارد، اگر انسان از وجود آن میدان فکر استفاده کند دارای این نیرو خواهد شد که در دیگران نفوذ کرده و در نتیجه ,سایت هیپنوتیسم دات آی آر,فعالیت فکری خود هر چیزی که در میدان فکرش واقع شده باشد جذب و دفع نماید. در علم فیزیک ثابت شده است که قطبین هم‌نام آهن‌ربا همدیگر را دفع و برعکس قطبین مخالف همدیگر را جذب می‌کنند، در این نیرو نیز می‌توان عمل جذب و دفع را انجام دادو  هر قدر قوای بدنی انسان سالم و کامل باشد این نیرو نیز بهتر و موثرتر از بدن انسان خارج می‌گردد و این بدان معناست که فکر تا هنگامی که فعالیت دارد حیات انسانی نیز ادامه خواهد داشت.

افکاریکه ضعیف هستند می‌توان گفت که در میدان مغناطیسی فکر قوی‌تری قرار می‌گیرند و مطیع اوامر آن می‌شوند و هر قدر فکر قوی و نیرومند باشد، همان اندازه نیز نیروی آن قوی‌تر خواهد بود.

اراده در علم مانیه‌تیزم دخالت داردو هنگامی اراده شخص قوی می‌شود که حالت مزاجی شخص طبیعی  باشد و بین کلیه اعضا و اعصاب ,سایت هیپنوتیسم دات آی آر,بدنش رابطه‌ای کامل و سالم وجود داشته تا بتواند آنها را مطیع اراده خویشتن سازد و بدین جهت است که مانیه‌تیزورها با مشق‌هایی که دارند روابط بنی اعضا و اعصاب خود را مستحکم می‌کنند.

نیروی مغناطیسی در همه کم و بیش وجود دارد ولی در پاره‌ای از اشخاص خارق‌العاده، قوی‌تر است و تقریباً نود درصد این نیرو نیز کسبی است. برای به خواب بردن شخصی توسط  این نیروی بزرگ طبیعی، چندین مرحله می‌توان تشخیص داد:

مرحله اول آن‌که  مانیه‌تیزور با دیدن سوژه قضاوت می‌نماید که حتماً می‌تواند این شخص را بخواباند و با این قضاوت در دل  خود تولید ایمان می‌نماید.

مرحله دوم نیز عبارت از اراده راسخی است که با ان شروع به عملیات می‌کند  و نیروی حیاتی خویش را به کارانداخته و سوژه را در میدان مغناطیسی فکر خود قرار می‌دهد.

مرحله سوم عبارت از خواب می‌باشد که در نتیجه فعالیت فکری عامل در معمول حاصل می‌شود.

وقتی که قضاوت صحیح با اراده مغلوب نشدنی و فکر قوی توأم گردد نیروی مثبتی را تشکیل می‌دهد که در همه موثر واقع می‌شود و همین نیرو است که در جامعه برای شخص، لیاقت و شخصیت واقعی را حفظ می‌نماید، به همین جهت مانیه‌تیزورها نیروی فکر، اراده و قضاوت را در خویشتن نیرومند می‌نمایند تا بدان وسیله بتوانند در اشخاص نفوذ کنند.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم