آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تمرکز فکر حضرت علی(ع)

2

تمرکز فکر حضرت علی (ع)

در یکی از جنگ­های علی (ع) با کفار تیری به پای حضرت فرو می­رود، جراح قشون  که از بنی اسرائیل و به نام ابراهیم شالو بود، به حضور علی (ع) می­رسد و به عرض می­رساند که در این گرمای عربستان، اگر تا چند ساعت دیگر زخم پانسمان نشود و تیر از زخم بیرون نیاید، استخوان پا سیاه شده و احتمال خطر جانی می­رود.

حضرت علی (ع) می­گوید قدری تأمل کنید، تا نماز مغرب بشود و پس از آنکه موقع نماز مغرب می­شود، حضرت امیرالمؤمنین خود را برای نماز حاضر می­کند و زین اسب در زیر زانوی پای آن حضرت گذارده می­شود و نشسته شروع به نماز می­فرمایند.

در این موقع حضرت ختمی مرتبت به جراح دستور می­دهد که شروع به عمل نماید، مورخ می­نویسد که جراح تیر را از پا بیرون آورد و جای زخم را با آهن سرخ شده داغ نمود، و شست و شو داد و پانسمان کرد و بست.

از این رویداد تاریخی نیز عیناً مانند قتل ارشمیدس دو نتیجه گرفته می­شود:

اولاً- در حال جراحی چنان فکر حضرت علی (ع) به سوی خدا متمرکز و متوجه بوده که به هیچ وجه احساس درد نکرده است، لذا می­توان گفت که هنگام توجه و دقت زیاد به یک مبدأ فکر کاملاً متمرکز و جمع می­شود.

ثانیاً- برخی از علمای هیپنوتیزم، تمرکز فکر را هیپنوتیزم می­دانند، بدین معنی که می­گویند برای هیپنوتیزم کردن(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) شخص کافی است، که سوژه را بی­حرکت بنشانیم و فکرش را بر یک نقطه متوجه و متمرکز نماییم.

اگر کسی خودش این کار را بکند مانند ارشمیدس و حضرت علی (ع) گوییم که این شخص خود را هیپنوتیزم کرده است.

ادامه دارد. . .(بخش ماهیت تمرکز فکر)

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

2 نظرات
  1. alma می گوید

    باسلام پشت سرهم بایدخونده بشه ؟چون زیاده نمیشهدرطول روزتقسیم کرد؟

    1. admin site می گوید

      چرا میتونی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم