آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دعای حاضر شدن غایب

0

 برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب احضار انسان

دعای حاضر شدن غایب

 

اگر خواهی که کسی را حاضر گردانی که بیقرار تو باشد و با محبت به نزد تو آید این نسخه را روی قطعه از مس نقش نما در ساعتی که مشتری با عطارد نزدیک باشد باسم طالب و مطلوب و در آتش دفن نما طولی نکشد که هراسان به پیش تو آید از وقتی که طلسم در آتش رود مطلوب هر ساعت ناراحت تر شود تا اینکه خود را به تو رساند.

این طلسم از محمد ابن جواد سکاکی است و گوید از چهارصد کتاب بیرون آورد.اما قدر بدانید و زنهار به دست نا اهل ندهید و فعلی حرام به هم نرسانید.

و اما این است طلسم احضار محبت:

جهت بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید:

طلسم احضار محبت

 

قاعده:

بهترین زمان احضار این طلسم از یکم تا ۱۷ ماه قمری

و روز سعد (یک شنبه,پنج شنبه و جمعه) همانطور که در بالا ذکر شد ساعتی مشتری با عطارد نزدیک باشد.در این صفحه  ساعت را پیدا کنید.

ببینین خیلی از شما  همینو سوال زیاد میپرسن.در لینکی که در بالا دادم در جدول مربوطه.به عنوان مثال  ساعات روز یک شنبه رو نگاه کنین.ساعت سوم روز یکشنبه ساعت عطارده و ساعد ششم زو یکشنبه هم ساعت مشتریه,ساعت دهم  روز یکشنبه هم ساعت عطارده.خوب در این قسمت نزدیک ترین ساعت مشتری به عطارد بین ساعت سوم تا ساعت ششم روز یک شنبه است تو این ساعت میتونین طلسم احضار رو رو فلز مس حکاکی کنین.

حتما حتما روی فلز مس باشه(خواهشا انقدر میل ندین که آیا میشود روی کاغذ یا فلز دیگر؟همینجا به شما میگم که نه فقط روی فلز مس)

در حین حکاکی حتما بخور کندر بسوزونید(یعنی دود کنید)

در حین نوشتن حتما دهن خود را با عسل یا کشمش شیرین کنید

قبل از حکاکی سه بار آیت الکرسی بخوانید

و ذکر (یا وکیل یا متین یا حفیظ یا حافظ) هم بخوانید و به خود و اطرافتان فوت کنید

حتما قبل نوشتن موکل روز را صدا بزنید

اگر قاعده بالا را رعایت کنید از محالاته که جواب نگیرید. خودم چندین بار برای دوستان انجام دادم.و همه بدون استثنا جواب گرفتند.مخصوصا ساعتشو حتما دقیق انجام بده.

 

این احضار محبتی که در بالا ذکر شد از کتاب طمطم هندی بیرون کشیده شده که برای دانلود این کتاب بدون هیچ سانسوری و با کیفیت بالا و با مالتی مدیا و موزیک مدیتیشن میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود کتاب طمطم هندی

 

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم