آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

خود هیپنوتیزمی راه جدیدی برای زندگی موفق

0

خود هیپنوتیزمی راه جدیدی برای زندگی موفق

خود هیپنوتیزمی می تواند برای زندگی شما فواید بسیاری داشته باشد ، از جمله : نیروی بیشتر ، سلامتی بهتر ، موفقیت و خوشحالی .

سلامتی بهتر ، خوشحالی بیشتر و موفقیتی عظیم تر ، هدفهای قابل حصول هستند .

پیگرد سلامتی ، خوشحالی و موفقیت ، هدفی عمومی است . همه مایلند از سلامتی خوب بهره مند شوند ، همه مایلند خوشحال باشند و دوست دارند زندگی موفق و رضایتبخشی داشته باشند .

ما بر این عقیده هستیم شخصی که میل صادقانه و حقیقی برای بهبود خود ، سلامتی خود ، فکر خود و راه زندگی اش دارد ، می تواند با کوشش شخصی به این اهداف دست یابد ، البته مشروط به اینکه راهنمایی شود چه باید بداند و بهبود خود را از کجا شروع کند .

سعی کرده ایم از نوشتن مطالبی در مورد روانپزشکی به طور عام اجتناب کنیم . در عوض ، قصدمان منحصر به نکات زیر است :

اهمیت صحیح فکر کردن

کیفیت تاثیر فکر بر احساساتمان

چگونگی بدست آوردن نیروی درونی 

پشت سرگذاشتن بدبختی و چگونگی اصلاح خود در همه راه ها برای لذت بردن از زندگی کاملتر و غنی تر 

همه ما دارای نیروی فکری عظیمتر از آنچه خود تصور می کنیم هستیم

از نظر انسانی همه چیز با دلیل امکان دارد . ما هرگز نباید خود را درمانده بدانیم یا غمگین باشیم . راههای بسیاری برای اصلاح و بهبود وضع زندگی وجود دارد .

هدف از نوشتن این مطالب در سایت هیپنوتیسم دات آی آر متقاعد کردن شما از این طریق است که خودتان ثابت کنید دارای قدرتهای خود خواب کردن بخصوصی هستید و خود هیپنوتیزمی می تواند کارهایی را که می خواهید انجام دهید ، برایتان  انجام دهد .

خود هیپنوتیزمی می تواند اسلحه شگفت انگیزی تحت فرمان شما باشد و شما را قادر سازد که کارهای روزانه را به صورتی عاقلانه انجام دهید .

اینکه فکر شما آموزگار زندگی شماست ، پیام اصلی این سایت است . این سایت بر اساس این فلسفه  به ثبوت رسیده بنا شده است که برای زندگی صحیح باید صحیح فکر کرد .

شما چگونه زندگی می کنید ، مساوی است با اینکه شما چگونه فکرتان را به کار می برید .

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم