آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

ظهور عجایب ­المخلوقات,بخش دوم

0

این واحد ساده در واقع حامل و منبع اطلاعات و خصوصیات موروثی است. یاخته مرکب از هسته، سیتوپلاسم و غشاء است. این قسمت‌هاب مختلف جداگانه از سلول­های متفاوت گرفته شده ­اند و بعد خود تشکیل یک سلول جداگانه را داده­ اند. به عبارت دیگر «دانیلی» و دوستانش از یک سلول «هسته»، از سلول دوم «سیتوپلاسم» و از سلول سوم «غشاء» را گرفته­اند و بعد در شرایط آزمایشگاهی «هسته» را در میان «سیتوپلاسم» گذاشته­اند هسته و سیتوپلاسم را در یک غشاء سلولی پوشانیده­اند و در نتیجه یک سلول زنده مجزا به وجود آمده است.

آنچه پروفسور «دانیلی» و نیز «ناسا» ادعا کرده­اند نظرهای متفاوتی را به وجود می­آورد در واقع چنین به نظر می­رسد که قصد، خلق محیط ویژه­ای در مریخ و یا شاید دیگر کرات آسمانی است محیطی که در ان نوع یه خصوصی از حیات قابل دوام خواهد بود. اما این نیز بدان معنی است که ما «حیاتی» قابل دوام در شرایط نامطلوب و غیرمتعارف، فی­المثل، در کره مریخ به وجود آوردیم.

261

تلفیق، یا بع عبارت بهتر «مونتاژ» قسمت­های مختلف چند سلول بر روی هم یا در کنار هم به وجود آوردن یک سلول دیگر خود قدم مثبتی است. اما بی­شک نمی­توان براساس این قدم مثبت و کوچک گفت که انسان در سال­های آینده نزدیک، می­تواند موجودات زنده آزمایشگاهی به وجود آورد.

 این پیش بینی، نفی توفیق «دانیلی» در کشف یک پدیده علمی نمی­تواند باشد چرا که بی­گمان قدم مثبتی برداشته شده و می­تواند به شناخت سلول از جانب انسان کمک کند.

این خبر جالب روزنامه کیهان در ان جا خاتمه می­پذیرد. حالا ببینیم، «خالق» یعنی چه؟ و اگر انسان بتواند، سلول زنده یا به عبارت دیگر انسان دیگری بسازد، در دنیا چه وضعی پیش خواهد آمد؟

262

معنی خالق سلول زنده

معنی «خالق» یعنی چه؟ سلول زنده را چه کسی می­سازد؟ «خالق» به معنی «خدا» هم می­باشد، و تا امروز ما همه می­دانستیم فقط خداوند است که می­تواند موجود زنده مثل انسان و حیوان را بسازد. ولی امروز می­بینیم که انسان­ها هم که خودشان مخلوق هستند، موجود زنده خلق می­کنند.

حال ببینیم اگر انسان بتواند سلول زنده خلق کند، چه خواهد شد؟

اولاً- بشر قادر خواهد شد در کارخانجات و آزمایشگاه­های انسان­سازی هر دقیقه هزاران، بلکه میلیون­ها انسان زنده بسازد، و با پیشرفت تکنیک و فن به سرعت این مخلوقات را بزرگ کند و وارد صحنه نبرد نماید.

ثانیاً- بشر هر نوع حیوانی را که آن بیشتر احتیاج داشته باشد قادر است در ظرف چند هفته و شاید چند روز بسازد، آنگاه مثلاً فلان شرکت به کارخانه ­های حیوان­سازی سفارش خواهد داد، که در هزار رأس گوسفند و پنج هزار ماهی و ده هزار کبک و تیهو تا فلان تاریخ بسازد و تحویل دهد.

ثالثاً- بشر قادر خواهد بود، موجوداتی زنده به شکل­های دیگر بسازد، مثلاً انسان هزار دست و پا و هفت سر، و شاید ماشین جاندار، و میز و صندلی جاندار و آپارتمان جاندار هم بسازد، به علاوه ساختمان مغز و اعصاب(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) تحت نظر مهندسین و مکانیک­های آدم­ساز، می­تواند تغییر و تحول یابد، شاید بتوان مغزهای بسیار متفکر ساخت، که از انسان­های معمولی به مراتب باهوش­تر باشد، در این صورت حل بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی و طبیعی و فیزیکی و پزشکی را می­توان از این مغزهای عالی خواستار شد، مثلاً راه معالجه بیماری سرطان را بگویند یا فلان مسئله لاینحل را حل کنند و فلان فرمول و قانون را کشف نمایند.

رابعاً- می­توان موجوداتی ساخت که در هر آب و هوا و اوضاع و احوال جوی زندگی کنند، میتوان مغز ماهی­های بزرگ را شبیه مغز انسان ساخت، ماهی که بتواند به هر زبان که مایل باشیم حرف بزند و این ماهی را برای تحقیق به قعر اقیانوس­ها فرستاد.

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم