آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تجربه هیپنوتیزم شدن,مزیتی اضافی

0

تجربه هیپنوتیزم شدن,مزیتی اضافی

بسیاری از پزشکان  ، روانپزشکان ، دندانپزشکها و روانشناسان که برای درمان بیماری خود از روش هیپنوتیزم استفاده کرده و به نتیجه موفقیت آمیز دست یافته اند ، نه تنها دوره های هیپنوتیزمی  را گذرانده و توسط گروه های مختلف در سراسر کشور تعلیم داده شده اند ، بلکه تجربه شخصی از هیپنوتیزم شدن خود دارند . آنها تنها ازاین راه قارد بودند به خود ثابت کنند که هیپنوتیزم  واقعاً چه می تواند انجام دهد وقتی پزشکی اموخته است که چطور حالت خواب مصنوعی را به خود القا کند ، بهتر قادر است به بیمارانش فن خود هی پنوتیزمی را بیاموزد .

به عقیده ما بهترین راهی که شما را قارد می سازد تا به فن خود هیپنوتیزمی تسلط یابید این است که تجربه هیپنوتیزم شدن توسط یک پزشک ماهر واجد شرایط را بدست بیاورید  . اگر این کار امکان ندارد ، دستورات این سایت به شما ، برای  آموختن خود هیپنوتیزمی و استفاده از آن برای تندرستی احساسی و بدنی بهتر ، کمک خواهد کرد,سایت هیپنوتیسم دات آی آر,نویسندگان با گذراندن چند نوع از این  دوره ها ، مبهوت تعداد زیادی از اشخاص متخصص که می خواستید  هیپنوتیزم شوند تا بتوانند فن خود هیپنوتیزمی را فرا گیرند و آن را برای رفع بعضی از مشکلات زندگی شان به کاربرند ، شدند .

برای مثال ، در یکی از این دوره ها ، قبل از شروع  کلاس ، پزشکی داوطلب هیپنوتیزم شدن گردید و به او آموخته شد که چگونه می تواند خود هیپنوتیزمی را در منزل  به منظور پیروزی موفقیت آمیز بر مشکل چاقی تمرین کند . او همچنین برنامه ریزی کرده که از فنون خوب مصنوعی در طبابت خود برای کمک به بیماران و مشکلات آنها استفاده کند .

منطقی است  که فروشنده ای که به سودمندی محصول خود اعتقاد دارد ، بهتر  قادر است دیگران را به ارزش آن محصول متقاعد کند . شاید این دلیلی است که چرا از روانپزشکان خواسته می شود که خود را به عنوان لازمه ای برای تحلیل دیگران ، روانکاوی کنند . از این رو ، اگر می خواهید هیپنوتیزم شدن را آر مایش کنید ، پیشنهاد می کنیم که هیپنوتیزم شدن خودتان  را تجربه کنید . این کار یک بار و برای همیشه باید شما  را متعهد کند که هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزمی چه کارهای شگفت انگیزی می تواند برای شما انجام دهد .

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

تجربه هیپنوتیزم شدن,مزیتی اضافی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم