آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

عادات شما آینده شما را تعیین میکند

0

عادات شما آینده شما را تعیین میکند

عادات شما آینده شما را تعیین میکند

 

سلامی گرم به همه دوستان سایت این اپلای.همانطور که در پست قبل گفتم,امروز میخوام در مورد عادات صحبت کنیم.امیدوارم این مطلب رو جدی بگیریم و تو زندگیمون بکار ببریم.تا شاهد رشت و موفقیت زندگیمون باشیم.

قبل از هر چیز باید بدونیم عادت چیست؟

به تعبیری ساده,عادت,کاریست که شما اغلب انجام میدهید تا اینکه آسان شود.به بیان دیگر,عادت رفتاریست که شما آن را تکرار می کنید.اگر شما در ایجاد رفتاری جدید پافشاری کنید,سرانجام آن رفتار خودکا میشود.برای مثال:

اگر شما رانندگی را با خودرویی معمولی(نه خودکار) بیاموزید اولین درسها معمولا جالب هستند.یکی از بزرگترین تلاشها این است که سعی میکنید پدالهای گاز و کلاج را همزمان با هم فشار دهید.در نتیجه به زیبایی و آرامی میتوانید دنده را عوض کنید.

اگر پدال کلاج را خیلی سریع رها کنید خودرو لحظه ای متوفق میشود.و اگر بدون رها کردن پدال کلاج خیلی محکم روی پدال گاز فشار دهید,موتور غرش میکند.اما جلو نمیروید.بعضی اوقات خودرو مانند کانگرو به سمت جلو میپرد.و در حالی که راننده تازه کار با پدالها کلنجار میرود,خودرو موج میزند و متوقف میشود.بهر حال در نهایت با تمرین تعویض دنده راحت تر شده و شما دیگر به آن فکر نمیکنید.

ما همه مخلوق عادت هستیم .خبر عالی آن است که شما هر زمان تشخیص دادید و انتخاب کردید,میتوانید برای خودتان دوباره برنامه ریزی کنید.

عادات شما اینده تان را می سازد

افرادی که تغییر کردن رو امری تفننی میپندارند,پس از چند هفته یا چند ماه,از این کار دست میکشند. و معمولا برای اینکه چرا این عمل در آنها اثر نکرده,فهرستی بلند بالا از بهانه ها دارند.اگر میخواهید خود را از توده افراد دور سازید,و از نحوه زندگی منحصر به فردی لذت ببرید,این نکته رو همیشه بدونید که عادتتون آینده زندگی شما رو تعیین میکنه.

اینو بدونین که افراد موفق به سمت اوج کشیده نمیشن.برای فهم این مسئله,نظم شخصی و انرژی فراوان روزمره لازمه.عاداتی که از امروز از خودتون بروز میدید,در نهایت مشخص میکنه که آینده تان چگونه خواهد بود.ثروتمند یا فقیر,سلامت یا بیمار,ثمره بخش یا بیهوده,خوشبخت یا بدبخت,این امر به انتخاب شما بستگی داره,پس با هوشیاری انتخاب کنید.

این عادت شماست که کیفیت زندگی شما رو تعیین میکنه.

امروز اغلب مردم نگران روش زندگی خودشون هستند.عباراتی مانند”من دنبال کیفیت بهتری از زندگی میگردم” و یا”من تنها میخوام زندگی خودمو راحت کنم”بسیار رایج شده.به نظر من حرکت عجولانه به سمت موفقیت مادی و همه نشانه های زندگی به اصطلاح موفق,کافی نیست.برای واقعا ثروتمند بودن,تنها استقلال مالی کافی نیست,بلکه ثروتمند شدن با روابط پر معنا و پر ثمر داشتن,بهبود وضعیت سلامت جسمی و لذت بردن از تعالی پر بار میان زندگی شخصی و شغلتون پدیدار میشه.

تغذیه روحتون هم نیازی اساسیه.پی بردن به این امر و بسط دادنش زمان میبره.این کار مراحلی پایان ناپذیر داره.هر چه بیشتر در مورد خودتون آگاهی داشته باشین,این که چطور فکر میکنی.چطور احساس میکنی,هدف واقعیت چیه؟ و میخوای چطوری زندگی کنی,زندگیتون بیشتر جریان پیدا میکنه.

عادات منفی پیامدهای منفی رو ایجاد میکنه,عادتهای نتیجه بخش,پاداشهای مثبت به همراه داره.این راه و رسم زندگیه.

اگه میخواین از عمر طولانی لذت ببرین,باید عادتی سالم داشته باشید.تمرین برنامه تغذیه خوب,ورزش کردن و مطالعه کردن و آموختن در سراسر عمر,در اینجا نقش اساسی ایفا میکنه.واقعیت اینه که بیشتر جمعیت ایران اضافه وزن دارند,ورزش نمیکنند و تغذیه مناسبی ندارند.شما این مطلبو چطور میخواین توجیح کنین؟؟

فهرست بلند بالایی برای دست یافتن به تندرستی هست.زوجی رو در نظر بگیرین,چهارده ساعت کار در روز,که هفت روز هفته رو شامل میشه,به فروپاشی جسمی و روحی منجر میشه.هنگامی که به عنوان عادت روزانه,غذایی سرپایی و یا هله هوله,اون هم در حال دویدن میخورید.تلفیق فشار عصبی و کلسترول بالا,امکان حملات قلبی و سکته را افزایش میده

اینها شرایط تهدید کننده زندگیه,در حالی که بسیاری از مردم برای این مسائل آشکار اهمیتی قائل نیستند.و با سرور و شادی به زندگی ادامه میدن.و از این واقعیت که بحرانی عظیم,درست نزدیکشون,با هیبت نمودار بشه,هراسی ندارند.

به روابط فکر کنید!ازدواج,در حالی که ۵۰% آنها به طلاق ختم میشه.خوب این روابط در خطرند.اگه به روابط مهمتون در زمان,انرژی و عشق نپردازی,چگونه انتظار نتیجه ای شادی بخش دارید؟

وقتی موضوع به پول مربوط میشود,عادات به شما ممکن است به چرخه پایان ناپذیر کار در سالهای اینده بیانجامد.در حالی که شما ترجیح میدین از بیشتر وقتتون برای تفریح استفاده کنید.

شما میتونید پیامدهای منفی رو به پاداشهای مثبت تبدیل کنید.تنها با تغییر دادن عادتتون در همین لحظه . بسط دادن عادات موثر زمان میبرد.

بیاد دارم پی در پی کلیدهایم را گم میکردم.در پایان روز خودرو را در پارکینگ میزاشتم.قدم زنان به خانه میرفتم.و کلیدها را هر جا میرسیدم ,می انداختم.بعد هنگامی که قرار بود برای دیدار دوستی بیرون برم.بدیهی بود که نمیتوانستم کلیدها را پیدا کنم.وقتی عملیات گنجیابی در مورد کلیدهام انجام میگرفت,فشار عصبی ام تا حدی چشم گیر افزایش می یافت.روزی قطعه چوبی را با میخ به دیوار در روبروی درب ورودی کوبیدم.این قطعه دو قلاب داشت و یک برچسب که بر روی اون نوشته شده بود “کلیدها.”

عصر روز بعد به خونه اومدم .از کنار محل جدیدی که برای کلیدها در نظر گرفتم رد شدم.و کلیدها رو به گوشه ای دور افتاده در خانه انداختم.چرا؟ زیرا این کاری بود که همیشه انجام داده بودم. تقریبا سی روز طول کشید تا خودم را مجبور کنم تا کلیدها را به تکیه چوب نصب شده به دیوار آویزان کنم.که مغزم پیام را گرفت.”حدس میزنم حالا داریم کاری متفاوت انجام میدیم.”

و سرانجام عادت جدید شکل گرفت.دیگر هرگز کلیدهایم رو گم نمیکنم.اما نیرویی صرف شد تا خودم رو تربیت کردم.

نکته جالب توجه این است که پس از بیست و یک تا سی بار انجام دادن کاری از روی عادت,انجام ندادن آن سخت تر از انجام دادنش است.پیش از آنکه بتوانیم عادتی را تغییر بدیم,,ابتدا لازمه که بررسی کنیم تا متوجه بشیم,چه مدتی اونها رو داشتید.

اگر کاری را به مدت سی سال پیوسته انجام دادید.امکان ندارد بتوانید در عرض چند هفته کوتاه آن را ترک کنید.این واقعیت را بدونید که عادتی تثبیت شده,ریشه های دراز دارد.

این کار مانند این است که سعی کنید پارچه ای چندین رشته ای که قالب خودش را گرفته است,چندین بار ببرید و آن را به طنابی ساده و محکم تبدیل کنید.این پارچه به سختی پاره میشه.سیگاریهایی که مدت طولانی سیگار میکشیدند,میدونن که ترک عادت به نیکوتین بسیار دشواره.بسیاری از اونها با وجود شواهد قوی که اثبات میکند سیگار کشیدن میتواند به شکل چشمگیر امید به زندگی را کاهش دهد,هرگز آن را ترک نمیکنند.

به همین ترتیب هم افرادی که سابقه طولانی در باور نکردن خویشتن دارند هرگز خودشونو به افرادی دارای اعتماد به نفس که حاضرند در عرض بیست و یک روز حاضرند دنیا را فتح کنند,بدل نمیسازند.ممکنه که یک سال یا بیشتر طول بکشه تا شیوه های باور مثبت نمایان بشه.

این انتقالات مهم هم,زندگی شخصی و هم حرفه ای شما را تحت تاثیر قرار میدهد.

عامل دیگر در مورد تغییر عادت,امکان تنزل یافتن به الگوهای قبلی است.

این امر ممکن است زمانی که میزان فشار عصبی بالا میره و یا بحرانی نامنتظر پیش میاد,رخ بده,عاداتی جدید ممکنه برای استقامت در این شرایط به اندازه کافی قوی نباشه و به زمان انرژی و نیروی بیشتری نیاز باشه.

شما میتونید یک شیوه شکست شخصی مشابه در پیش بگیرید.این کار تنها به تمرین نیاز دارد و همانطور که میبینید ,صرف نیرو برای این کار ارزش دارد.

تصور کنید که هر سال تنها چهار عادتتون رو تغییر میدین.پنج سال بعد از آن شما بیست عادت خوب مثبت دارید.

حالا مسئله اینجا مطرح میشه,آیا بیست عادت مثبت در نتایج شما تغییر ایجاد میکنه؟ البته که میکنه.

بیست عادت نتیجه بخش میتونه تمام پولی را که میخواین ,یا به اون نیاز دارید,روابط عشقی زیبا,بدنی سالمتر و پر انرژی تر و نیز همه فرصتهای جدید را برایتان فراهم کند.و اگر هر سال به بیش از چهار رفتار جدید عادت کنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟؟

در باره چنین امکانی فکر کنین!!!

یکی از دلایل موفق شدن شما اینه که باید سالم باشید باید فعالیت جسمی و روحی شما زیاد باشد.باید راهکارهایی را بدست بیارید و عاداتی را در زندگیتان ایجاد کنید که فعالیت و تمرکز شما را بیشتر کنه و جسم شما رو سالم نگه داشته باشه .در این صورت حالا گام بعدی اینه که از فرمولهای علم ثروت استفاده کنید.

شما با بکاربردن از هفت نسخه نرم افزار اسرار المکشوف نسخه تعادل میتونید فعالیت و سلامتی را در خودتون ایجاد کنید.شما با انجام هفت فرمول نرم افزار تعادل در واقع هفت عادت مثبت که زندگی جسمی و روحیتونو ۱۰۰ برابر افزایش بدین و البته باید اینو به صورت عادت در خود ایجاد کنید.و بعد با هفت فرمول نرم افزار اسرار المکشوف نسخه علم ثروت.با سرعت غیر قابل تصور به علم و ثروت عظیم دسترسی پیدا کنید

در واقع این دو نرم افزار مکمل هم هستند و با هم تمام عادات یک مرد موفق را در زندگیتان ایجاد میکند.

موفق و پیروز باشید.

منبع:تیم این اپلای

 

مشخصات نسخه اول:

صد باب اسرار المکشوف

نام محصول:   صد باب اسرار المکشوف نسخه تعادل

نوع فایل:  exe و زیپ شده

حجم فایل:  ۱۶٫۶ مگابایت

موضوع :تعادل جسمی و روحی بدن

منبع:http://inapply.com

قیمت کتاب: ۶۰۰۰ تومان

نحوه خرید: خرید آنلاین و دانلود

توضیحات کامل این نرم افزار

لینک دانلود نسخه تعادل

*********///////***********

مشخصات نسخه دوم:اسرار المکشوف نسخه ثروتنام محصول: اسرار المکشوف نسخه علم ثروت

نوع فایل: زیپ و exe

حجم فایل: ۴۴٫۱ مگابایت

موضوع :قانون علم ثروتمند شدن

منبع: http://inapply.com

قیمت کتاب: ۶۰۰۰ تومان

نحوه خرید: خرید آنلاین و دانلود

توضیحات کامل این نرم افزار

لینک دانلود نسخه ثروت

*******************************

خرید هر دو نسخه بالا یکجا به قیمت ۱۰ هزار تومان

برای خرید هر دو نسخه یکجا روی لینک زیر کلیک کیند

 

لینک دانلود هر دو نسخه

 

.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

balatarin


cloob


Donbaler


viwio


Donbaleh


Twitter


Facebook


Google Buzz


Google Bookmarks


Digg


yahoo


Technorati


delicious

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم