آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

خود هیپنوتیزمی برای کمک به رشد شخصیت

0

خود هیپنوتیزمی برای کمک به رشد شخصیت

چیزهای زیادی باعث رشد  شخصیت می شوند : زندگی موزون ، عقل ، هوش ، شخصیت معنوی خوب ، مهربانی ، کتابی از علم اخلاق ، درک مناسبی از ارزشها ، قدرت تحمل ، خشنودی از زنده بودن ، شجاعت برای روبرو شدن با  حقیقت و تعدیل بدبختی ها ، میل به پیشرفت و در خدمت دیگران بودن و ایمان به خوبی زندگی . همه اینها و هر چیز دیگری که منعکس  کننده این مسئله است که چه چیزی برای نوع بشر ممکن ، خوب و قابل قبول است ، به معنی رشد شخصیت است .

شخصیت رشد یافته ، سرمایه زندگی است ، به شما صبر می دهد که ناکامی ها را تحمل کنید . کسانی  که خود را با شرایط ، خوب وفق می دهند ، قادرند کارهای خوب انجام دهند و تاهام بخش دیگران در بدست آوردن موفقیت باشند . آنها کسانی را که در نا امیدی بسر می برند تسلی می دهند . همه ما از خرد کسانی که راز کمال را پیدا کرده اند سود می بریم ، ولی هدفی مانند رشد شخصیت ، یک شبه بدست نمی آید ، بلکه کوشش پایدار لازم دارد .

به عبارتی دیگر ، برای پیشرفت خود ، باید هر روز کار کرد . این کار مستلزم فراگیری ، مطالعه ، گوش دادن ، کارکردن ، پروش اعتماد  به نفس از طریق کمالات و یا بدست آوردن یک هدف در یک زمان است . شما باید نوع شخصی را که می خواهید باشید ، قبل از اینکه آن شخص بشوید ، بشناسید ، باید هر روز ارزشهای شخصیتی را که مایلند بدست آورید به خود یادآوری کنید . رشد شخصیت ، هنگامی که شما آن را دارید ، مانند پول در بانک و مانند داشتن یک خانه بدون وام است ، قدرت فکر و سلامت  فکر است

خود هیپنوتیزمی شما را قادر می سازد وقت و فعالیت های روزانه خود را برای مقاصد مفید برنامه ریزی و تنظیم کنید

خشنودی و موفقیت بیشتر در زندگی ، بستگی  به قابلیت در استفاده عاقلانه از وقت ، و برنامه ریزی آگاهانه دارد . زمان برای همه قابل دسترسی است . شبها به خواب رفتن ، با این علم که وقت خود را صرف انجام کاری سازنده کرده اید ، چیز جدیدی یاد گرفته اید ، خود را اصلاح یا برای,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, هدفی مشخص برنامه ریزی کرده اید ، باید برای شما نوعی رضایت ذهنی داشته باشد که زندگی روزانه را لذتبخش کند . شادی زندگی و این احساس که شما خود را مفید بدانید ، به زندگی معنی می دهد .

خود هیپنوتیزمی مترادف خود انضباطی  است ، بدین معنی که روز را با رفتاری سالم برای مسئولیتهایی که در مقابل خود دارید ، همچنین دانستن این که چگونه برای هر روز بخصوص وقت و انرژی خود را تنظیم خواهد کرد ، شروع کنید . زندگی کردن بدون برنامه ، مانند راندن کشتی بدون قطب نماست . برای سازندگی ، باید با برنامه هایی مشخص راهنمای شوید . برای کار کردن به خاطر هدفی ، باید سازمان داشته باشید .

سازمان یعنی اینکه بدانید از زندگی چه می خواهید و چه نمی خواهید ، از خود و دیگران چه انتظاری دارید ، ترجیح می دهید وقت خود را چگونه بگذرانید و چه باید بکنید که به هدفهایتان برسید ، یعنی درست فکر کردن ، مثبت فکر کردن ، منطقی فکر کردن و با برنامه فکر کردن .

زمانی که توانستید وقت و انرژی را عاقلانه پرورش دهید ، آماده بدست آوردن هدف بعدی تان با قدرت خود هیپنوتیزمی  هستید  .

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم