آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

خوابروها کارهای مخالف میل انجام نخواهند داد

0

نکته مهم «خوابرو»ها کارهای مخالف میل انجام نخواهند داد

پیشوایان مذهبی را با هیپنوتیزم نمی‌توان وادار به رقص کرد: هیچ هیپنوتیزم کننده‌ای نمی‌تواند هیچ آخوند، و پیشوای  مذهبی واقعی را وادار به رقصیدن یا مشروب خوردن نماید مگر آن که این آن پیشوای به ظاهر مذهبی جزو آن دسته معمم‌هایی باشد که در زندگی خصوصی خود هم مشروب می‌خورده و هم می‌رقصیده است.

اگر به سوژه‌ای در حال هیپنوز بگویید که لخت بشود این کار را نخواهد کرد، مگر این‌که متخصص در استریب تیز (رقص همراه با لخت شدن) باشد .

دکتر برامول در کتاب «هیپنوتیزم تاریخچه- عمل و تئوری آن» می‌نویسد:در یکی از نمایشات هیپنوتیزمی خود به چهار نفر از «خوابرو»های روی سن گفتم که شروع به رقصیدن نمایند. سه نفر شروع به رقصیدن کردند ولی نفر چهارم نرقصید. به او تلقین کردم که تو دلت می‌خواهد برقصی، خیلی خوب می‌توانی برقصی، دیدم خطوط  چهره‌اش درهم رفت و تشنج و لرزش  خفیفی سراپای  وجودش را گرفت، پلک‌هایش شروع به لرزش کردند. بلافاصله گفتم نه اشتباه کردم شما باید اشعاری را که خودتان دلتان می‌خواهد بخوانید. سوژه بلافاصله با صدای بلند شروع به خواندن اشعار نمود. بعداً  وقتی از سوژه در حال خواب سوال کردم عقیده شما راجع به رقصیدن چیست، گفت رقص بد و گناه است من با رقص مخالف هستم. 

۱-  بردن «خوابرو» به زمان‌های گذشته: تجدید خاطرات گذشته در هیپنوتیزم به دو شکل اتفاق می‌افتد. یکی این‌که به سوژه تلقین می‌شود که خاطرات گذشته خود، خاطرات زمان طفولیت را به یاد بیاورد و دیگر این که به سوژه تلقین می‌شود که شما در سن طفولیت هستی، در این صورت «خاوبرو» خود را مثلاً در سن ۴ سالگی احساس می‌کند.

دکتر برامول در کتابش  مینویسید:من در یکی از نمایشات هیپنوتیزمی خود جوان ۲۳ ساله‌ای را هیپنوتیزم کردم‌، به او گفتم که شما الان ۱۲ ساله هستی از او سوال کردم چند سال داری؟

جواب داد: دوازده سال.

س: حالا در کجا هستی؟

ج: در سر کلاس.

س: کلاس  چند؟

ج: کلاس پنجم.

از سوژه سوال کردم نام معلمت چیست؟ جواب داد، پرسیدم سمت راست و چپ تو چه کسانی نشسته‌اند،‌دو نفر از دوستانش را نام برد، گفتم چند نفر در کلاس هستید، جواب داد ۲۳ نفر.

دفترچه و مدادی به دست سوژه دادم و گفتم حالا آموزگارت  به شما دیکته می‌گوید و شما مشغول نوشتن دیکته هستی.

سوژه شروع به نوشتن کرد. در حدود چهار خط  نوشت و وقتی این مطالب با کتاب پنجم تطبیق شد  عیناً تمام جملات صحیح بود.

سپس به سوژه گفتم شما الان پای تخته ایستاده‌ای و مشغول حل کردن حساب هستی. سوژه بلند شد و ایستاد و شبیه حالتی که در دستش گچ است و شروع به نوشتن کرد. وقتی از او سوال کردم چه می کنی؟ جواب داد دارم ریاضی حل میکنم

بردن «خوابرو» به سن پنج سالگی: سپس به سوژه تلقین کردم که شما در سن پنج سالگی هستی، جواب داد که من پنج ساله‌ام. گفتم چکار می‌کنی؟ جواب داد در حیات با بچه ها مشغول توپ‌بازی هستم، و یک مرتبه به یک خانم ۱۹ ساله‌ای تلقین کردم که در سن پنج سالگی هستی گفت در حال عروسک بازی هستم و دارم عروسک را در جوی آب می‌شویم. چند ثانیه بعد مانند یک کودک پنج ساله شروع  به گریستن کردو  فریاد زد «برد، برد عروسک را آب برد»

فوراً من به او گفتم من الان عروسکت را می‌گیریم و به شما می‌دهم؛ بیا این عروسکت، من عروسکت را از آب گرفتم، ان خانم مانند کودک ۵ ساله‌ای لبخند زد در حالی که اشک‌هایش  هنوز سرازیر بود.

بردن سوژه به سنین  شش ماهگی: اگر به سوژه تلقین شود که در سن شش ماهگی بوده و مشغول مکیدن پستانک است، همین کار را تکرار خواهد کرد و یا اگر تلقین شود که گرسنه هستی و شیر می‌خواهی و مشغول گریه کردن هستی، سوژه عیناً مانند بچه شش ماهه‌ای گریه خواهد کرد، صدای خود را نازک می‌کند و گریه کودکان شش ماهه را تقلید می‌نماید.

بردن سوژه به رحم مادر:  اگربه سوژه تلقین شود که تو در شکم مادرت هستی این تلقین را قبول خواهد کرد و اگر از سوژه پرسیده شود که جایت چطور است ممکن است یکی از جواب‌های زیر را بدهد:

جایم خوبست،

ایجا تاریک و تنگ است،

تاریک است.

بردن سوژه به سال‌های قبل از تولد:  اگر به سوژه تلقین شود که شما صد سال قبل از تولدت هستی، این تلقین را خواهد پذیرفت و اگر از سوژه پرسیده شود که چه هستی، ممکن است جواب‌هایی شبیه پاسخ‌های زیر را بدهد:

من پرنده هستم،

من دختر کدخدا هستم،

من درخت هستم،

من گربه هستم

من گرگ هستم

و نظایر این‌ها

این قبیل پاسخ‌ها را طرفداران عود ارواح دلیل بر وجود روح می‌دانند. حتی در کتاب عود ارواح خواندم که از شخص هیپنوتیزم شده‌ای می‌پرسند که تو چه هستی؟ جواب می‌دهد من دختر فلان کدخدا هستم، و وقتی راجع به آن چندین سال پیش تحقیق می‌کنند معلوم می‌شود که مشخصاتی را که خواب رفته داده است حقیقت داشته. آنچه مسلم است وجود روح را تا این ساعت علم نتوانسته اثبات نماید و این قبیل مطالب  فقط جنبه نقل قول دارند و نقل قول‌ها نیز نمی‌توانند جنبه علمی داشته باشند. 

و اما به چه دلیل سوژه می‌گوید من یک مرغ یا درخت هستم؟ گاهی  خود هیپنوتیزمکنندگان قبلاً به این شکل تلقین می‌کنند، می‌گویند تو صد سال قبل از تولد یک چیزی بوده‌ای یا درخت بوده‌ای یا مرغ یا پسر  یا دختر. حالا بگو ببینم چه بوده‌ای؟ بدین شکل به سوژه تلقین می‌شود، لذا سوژه جواب می‌دهد که من درخت یا گربه بوده‌ام و یا ممکن است خوابرو(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) قبلاً مطالبی از این قبیل شنیبده یا خوانده باشد، در این صورت این قبیل خاطرات در شعور باطنش  تغییر شکل داده و جواب می‌دهد که من درخت یا کبوتر بوده‌ام.

۲-  ملاقات سوژه با مردگان: اگر سوژه یکی از اقوامش سال‌ها پیش فوت کرده باشد ودلش بخواهد وی را ببیند، با چند تلقین فامیل فوت شده را که ممکن است پدر یا برادر یا خواهر یا یکی از دوستان باشد می‌تواند ببیند البته این روح نیست بلکه حالتی شبیه خواب دیدن است زیرا مردم در خواب طبیعی هم مردگان را می‌بینند.

۳-  مادری که روح دختر کشته شده‌اش را می‌بیند:آقای شعبان طاووسی در کتابش مینویسد: مادری به من مراجعه کرد و گفت دختر هفت‌ساله ام به قتل رسیده و حالا می خواهم روحش را ببینم . من آن مادر را هیپنوتیزم کردم و به او تلقین نمودم که حالا می‌تواند دخترش را ببیند. ناگهان مادر شخص نامعلومی را درفضا در آغوش گرفت، چادر سیاهش  از سرش افتاد و شروع به گریه کرد. می‌گفت دختر جان چرا تو را کشتند؟ مانند ابر بهار اشک می‌ریخت. مادر به حال اغما به زمین افتاد و او را با تلقین بیدار کردم. گفت دخترم را دیدم ، متشکرم.

۴-  خوابرو می‌تواند دوستانش را در حال هیپنوز ببیند. ممکن است سوژه یکی از دوستانش به مسافرت دور رفته باشد، اگر به وی تلقین شود ان دوست خود را خواهد دید.

۵-  روشن‌بینی و پیش‌بینی آینده در حال هیپنوز: من روشن‌بینی را آزمایش نموده و به نتیجه مطلوب رسیده‌ام. به علاوه طبق نظریات سایر دانشمندان هیپنوتیست روشن‌بینی  از نقطه نظر علمی اثبات شده است، ولی پیش‌بینی آینده از طریق هینوتیزم هنوز در مرحله آزمایش است و علم در حال حاضر قادربه اثبات آن نیست، بنابراین معلوم نیست پیش‌بینی که هیپنوتیزم شده در خواب راجع به خود و دیگران می‌نماید صحیح است یا خیر.

۶-  سوژه تبدیل به یکی از پرندگان یا جانوران می‌شود. اگر به سوژه‌ای که در خواب سمبامبول عمیق است تلقین شود که تو یک خروس   یا گربه هستی «خوابرو» این تلقین را خواهد پذیرفت.  و اگر به او بگویند که تو گربه هستی شروع به مئو مئو خواهد کردو  اگر بگویند که تو خروس هستی شروع به تقلید صدای خروس خواهد کرد.

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم