آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تکامل به وسیله موتاسیون,ماهیت هیپنوتیزم

0

تکامل به وسیله موتاسیون

در « روزگاران نخستین که در کره زمین هیچ موجود زنده وجود نداشت فقط مواد شیمیایی در کار بود. اولین قدم حیات این بود که از مواد شیمیایی «ژن» با «نوکلئوپروتئین» به وجود آمد. در نتیجه موتاسیون انواع و اقسام ژن­ها به وجود آمد بالاخره توده­های مولکولی، سپس شبه ویروس­ها، باکتری­ها و تک سلول­ها همه بر اثر موتاسیون پدید آمدند.

به طور کلی همه گیاهان بر اثر موتاسیون خلق شده­اند، صدها هزار نوع گیاه بر اثر صدها هزار موتاسیون یا آفرینش پدید آمدند. ده­ها هزار حیوان تک سلولی و میلیون­ها جانداران چند سلولی، نرم تنان، اسفنج­ها و هزاران هزار نوع حشره، هر کدام با یک موتاسیون آفریده شده اند. بی­مهرگان، با مهرگان ماهیان، خزندگان، دوزیستان، پرندگان، و پستانداران که درست معلوم نیست چندنوعند، در هر حال اگر یک میلیون نوع هسند، به دنبال یک میلیون موتاسیون به وجود آمده ­اند… بالاخره پرایمت­ها، تارسیه­ ها، لوری­ها، و ۱۹۳ نوع میمون کنونی و ده­ها نوع آدم همه و همه با یک موتاسیون خاص به ظهور رسیدند.

اسرار موتاسیون- اسرار موتاسیون بدین شکل خلاصه می­شود:

موتاسیون یعنی دگرگونی در ساختمان مولکولی ژن، و این دگرگونی در نتیجه تغییر یا جابجا دن پله­ های چهارگانه اسید هسته­ای یا نوکلئوئیدها است.

خبری از روزنامه کیهان

مرغ چهارپایی به تماشا گذاشته شد

مرغ چهارپایی که در میان مرغ­های یک فروشگاه پیدا شده است، به معرض تماشای مردم گذاشته شد و تا کنون عده زیادی از ساکنان تهران از این مرغ عجیب دیدن کرده ­اند.

صبح دیروز تعدادی مرغ و خروس برای فروشگاه مرغ «کاکل زری» واقع در جاده قدیم شمیران آوردند و صاحب فروشگاه سرگرم شماره کردن مرغ­ها شد. در این وقت مشاهده کرد که یکی از مرغ­ها چهار پا دارد، او که از دیدن مرغ چهارپا دچار تعجب شده بود، حیوان را پشت شیشه مغازه­اش گذاشت تا مردم هم آن را از نزدیک ببینند.  این مرغ به تماشا گذاشته شد، عده زیادی به فروشگاه مراجعه نموده و از مرغ چهارپا دیدن کردند.

morg

ظهور آدم­ها هشتاد میلیون قبل حیوانات عظیم ­الجثه­ ی کودن در زمین پیدا شدند که دارای سر بسیار کوچک، دمی قطور و طویل بودند مانند «براکیوزوروس» سنگین­ترین حیوانات، که در روی زمین به وجود آمده و وزن آن تا ۵۰ تن رسیده است؛ به ازاء هر تن ۱۰۰۰ کیلو ۵۰۰۰۰ کیلو می­شود.

«دیپلو کوکوس» ها درازترین خزندگان روی زمین در حدود ۱۰۰ فوت بودند. این حیوانات در اثر موتاسیون تکامل پیدا کردند و قیافه­شان عوض شد و به شکل «تیرانوزوروس» به بلندی ۱۹ فوت «آنترودموس» و «اورنی تومی موس» به اندازه شترمرغ به وجود آمدن. ولی این جانوران عظیم به مرور از بین رفتند و موجودات تازه ومیهانان جدید در کره­ ارض پیدا شدند.

این موجودات که به نام «پرایمت» بودند در ۵۰ میلیون سال قبل در روی زمین درست شده­اند و این­ها را می­توان به درجه میمون­ها و میمون­نماها دانست، زیرا در اثر موتاسیون اولادان این «پرایمت» ها به هیچ وجه شبیه به پدر و مادر نبودند ، استعداد و هوش زیادتری داشتند.

252

اولادان این «پرایمت» ها در طول ده میلیون سال به شکل­ها و قیافه­ها و انواع مختلفی دیده شده­اند، برخی از آن­ها کم­هوش و کودن (سایت هیپنوتیسم دات آی آر)بوده­اند که در برخورد با جوندگان نابود شدند و از بین رفتند ولی برخی دیگر تکامل­یافته­تر و برتر بودند که دارای قدرت بینایی قوی، چشم­ها در جلوی صورت، پنجه­های گیرنده و بالاخره مغزهای بزرگتر بودند و این­ها همان «تارسیه» ها و «لمورها» و «لوریس»ها بودند.

«تارسیه» ها در ۴۰ تا ۵۰ میلیون سال پیش به وجود آمدند، اولادان آن­ها در اثر موتاسیون برخی پست­تر و بی­استعدادتر شدند و برخی به همان حال مانند اجداد خود باقی ماندند و برخی باهوش­تر، زیرک­تر و خوش­قیافه­تر شدند که آن­ها «آنتروپوئید» ها یا انسان­نماها هستند.

از اولادان این «پرایمت» ها در ۱۲ تا ۲۵ میلیون سال پیش در اثر موتاسیون «شمپانزه» و «گوریل» به وجود آمدند و این­ها موجودات بسیار باهوش و خارق­العاده­ای بودند که بستر برای خود درست می­کردند. غذای­شان میوه­های لذیذ بود. در حال حاضر هفتاد نوع میمون در قاره­ی جدید و ۵۷ نوع میمون «مانکی» و یازده نوع میمون «ایب» در آفریقا و استرالیا زندگی می­کنند. این موجودات به علت داشتن سه مزیت قابل توجه یعنی: ۱- قدرت چشمی، دید سه بعدی ۲- دستی ۳- مغزی، توانسته­اند ۳۵ عدد میلیون سال بر مشکلات زندگی فائق آیند و این همان سه مزیتی است که انسان­ها نیز دارا می­باشند.

253

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم