آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دعای گـــیرا شدن نفس برای هر عملی

0

 

دعای گیرا شدن نفس برای هر عملی

 دعای گیرا شدن نفس برای هر عملی

با سلام خدمت همه دوستان

متاسفانه در سایتها و وبلاگهای زیادی میبینیم که مطالب سایت این اپلای را در سایتشان بدون ذکر منبع درج میکنند که اگر صاحب سایت راضی نباشد.حق الناس به گردن صاحبان سایت و وبلاگهاست.خواهشان مطالب سایت رو با ذکر منبع در سایتها و وبلاگها قرار دهید.ممنونم

در این پست میخوام براتون یکی از اسرار تجربیات خودمو براتون قرار بدم.که تا کنون در سایت قرار نداده بودم. و شما با این عملتون تمام تعویذات حلال و ختم و اوراد و هر عمل محبت و احضاری که انجام بدین فی الفور به اجابت میرسه و نتیجه آن را میبینید. فقط باید در امر حلال باشه اگر در غیر از امر حلال بود و نتیجه نگرفتید تعجبی نداره.

اول یک بار عین مطلب اصلی از نسخه خطی را در این پست قرار میدم و بعد تفسیر آن را شرح خواهم داد.

“وقتی عامل میخواد که نفسش گیرا شود و هر عملی که بکند و یا ختم و اورادی که بخواند و یا از اعمال دوستی و محبت که بجای آورد موثر باشد چنانچه هر دعایی که میکند یا بهر عملی مشغول میشود رد نشود و به اجابت مقرون گردد باید که روز جمعه روزه بدارد و هنگام ظهر در مکان خلوت رفته و بخور در اتش اندازد و دو رکعت نماز حاجت بگذارد چون سلام باز دهد دستها را بلند کرده و ده مرتبه صلوات بر محمد و ال محمد بفرستد و بعد از آن ده مرتبه دعای زیر را بخواند و بعد از آن بسجده رود و سجده شکر بجای آورد و برخیزد که بعد از آن هر عملی که بجای آورد فی الفور تاثیر آن بظهور رسد و دعای مذکور این است.”

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم یا ودود یا ذوالعرش المجید یا مبدی یا معید یا فعال لما یرید اسئلک بنور وجهک الکریم یا مبدی یا معید و اسئلک بنورک الذی ملاء ارکان عرشک و اسئلک بقدرتک التی قدرت بها علی خلقک و اسئلک بقدرتک التی وسعت کل شیء لا اله الا انت یا مغیث اغثنی برحمتک یا ارحم الراحمین و صلی الله علی محمد واله اجمعین

 

عین خود دعا از نسخه خطی را هم در این جا قرار میدم.

گیرا شدن نفس برای هر عملی

قاعده:

۱- دوستانی که میخواهند برای دیگران عمل تعویذات انجام دهند باید هر جمعه این عمل را انجام دهند تا هر هفته نفسشون گیرا تر بشه

و اون دسته از دوستانی که میخواهند یک ختمی را برای خودشون انجام بدن و یا حاجتی دارند .اول باید روزجمعه این عمل را انجام بدهند و بعد دعا و یا نماز حاجت و یا تعویذ را انجام دهند تا سریعا جوابشو به لطف خدا ببینید. یعنی همان یک بار انجام دادن عمل کافیست.

۲- روز جمعه را باید روزه بگیرید. و هنگام ظهر بعد از نماز ظهر(بین نماز ظهر و عصر)دو روکعت نماز حاجت بخوانید.حتما در جای خلوت برید و در آنجا اگر بخور خاصی داری در آتش قرار بدید و اگر بخور ندارید  در داخل کتری که اب جوش قرار دارد و کتری در بالای چراغ هست .داخل اب کمی کندر قرار بدید تا در اب بخور شود.

(خیلی ها در نظرات سوال میکنند برای نماز حاجت چه نیتی باید بکنید. باید بگید دو رکعت نماز حاجت میخوانم قربهً الی الله. )

و بعد دو رکعت نماز عین نماز صبح میخونید.

۳- بعد از اتمام نماز قبل از اینکه حرفی بزنید و بلند شوید دستها را به طرف اسمان بلند کنید(منظور اینکه دو کف دست رو بروی صورت)

و ۱۰ بار صلوات بر محمد و ال محمد بفرستید

و بعد از ان در همان حالت ۱۰ بار دعای فوق را بخوانید.

و بعد کف دستها را به صورت خود بکشید و به سجده بروید و در حالت سجده ۱۰۰ بار بگویید(شکر الله)

حال اگر هر عمل حلالی انجام دهید فی الفور  به اجابت میرسد. چه ادعیه و خواندن دعا باشد و چه نوشتن تعویذات و مخصوصا محبت و احضارات باشد و چه دفع سحر باشد.

همه شما رو به خدای بزرگ می سپارم.خداوند یار و یاورتون باشه

منبع: تیم این اپلای

۱۸نظر به “
دعای گیرا شدن نفس برای هر عملی ”

    1. سلام و هزاران درود بر ادمین محترم و پدر و مادری که شما را به دنیا آوردن ….
      الهی به حق فاطمه زهرا سلام الله علیها خیز دنیا و آخرت نصیبتان شود.
      در پناه حق

    1. سلام استاد ایشالا خدا خیرتون بده که راههای اجابت دعارو بهمون میگید استاد من اون دوره ۴۰ روزه بخت گشایی رو شروع کردم عیب نداره ایند عملم انجام بدم چون هر جمعه یک عمل خودم دارم که مربوط به اون ۴۰ روزه میشه

    1. سلام من جایی زندگی میکنم اصلا دوست ندارم اونجا باشم میخوام جایه دیگه یی زندگی کنیم اما پدرم اصلاقبول نمیکنه آیاراهی است تاپدرم قانع بشه لطفا راهنمایی کنید ولطفاجواب سوال قبلیمم بدید.
      تشکراز زحمتاتون.

    1. سلام خسته نباشید، میشه لطف کنید و منو راهنمایی کنید و جواب منو بدید واقعا گیجم نمی دونم چی کار باید بکنم، من می دونم و مطمئنم که خدا هر چی برام می خواد به صلاحمه و بهترینه منه و راضیم به رضای خدا اما منم دوست دارم ازدواج کنم و نمی خوام به گناه بیفتیم میشه بگین من چی کار کنم بهتره تا هم به گناه نیفتنم هم خدام ازم راضی باشه؟ ممنون

    1. با سلام و احترام
      دو سوال از محضر مبارکتون داشتم

      ۱-اگر روزه قرضی داشته باشیم میتونیم به نیت روزه قرضی روزه بگیریم؟

      ۲- به جای کندر می تونیم عود بسوزونیم که هم آتش است هم خوشبو؟

      ممنون از توجهتون

        • سلام
          ۱- بله مشکلی نیست
          ۲- بله من عرض کردم اگر چیز خشبو برای سوزاندن نداشتید در نهایت از کندر استفاده کنید

    1. آیا هر جمعه ای باشد فرق ندارد؟اول ماه یاآخرماه؟

        • سلام نه فرقی نمیکنه

    1. باسلام منظورازبخورهمون اود هس؟ ینی قبل نمازحاجت درهمان مکان اود روشن کنیم؟ممنون

        • بله عود هم میشه روشن کرد
          بله قبل از نماز روشن کنید.

    1. سلام این سوال من هم هست من هم نمی توانم روزه بگیرم تا چند سال پیش روزه می گرفتم اما بدلیل بیماری برایم ضرر دارد این دعا برایم خیلی مهم است لطفا راه حلی بفرمایید ممنون

        • دوست عزیز در روزی که میخواهید این عمل رو انجام بدین چون روزه برای شما ضرر داره.سعی کنید اون روز گوشت حیوانی و لبنیات نخورید. اگه بتونید اون روز فقط از اب و یا اب میوه و یا مختصری سوپ و نان بخورید کافیست.

    1. سلام اگرکسی بعلت بیماری که هیچوقت نمیتواندروزه بگیرد این عمل رانمیتواند انجام دهد؟

        • دوست عزیز در روزی که میخواهید این عمل رو انجام بدین چون روزه برای شما ضرر داره.سعی کنید اون روز گوشت حیوانی و لبنیات نخورید. اگه بتونید اون روز فقط از اب و یا اب میوه و یا مختصری سوپ و نان بخورید کافیست.

    1. با سلام ممنون که این اعمال را درسایت میذارید خداهرچی میخواهیدبهتون بده دعاتون میکنیم

    1. سلام استاد عزیزم
      سپاسگذارم به خاطر همه زحماتتون

      ۱٫استاد من برای بخور کندر همیشه به طور مستقیم کندر را روی شعله قرار دادم، آیا این عمل نادرست است؟
      ۲٫ با توجه به اینکه روز جمعه برای مطلوب من نحس است می توان این دعا را در روز جمعه خواند و روز شنبه یا یکشنبه تعویذ را نوشت؟
      ۳٫اگر جواب خیر است چکار باید کرد؟
      من باطل سحر را انجام دادم خودم حس میکنم باطل شده، محبت و احضار هم انجام دادم اما خبری نیست ولی باز هم نا امید نیستم چون ایمان دارم که اثر بخش خواهد بود.

        • کندر را در آب در حال جوش بریزید
          دقیقا طبق توضیحات باید انجام دهید

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم