آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دیدن مطلب در خواب

0

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب احضار انسان

دیدن مطلب در خواب

دیدن مطلب در خواب

سلامی گرم به همه دوستان و علاقه مندان سایت این اپلای

برای خیلی از ماها پیش اومده که خیلی دوست داریم بدونیم که دلیل بعضی از مشکلات در زندگیمون چی بوده و یا اینکه دوست داریم بدونیم چه کسی باعث به وجود آوردن مشکلاتمان شده.و یا چه کسی باعث به هم زدن رابطه مان با شخص مورد علاقه مان شده

خیلی از شما ها هم در زندگیتون شاید دوستان صمیمی داشته باشید و هم دشمنان بسیار و برای خیلی از ما پیش میاد که اطرافیان ما نسبت به ما حسادت دارند.

البته اجازه بدین در مورد حسادت کمی صحبت کنم

در کتابی به نام (قدرت فکر) جلد چهارم اثر دکتر ژوزف مورفی که کتابی بسیار بسیار با ارزش و پر محتوا که حدود ۱۰ سال پیش خونده بودم. اقای دکتر مورفی مطلبی در مورد حسادت گفته بودند که به طور کل تفکر و طرز زندگیمو عوض کرده بود

ایشون در کتابشون اینطور نوشتند که کسانی که نسبت به شخصی حسادت میکنند در واقع مجبور میشوند نسبت به آنها غیبت کنند و در حین غیبت به علت حسادتی که دارند دروغ رو هم چاشنی غیبتشون قرار میدهند.پس شخص حسود هم مرتکب غیبت و هم مرتکب دروغ میشود.

از طرفی کسانی که حسادت دارند منجر به حرص خوردنشون میشه و ان لحظه که از درون حرص میخورند ,در میان ستون فقرات آنها که تمام رگهای اصلی اعصاب در آن قسمت قرار دارند.غده ای وجود دارد که این غده هورمونی ترشح میکنه که این هورمون باعث انقباظ و سفت شدن رگ های اعصاب میشه .و همین امر باعث صد ها بیماری اعصاب و روانی میشه.

از جمله بیماری های سیاتیک و بیماریهای ام اس که شایعه شده و . . .

 

افراد حسود و کسانیکه عادت به حسادت ورزیدن به دیگران دارند هرگز پیشرفتی در زندگی شان ندارند و فقط این رفتارشان موجب کند پیش رفتن امور زندگی شان می شود.

: حسادت یکی از هیجانات طبیعی انسان‌ها است که از دوران کودکی وجود دارد اما این حس بدون شک سلامت روان را مختل کرده و با تأثیر منفی بر زندگی، فرد را از موفقیت باز می‌دارد به رغم تأثیرات زیان بار این حس بر روی زندگی کنترل و مهار آن می‌تواند سخت باشد.

در عین حال در برخی از افراد ممکن است که حس حسادت باقی بماند و در دوران بزرگسالی نسبت به دیگران و مزیت‌هایی که دارند احساس ناخوشایند پیدا کنند معمولا فردی که حسادت می‌کند از توانمندی‌های خود غافل است و نمی‌داند که او نیز می‌تواند در زمینه‌های مختلف پیشرفت کند.

فردی که حسادت می‌کند به جای پیشرفت شخصی سعی دارد با کوچک کردن دیگران به وسیله اعمالی از قبیل غیبت و مانع تراشی طرف مقابل را تحقیر کند. معمولا حسادت موجب می‌شود تا فرد در حالت اضطراب و تنش دائمی به سر برد.

 

از موضوع اصلی خودمون خارج شدیم. بحث حسادتو همین جا تمام میکنم و به سراغ بحث اصلی پستمون میریم که رویت در خواب است

اگر میخواهید دلیل اصلی آن چیزی که باعث مشکلات یا پیشرفت شما در زندگی شده و شما نمیدانید و دوست دارید از ان مطلع شوید . یا وسیله شخصی و مال شما گم شده و یا دزدیده شده و میخواهید بدانید کار چه کسی بوده و یا وسیله شما در کجا قرار دارد. میتوانید از این طــــلــسم استفاده کنید

برای استفاده از این بحث لطفا روی فایل زیر کلیک و فایل را که به صورت رایگان است دانلود کنید و مطالعه فرمایید.

لینک دانلود

۲نظر به “
دیدن مطلب در خواب ”

    1. با سلام
      آیا نیاز به آداب تعویذات وساعات خاصی برای عمل فوق هست یا طبق متن انجام شود؟ با تشکر

        • سلام .نه نیازی به اداب خاصی نیست فقط قبل عمل وضو بگیرید و بعد از انجام کارها بدون اینکه با کسی حرفی بزنید بخوابید

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم