آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تلقین در سراسر زندگی

0

تلقین در سراسر زندگی:  در سراسر زندگی روزانه به ما تلقین می‌شود. تلقین در اداره، زندگی خصوصی، سیاست مملکتی، تجارت، فروش دارو، لباس و اغذیه نقش بسیار بزرگی را به عهده دارد.  تبلیغات در رادیو، تلویزیون، سینما، کتاب، روزنامه، همه تبلیغاتی است که صبح تا شب به عمل می‌آید.

کسانی که به فن تلقین آشنایی داشته باشند با سهولت بیشتری می‌توانند دوستان و اطرافیان را با خود همراه کرده و به هدف نهایی خود برسند. فرماندهان بزرگ کسانی بوده‌اند هک فن تلقین را خوب می‌دانستند.

استفاده ناپلئون از تلقین: ناپلئون از جمله فرماندهان بزرگ تاریخ بود که از این حربه برنده و کاری به موقع بسیار خوب استفاده می‌کرد.

 ناپلئون وقتی از جزیره سنت هلن با هزار نفر به سوی فرانسه بازگشت، پس از موفقیت‌های اولیه به یکی از سرداران بزرگ که مأمور  دستگیری ناپلئون بود گفت: «وفاداری در دنیا چیز بزرگ و ارزنده‌ای است، تو از مردان و (سایت هیپنوتیسم دات آی آر) سرداران  بزرگ و وفاداری هستی» ناپلئون با این تلقین حس وفاداری سردار بزرگ خود را نسبت به خود تقویت کرد.

موضوع استفاده از تلقین در زندگی روزانه، و اداره سازمان‌ها، خود موضوع وسیع و جداگانه‌ای است که درباره آن می‌توان کتاب قطور جداگانه‌ای نوشت و چون خارج از بحث هیپنوتیزم است، لذا وارد صحبت درباره آن نمی‌شویم.

ادامه دارد. . . (بخش ماهیت تلقین)

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم