آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

خود هیپنوتیزمی امکانات نامحدودی دارد

0

خود هیپنوتیزمی امکانات نامحدودی دارد

هیپنوتیزم در گذشته کارهای مهمی انجام داده و تازه دارد از سالهای تاریکی که کار شیاطین یا نمایش  مضحکی بشمار می رفته است ، خارج می شود . دیگر به آن به عنوان جادوی سیاه نگریسته نمی شود . امروزه هیپنوتیزم علمی با اهمیت است که با بدست آوردن توجه جهانی در پزشکی ، جایگاهی خاص دارد .

با وجود اینکه عمل هیپنوتیزم را می توان در دوره درمانگران ابتدایی در مبدأ تاریخ جستجو  کرد ، پیشرفت و کاربرد خود هیپنوتیزمی پدیده نسبتاً جدیدی است .

به دلیل خود تلقین پذیر بودن ( Autosuggestible ) انسانها ، خود هیپنوتیزمی می تواند کارهای شگفت انگیزی انجام دهد . شما می توانید  ضمیر نیمه خودآگاهتان را مجبور کنید به نفعتان کار کند . ضمیر نیمه خودآگاه بیش از آن که خیلی ها تصور می کنند ، نقش بسیار مهمی در زندگی روزانه دارد,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, در اینجا به شرحی از دکتر میلتون اریکسن ( Dr. Milton Ericlson ) مدیر موسسه متخصصین هیپنوتیزم پزشکی امریکا در مورد پدیده خود هیپنوتیزمی می پردازیم

خود هیپنوتیزمی در عمل نقشی با ارزش برای بازی کرده ، باعث می شود راحت تر کارهای بدنی و فکری خود را کشف و درک کند ، و عواملی را که به طور اساسی باعث پریشانی وی می شوند بشناسد و بیاموزد که چگونه آنها را کنترل کند .

امروزه بسیاری از مردم کاملاً به  قرصهای آرام بخش ، برای خود آرام کردن وابسته هستند . ما ارزش آرام بخشها را ، در شرایطی که دارو  درمانی مورد نظر است ، پایین نمی آوریم . ولی می دانیم اشخاص بسیاری  این قرصها را بدون تشخیص استفاده می کنند ، در حالی که بهتر است آرامش خود را به صورتی طبیعی و از طریق خود هیپنوتیزمی بدست بیاورند  .

چند مثال از توانایی های خود هیپنوتیزمی هنرمندی عاشق نقاشی اما بدون اعتماد به نفس ، بعد از فراگیری فن خود هیپنوتیزمی بدفعات مختلف برنده جایزه  شد .

نویسنده ای که زمانی موفق بوده ولی متقاعد شده بود همه چیز را از یاد برده است ، تعلیم گرفت زمانی که می نویسد آرام باشد و به درون خود عمیقتر بنگرد ، و امروز کتاب او در لیست پر فروش ترین کتاب سال جاری قرار دارد . مردم مشهوری که وقتی مجبور بود در مقابل گروه زیادی قرار گیرد از اضطرابی شدید رنج می برد ، فن خود آرام کردن را به وسیله  خواب مصنوعی فرا  گرفت و با این فن توانست بدون ترس سخنرانی کند و بسیار موارد مشابه دیگر  . به نظر می رسد در دنیای مدرن امروزی که تنشها قسمتی از وجود ما را تشکیل می دهند ، تمرکز فکری واقعی لازم است تا باعث شود این تنشها بر افکار ما تأثیر  نگذارند ، و این کار می تواند از طریق خود هیپنوتیزمی انجام شود .

مطالب بسیاری در مورد نتایج بدست آمده از تخفیف درد هنگام زایمان و جراحی دندان ، معالجه فربهی ، اعتیاد به الکل و سیگار کشیدن مفرط به وسیله استفاده ار هیپنوتیزم و قدرت تلقین های پس هیپنوتیزمی نوشته شده است . اما باید در نظر داشت که فرد نباید فربه  باشد ، میخواره باشد ، یا حتی عصبی باشد تا از هیپنوتیزم یا خود هیپنوتیزمی بهره گیرد .

یکی از بزرگترین موفقیتهای ما ، در کار با خردسالان و نوجوانان بوده است ، که به آنها کمک کردیم تا  افکارشان را قبل از آنکه به بزرگسالانی مملو از اضطراب تبدیل شوند ، تصحیح کنند . جوانان می توانند در مدرسه آموزش ببینند که قبل از امتحان آرام بوده و نگران نباشند . سپس می توانند از مبارزه با سوالات لذت ببرند ، فکر کنند و جوابهایی  را که قبلا می دانستند بدون هیجانی خاص به خاطر بیاورند .

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم