آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

خود هینوتیزمی زندگی عشقی شما را اصلاح می کند

0

خود هینوتیزمی زندگی عشقی شما را اصلاح می کند

از طریق خود هیپنوتیزمی فرصت بهتری برای یافتن عشق ، عشق ورزیدن و سهیم شدن در عشق خواهید  داشت . شادی عشق ، تجربه و احساس درونی چیزی است که شما در آن سهیم هستید . اگر عشق را در قلب خود احساس کنید ، قادر به منعکس کردن آن هستید . بیان آنچه که احساس می کنید مشکل نیست .

عشق سعادت آمیز برای ازدواج سعادت آمیز لازم است . خود هیپنوتیزمی می باید شما را قادر سازد که فردی دوست داشتنی و داوطلبی مناسب برای ازدواجی سعادت آمیز شوید .

اگر قبلاً ازواج کرده اید ، باید به شما کمک کند تا رابطه خود را با شریک زندگی تان بهبود بخشید . خود انضباطی و خود کنترلی که از طریق فن خود هیپنوتیزمی به دست آمده باشد,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, به عنوان یک حامی در ازدواج شما عمل کرده ، شما و شریک زندگی تان را از گفتن مطالب تنفرآمیز به یکدیگر و انجام هر کاری که سعادت شما را به مخاطره اندازد ، محافظت خواهد کرد .

خود هیپنوتیزمی باید شما را قادر سازد که بیان جسمانی عشق لذت ببرید . باید شما را تاثیرپذیرتر ، قابل احترام تر و شریکی خشنود کند . یک زوج خوشبخت کسانی هستند که رابطه جنسی لذتبخش داشته باشند . کسانی که ازدواج سعادتمندی دارند ، از زندگی بیشتر  لذت  می برند ، دوستان و شهروندان  بهتری هستند و خوشبختی شان را به دیگران نیز منتقل می کنند .

زندگی عشقی خود را اصلاح کنید تا بدین وسیله یکی از مهمترین عوامل موفقیت در زندگی  را بدست آورید . زندگی بدون عشق چه معنایی دارد ؟ ایتالیایی ها ضرب المثل مشهوری دارند که می گوید : غذای بدون شراب مانند روز بدون نور آفتاب است . ما می توانیم این جمله را  اینطور تفسیر کنیم که زدگی بدون عشق مانند گلی بدون عطر است . عشق شدیدترین تمایل حیاتی زندگی است . عشق دلیل بودن زندگی است . سعادتمندی در عشق یعنی سعادتمندی در زندگی . عشق چیزی است که می توانید پرورش دهید ، بدست بیاورید و منصرف شوید ، احساسی است که می توانید آن را به وسیله کاشتن دانه هایش در فکرتان ، در خاطرتان و در هر چه که انجام می دهید تجربه کنید ، عشق رفتاری فکری است که می توانید آن را از طریق خود هیپنوتیزمی پرورش دهید . بیاموزید که به عشق فکر کنید ، در نتیجه آن را در قلبتان احساس خواهید کرد .

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

خود هینوتیزمی زندگی عشقی شما را اصلاح می کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم