آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دعای باطل ســـحر,دعای دفـــع چشم نظر عمری و همیشگی

0

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب باطل سحر

دعای باطل ســـحر,دعای دفع چشم نظر عمری و همیشگی

دعای باطل ســـحر,دعای دفع چشم نظر عمری و همیشگی

سلام عزیزان

در این پست میخواهیم در مورد نسخه اول نرم افزار اسرار المکشوف کمی صحبت کنیم.

قبل از صحبت یک بار دیگه نظر دانشمند علی خادم حسینی رو در این قسمت قرار میدم.

نظر دانشمند علی خادم حسینی در مورذ نرم افزار اسرار المکشوف

دانشمند علی خادم حسینی

 

آقای علی خادم‌حسینی (انگلیسی: Ali Khademhosseini؛ زادهٔ ۳۰ اکتبر ۱۹۷۵) یک دانشمند در زمینه مهندسی پزشکی، بیومتریال و مهندسی بافت کانادایی ایرانی تبار است.

نظر ایشون در زمینه نرم افزار اسرار المکشوف

البته با انجام این نسخه هایی که شما در این نرم افزار قرار دادید فکنم بازار پزشکها رو خراب میکنید(با شوخی)

من در مورد این مطالبها خوب, زیاد شنیدم ولی, با توضیحات کاملی که دادید فکر میکنم منطقیه و باید همه تو زندگیشون به کار ببرند.البته من در مورد نسخه اولی نمیتونم چیزی بگم نه رد میکنم و نه میتونم قبول کنم.ولی در کل نسخه های بسیار علمی و جالبیه که میتونه زندگی و سلامتی و موفقیت همه رو تضمین کنه.امیدوارم که موفق باشید.

————————————————————

 

ایشون در قسمتی فرمودند که این نسخه رو نه رد میکنند و نه قبول میکنند.

یاد روزی افتادم که برای اولین بار در زمینه علم غریبه میخواستم تحقیقات کنم.

من به نظر این دانشمند ارزش زیادی قائل هستم. و اینکه اگر ایشون به عنوان یک دانشمند قبول هم ندارند دلیل بر این نیست که این علم وجود ندارد و یا حتما باید این علم رو. رد کرد.

این علمیست که باید سالها روی آن تحقیقات بشه باید سختی کشید تا بعد از چندین سال تحقیقات و مطالعه تازه باید نظر داد.خوب ایشون دانشمند هستند و فکر نکنم وقت داشته بودند که در زمینه علوم غریبه تحقیقاتی کرده باشن.

با این حال باز هم نظر ایشون به عنوان یک ایرانی و یک دانشمند بزرگ در اریکا برای ما محترم هستند و خیلی سپاسگذاریم که در مورد نرم افزار اسرار المکشوف نظر دادند.

کمی از حرفهایی که در اوایل نسخه اول زده ام را در این قسمت برای شما عنوان میکنم.

به اولین نسخه طلائی اسرار المکشوف نسخه تعادل خوش اومدید

در این نسخه میخوایم با وضعیت کلی جسمی و روحی شما صحبت کنیم.

خیلی از ماها در طول مدت روز حالت سنگینی و پریشان حالی داریم. حتی خیلی از شماها شاید چند تا از نسخه های این نرم افزار را تا حالا انجام میدادید ولی هنوز حالت گیجی سنگینی و یا به اتمام نرساندن کارها.گره خوردن کارها و یا بیماری های بیدلیل که منجر به خرج های اضافه در زندگی میشود هستید.

ما قبل از اینکه وارد دنیای موفقیت و رشد زندگی بشیم و تعادل جسمی و روحی خودمونو حفظ کنیم.این بخش را حتما خوب مطالعه و حتما انجام بدیم.

همانطور که قبلا هم اشاره کردم. تمام متخصصین و اساتیدی که همایش موفقیت برگزار میکنند و یا تمام پزشکان که برای بیماران نسخه دارو مینویسند .هیچ کدام به وضعیت متافیزیکی و ماوراءی بیمارشون توجه نمیکنند و اصلا یا در این زمینه حرفی نمیزنند یا اطلاعی ندارند و یا آنها را خرافات میدانند

سوال من از خیلی از اساتید و پزشکها اینه که چرا وقتی این همه افراد به امید موفق شدن و یا اینکه چیزی از شما یاد بگیرند و در زندگی موفق شوند و برای همین به همایش های شما رجوع میکنند.پس چرا اکثرا بعد از همایش همان افرادی میشن که بودند.

فقط تا دو روز جو همایش در وجودشون میمونه و بعد از دو روز همه چیز فراموش میشه

کسانی رو میشناسم که میگفتند ما چندین بار پیش پزشکهای متخصص رفتیم و هزینه های سنگینی هم دادیم و تمام ازمایشها رو هم گرفتیم.آزمایش همشون سالم هستند و دنیایی از قرص و شربت هم گرفتیم ولی هیچ کدومشون اثری نکرده و همچنان مشکلات در جسممون مونده.

من از اون دسته از عزیزانی که مریض هستند و پیش خیلی از متخصص ها رفتند و جوابی نمیگیرند و حتی خود پزشکها هم تشخیص درستی از مریضی شما ندارند و حتی تمام ازمایش های شما سالم بوده. توصیه میکنم یه بار هم که شده از این نسخه من استفاده کنید.

بله اگه پزشک نمیتونه تشخیص بده مریضیت چیه اگه تمام ازمایشهات سالمه,به احتمال ۱۰۰% شما یا سنگینی دارید و یا سحر شدید.و یا شاید هم چشم اطرافیان شما را به این روز انداخته

پس ما قبل از اینکه وارد دنیای نسخه های اسرارالمکشوف بشیم برای اطمینان از این موضوع ابتدا تمام سنگینی و سحر و چشم نظری را از خودمون دور میکنیم.و بعد با خیال راحت سراغ نسخه های دیگر میرویم.

این نسخه که در این قسمت توضیح کاملشو میدم اسمش نسخه باطل سحر است

با انجام دقیق این نسخه ,سنگین ترین سحر و جادو در شما باطل خواهد شد و از بین میرود. و در اینده هم کسی شما را سحر نمیتواند بکند و چشم اطافیان هم دیگر در شما هیچ تاثیری نخواهد داشت.

و همه عزیزان میتونند انجام بدن.فقط قبل از انجام باید با دقت کامل این بخش رو مطالعه کنند و بعد انجامش بدن

برای دریافت این نرم افزار و نسخه ها روی لینک زیر کلیک کنید.

نرم افزار اسرار المکشوف

 

 

 

.


نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم