آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دعوت نامه ختم زیارت عاشورا به نیت حضرت ولی عصر

0

با سلام خدمت شما عزیزان

منو ببخشید که چند روزی بود سایت با مشکلات سرور و فیلتر درگیر بوده و هنوز هم هست و در حال حاضر در جهت رفع این مشکلات پیگیریهای لازم را داریم انجام میدیم.

ولی دوست ندارم این ختم ها رو بشکنم .و یا به تاخیر بندازم به خاطر همین از همین فردا ختم زیارت عاشورا به صورت گروهی رو دوباره شروع میکنیم

در طی این مدت چند نفری از دوستان ایمیلی به من زدند و از بر اورده شدن حاجاتشان توسط همین ختم ها برام نوشتند و ازم خواستند تا در سایت قرار بدم. من هر هفته یکی از داستانهای دوستانم رو در همین پستها قرار میدم تا همه استفاده کنند

 

یکی از دوستان در ایمیلم برای من نوشته اند:

چند ماه پیش یکی از دوستان پاک و جوانم،رازی را که در دل داشت از روی ناچاری با من در میان گذاشت و گفت:من برای امر ازدواج با مشکلاتی برخورد کرده ام که مایه ی غم و اندوه خودم و خانواده ام شده است.مشکل من این است که هرجا برای خواستگاری میروم،کار به بن بست میخورد و خانواده ی ما جواب منفی میگیرند.

وقتی سخنان دوستم را شنیدم به او گفتم:شاید شما از کسانی خواستگاری میکنید که شان و و موقعیت خود و خانواده شان از شما بالاتر است.او در پاسخ من گفت:نه اینچنین نیست.اگر صحبت من را باور ندارین خودتان واسطه شوید و از خانواده ای که همشان ما هستند،برای من خواستگاری نمایید.

من این کار را بر عهده گرفتم و دختر یکی از دوستانی که یقین داشتم جواب رد به من نمیدهد را برای این جوان مومن خواستگاری کردم.انها جواب مثبت دادند و من از اینکه توانسته بودم مشکل برادر ایمانی خود را رفع نمایم خوشحال بودم.چندی بعد خانواده ی دختر در تماس تلفنی به من گفتند:برای اطمینان قلبی تصمیم گرفتیم استخاره ای بکنیم و متاسفانه استخاره برای ازدواج این دو جوان بد امده است.

این داستان من را به شدت غمگین کرد.دوست من هم میگفت دیدید حق با من بود؟به او گفتم:اگر برای حل مشکلتان کاری به شما پیشنهاد کنم،ان را انجام میدهید؟دوستم پاسخ داد.بله.به ایشان گفتم که چهل روز صبح بعد از نماز و تعقیبات،زیارت عاشورا را با ۱۰۰ لعن و سلام بخوانید.و در ختم هفتگی زیارت عاشورا که در سایت این اپلای هست را انجام دهید

دوست من از فردای همان روز مشغول خواندن زیارت عاشورا شد. و در ختم های هفتگی سایت شما شرکت میکرد حتی در ختمهای قران هم شرکت کرد. ۲۷ روز بعد نزد من امد و گفت که از خانواده ای که قبلا خواستگاری کرده,تماس گرفتند و با کمال میل قبول کرده اند . و دیروز عصر هم  صیغه ی عقد ازدواج جاری شد..

 

از این رو همه شما دوستان و مشتاقان سایت این اپلای و همه کسانی که الان دارند این پست رو مطالعه میکنند دعوت میکنیم

تا در روز پنج شنبه موخه ۱۵/۱۱/۹۴ بعد از اذان صبح تا شب هنگام ساعت ۲۴ در ختم زیارت عاشورا به نیت روا شدن حاجات همه عزیزان در این گروه و همه جوانان شرکت کنند.

تیم این اپلای ختم زیارت عاشورا در تاریخ ۱۵/۱۱/۹۴ را هدیه به امام ولی عصر (ع) میکند و شما عزیزان به هر نیتی که میخواهید در این ختم شرکت کنید.

و خواهش ما از شما اینه که هر کسی که میخواهد در این ختم شرکت کند در زیر همین پست در بخش نظرات ثبت نام فرمایید و اعلام کنید تا همه دوستان گروه که در این ختم شرکت میکنند آمار تعداد را داشته باشند.

در لینک زیر, لینک دانلود زیارت عاشورا به همراه فایل صوتی نسخه اندروید به صورت رایگان قرار دارد  که میتوانید بعد از دانلود روی گوشی و تبلت نسخه های اندرویدی نصب کنید و در هر کجایی که هستید,به زیارت عاشورا دسترسی داشته باشید.

التماس دعا

لینک دانلود زیارت عاشورا نسخه اندروید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم