آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تمرکز فکر هم باعث سلامت و هم باعث بیماری است

0

این دختر با تمرکز فکر در اعضاء بدن خود ایجاد زخم کرد

دختری به نام «ماریا لازاری» متولد مارس ۱۸۱۵ در کاپرتیا اغلب در ریاضت­ها و عبادت­های خود به حال اغماء (خود هیپنوتیزم) می­ افتاد و ساعات متمادی در جذبه­ های خود (در حال هیپنوز) مستغرق می­گشت و فکر خود را بر زخم­های بدن حضرت مسیح متمرکز و متوجه می­ کرد تا بالاخره زخم­های مسیح بر پیکرش نمودار شدند و خون از دست­ها و پاها و پهلویش جاری گشت. (روزهای یکشنبه برای مسیحیان مانند روزهای جمعه برای مسلمانان است) به قدری خون از زخم­هایش جاری می­شد که تمامی چهره­اش را آغشته می­کرد، جراحی موسوم به دکتر «دی کلوش» این حال را به رأی­العین مشاهده کرده و گزارش داده است.

با توجه به مطالعات و رویدادهای بالا ملاحظه می­فرمایید که تمرکز فکر دارای دو جنبه مثبت و منفی است، در جنبه مثبت باعث معالجه و بهبودی زخم­ها می­شود و در جنبه منفی باعث ایجاد بیماری و زخم می­گردد.

تمرکز فکر هم باعث سلامت و هم باعث بیماری است

«اویرن- سویت- ماردن» می­گوید تمرکز فکر هم مایه صحت و هم باعث بیماری می­گردد به هر حال می­توان نتیجه گرفت که تمرکز فکر شبیه وسیله و اسبابی است که طرز استعمال و به کار بردن ان در دست خودمان است.

در این جا ممکن است برخی از خوانندگان دانشمند بگویند که حکایت یاد شده بالا همان تلقین است، چه ارتباطی به تمرکز فکر دارد؟

ولی من باید توضیح بدهم، که تلقین عاملی است، که بر مبنای تمرکز فکر قرار دارد، به عبارت دیگر تلقین(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) شبیه ساختمانی است که پایه و اساس آن تمرکز فکر است، یعنی تلقین بدون تمرکز فکر نمی­تواند وجود داشته باشد، همانطور که شاخ و برگ­های درخت بدون تنه و ریشه نمی­تواند وجود داشته باشد. پس تمرکز فکر شبیه ریشه و تنه درخت و تلقین شبیه شاخ و برگ­ها، گل و میوه و نتیجه و ثمره از ریشه و تنه است.

مثلاً اگر بخواهیم به خود تلقین کنیم که ضربان قلبمان عادی و آرام است، اول باید فکر خود را متمرکز و متوجه قلب نمائیم، و بعد تلقین کنیم، ولی اگر فکر خود را متمرکز و متوجه پا یا منظره و تصاویر خارجی نمائیم ولی به خود تلقین کنیم که ضربان قلبمان عادی و آرام است، چنین تلقینی کاملاً بی­ فایده بی­نتیجه است.

ادامه دارد…(بخش ماهیت تمرکز فکر)

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم