آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

بیش از ۱۵ نسخه طلایی جهت بخت گشایی

232

بیش از ۱۵ نسخه طلایی جهت بخت گشایی

اذکار و دستورالعمل بخت گشایی و ابطال سحر را روز های یکشنبه ، پنج شنبه و جمعه (طلوع آفتاب) انجام دهید.(هرساعتی میتوانیدانجام دهیدولی طلوع آفتاب بهترین زمان است) روز شروع به اذکار از ایام منحوسه مانند قمر در برج عقرب نباشد. برای دانستن ایام منحوسه به تقویم های نجومی رجوع نمائید یا از اهل خبره ، آن را جویا شوید.

هشدار:  این دستورالعمل ها از منابع معتبر استخراج شده است از عمل کردن  به آنها غفلت نورزید تا  نتیجه مطلوب را به دست آورید و از مراجعه به افرادی که تحت عنوان رمال و دعا نویس فعالییت می کنند، خود داری نمایید، زیرا از مراجعه به آنان، جز هدر دادن وقت و پولتان ، چیزی عایدتان نخواهد شد.

شمارۀ ۱
۱-جهت بخت گشایی ذکریالطیف راهرروز ۱۲۹مرتبه بخواند.
۲- آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ  إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ  وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور) را بهوقت اذان بخواند .

شمارۀ ۲
این آیه  شریفه زیر را به جهت بخت گشایی بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید :
«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»
( خواهران عزیز دقت بنمایند که نوشتن ادعیه باید در زمان سعد و با یک شرایط خاص نوشته شود)

شمارۀ ۳
دعایی دیگر جهت بخت گشایی ،چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و  به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز  بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند
رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن  (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)
انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.تذکر: در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید،بعدازغسل  باقیماندۀ چهل روز را بجا بیاورید.

 شمارۀ۴
دعایی دیگر جهت آمدن خواستگارمناسب و بخت گشایی

از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است که اگر دختری در خانه مانده باشد و کسی به خواستگاری نیاید سوره احزاب را بر پوست آهو یا پاره ای کاغذ بنویسد و در کوزه ای کوچکی قرار داده و آن کوزه را در خانه ای که آن دختر زندگی می کند قرار دهد پس خواستگار آن دختر زیاد شود ، همچنین برای سریع آمدن خواستگار نیز همین طریق مفید است. انشاء الله

 شمارۀ۵
برای گشایش بخت بسته٬ آیات زیر را بر کاغذ بنویسد و بر گردن آویزان کند:
سوره فتح آیات ۱ و ۲
۲- تمام سوره نصر
۳-سوره روم آیه ۲۱ ( و من آیاته ان … لقومٍ یتفکرون )
۴-سوره مائده آیه ۲۳ ( ادخلوا علیهم الباب … ان کنتم مومنین)
۵-سوره قمر آیات ۱۱ و ۱۲ ( ففتحنا ابواب السمائ … علی امر قدر قدر )
۶-سوره طه آیات ۲۵ تا ۲۸ ( قال رب اشرح لی … یفقهوا قولی )
۷-سوره کهف آیه ۹۹ ( و ترکنا بعضهم … فجمعنا هم جمعاْ )
۸-سوره توبه آیات ۱۲۸ و ۱۲۹ ( لقد جاء کم رسولٌ … و هو رب العرش العظیم )
پس از آویزان کردن این جمله به آن اضافه شود:
کذلک حللت فلان بنت فلانه ( ترجمه : بدین ترتیب فلان دختر فلانه را آزاد کردم توضیح : بجای فلان نام دختر و بجای فلانه نام مادر وی را می بایست نوشت)

 شمارۀ ۶
آیه ای بسیار مجرب جهت بخت گشایی دختران :
آیه : إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا  وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ  إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا(۴۱فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی  ۴۰  مرتبه خوانده شود.

 شمارۀ ۷
برای بخت گشایی دختران نقل شده از عارف عالیقدر آیت الله شوشتری :
دعای یستشیر را ۴۰ روز با توجه و تدبُّر در معنی آن بخوانند (بهتر است بعد از نماز صبح باشد)

 شمارۀ ۸
از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند:

آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه   ۷۴) را زیاد بخوانند.
بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود:
فرمود: نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند(هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.

شمارۀ۹
جهت بخت گشایی و آمدن خواستگارمناسب
۱- دعای مقنعه را روزها گوشه روسری و یا مقنعه و شبها زیر بالش قرار دهد.
۲- روزی ۱۱۰ مرتبه آیه ۹ سوره آل عمران را تا (( لایخلف المیعاد)) بخواند و سپس بگوید اجمع بینی و بین زوج المومن) )
۳- روزی دو مرتبه سورد یس و یا ۴۰ مرتبه حمد بخواند و به حضرت زینب ( سلام الله علیها ) هدیه دهد و هر روز بگوید  به حق علی و فاطمه بر شما همسری خوب برایم بفرست
۴- انگشتر شرف الشمس دست کند

شمارۀ ۱۰ :
 ختم بسم الله الرخمن الرحیم به تعداد دوازده هزار مرتبه . بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر می باشد. ابتدا غسل کرده و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات می گو ید و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت می کند و به اطراف خو د می دمد و سپس دوازده هزار مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم می گوید. ( این ذکر را کامل بگوید و گفتن بسم الله کافی نیست ) و پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از نماز ، حاجت ( یا حاجات ) خود را بخواهد و صد مرتبه صلوات گوید و ختم را تمام نماید. (بخت گشایی برای دختران و پسران)   اگر کسی این ختم را به درستی انجام دهد تا ۴۸ ساعت بعد از ختم خواب معنوی خوبی خواهد دید و در خواب پاسخ خود را خواهد گرفت. و اگر کسی خوابی در مورد حاجت خودش ندید این ختم دو باره انجام دهد.(در ضمن این ختم برای هر حاجتی بسیار مجرب است)

شمارۀ ۱۱ :
 سوره احزاب را نوشته درون کوزه تازه و آب ندیده قرار دهید.(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود)قبل از گذاردن نو شته در داخل کوزه ، آب زمزم را با اندکی تربت مخلوط نموده  و درون کوزه بریزید. وقتی آب جذب کوزه شد نوشته را به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید.(بخت گشایی ویژه دختران)

شمارۀ ۱۲:
بسیار استغفار نماید حد اقل روزی صد بار .( دختران و پسران)

شمارۀ ۱۳ :
ختم صلوات چهارده هزار مرتبه درچهل روز روزی سیصدوپنجاه بار.( ویژه دختران)

شمارۀ ۱۴ :
 نگین فیروزه که بر روی آن  الملک لله   و در زیر آن   الواحدالقهار   حک شده باشد در دست کنید یا به همراه داشته باشید. به خصو ص به هنگام آمدن خواستگار .(دختران و پسران)

شمارۀ ۱۵ :
 دستورالعمل دعای چهل کلید را انجام دهید. (دعای چهل کلید برای بخت گشایی ، محبت بین زن و شو هر ، دفع سحر و جادو ، محفوظ ماندن از تمامی بلاها و مکر مکاران و سحر ساحران می باشد) تو ضیح آن در همین وبلاگ آمده است.(بخت گشایی دختران و پسران)

شمارۀ ۱۶ :
 مادر نماز هفت بانو بخواند . این نماز توسل به بانوان حریم سر ملکوت است که عبارتند از ۱.حضرت خدیجه ۲. حضرت فاطمه (س)۳. فاطمه بنت اسد (س) مادر حضرت علی ۴. ام البنین (س)مادر قمر بنی هاشم ۵. حضرت زینب (س) ۶. حضرت معصومه مدفون در قم ۷. نرجس خاتون مادر امام مهدی(عج ) این نماز به منظور ازدواج دخترها و پسرها توسط مادر آنها خوانده می شود. بهترین زمان آن یکی از روز های پنج شنبه یا جمعه بعد از نماز صبح می باشد که به مدت چهار هفته(یعنی چهار پنجشنبه یا چهار جمعه)خوانده می شود.

مادر برای هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد ، می تواند به جای صلوات سوره مبارکه یس  را (یک بار) تلاوت کند این سوره هفت مبین دارد در انتهای هر مبین دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا دامادخوب عطا فرما. درهر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد. ( پسران و دختران) (این ختم را باید مادر انجام دهد اگر کسی مادرش همکاری نمی کند و یا درقید حیات نیست  از این دستورالعمل صرف نظر نماید) در ابتدا و انتهای ذکرها ، دعاها و آیات بیان شده چهارده صلوات ذکر شود. صلوات رمز استجابت دعاست و عدد ۱۴ به تعداد چهارده معصوم آمده که خود مقدس و راه گشاست.

چه کنیم بخت ها راحت تر  باز شوند ؟

 خداوند فرموده است : دوست دارم بنده من به در گاه من بسیار دعا کند که نوع دعا و شرایط دعا مهم است. برای هر دعایی یک سازمان خاصی وجود دارد که از نوع دعا استفاده می شود. از عوامل قوی برای استجابت دعا این است :  اگر کسی خدا را به اسم اعظم او صدا بزندحاجتش روا می شود.در روایات آمده که اسم اعظم در سوره حمد است. برخی  یا حی یا قیو م  بعضی   ذوالجلال و الاکرام  و عده ای  بسم الله الرحمن الرحیم  را اسم اعظم دانسته اند. گروهی می گویند اسم اعظم در سوره های حمد ، توحید  و قدر و در آیه الکرسی می باشد. بعضی سه آیه آخر سوره حشر و سه آیه آخر سوره بقره گفته اند.اگر این آیات به صورت ترکیبی به مدت چهل روز بعد از نماز صبح تلاوت شود قویا اثر گذار است.

 هر گاه نماز صبح در اول وقت خوانده شود چهار رکعت محسوب می شود زیرا آن وقت ، زمان جا به جایی دو فرشته کاتب است یعنی جابه جایی کاتبان اعمال شب با کاتبان اعمال روز است. به خاطر همین نماز صبح که دو رکعت است هرگاه در اول وقتش اقامه شود در دو جا نوشته می شود و چها رکعت محسوب می شود.   حال اگر نماز صبح در اول وقت خوانده شود این خود باعث خوشنودی خداوند از آن بنده می گردد و پس از ۱۴صلوات این آیات و سوری که اسم اعظم در آنها وجود داشته و پخش است قرائت گرددچطور ممکن خواسته آن بنده برآورده نشود.مکمل آن هم دستورالعمل هایی است گفته شد. مانند ختم بسم الله الرحمن الرحیم ، سوره احزاب در کوزه ، نگین فیروزه ، ختم صلوات ، دعای چهل کلید …..

 فرد قبل از این که وارد بر موارد فوق شود شروع کند به استغفار کردن ، الهی العفو ـ الهی استغفرالله و اتوب الیه  بگوید.اگر بگویی کسی که با سحر جادو فردی را مجبور می کند که با او ازدواج کنداین چه حکمی دارد؟ درپاسخ می گوییم : این شخص این را بداند که سحر و جادو روزی به انتها رسیده و ابطال می گردد. این کار یعنی سحر و جادو مقطعی است ولی ضربه اش دائمی است .  

 حال اگر پرسیده شود پس ذکر در این جا چه حکمی را پیدا می کند ؟ در جواب می گوئیم : ذکر باعث وادار کردن شخص نمی شود چون با ذکر از خدا درخواست می کنید و خداوند به برکت آن ذکر دعایتان را اجابت  می رساند. در زمان پیامبر اعظم به وساطت پیامبر دختری به نام دلفا که از مکنت مالی خوب و موقعیت اجتماعی بالائی برخوردار بود به عقد غلامی در آمد. استفاده از آدم های معتبر و افراد امین در امر خواستگاری مهم است.

دعای پدر و مادر در حق فرزند مستجاب است. اگر فرزند اعمالی را انجام دهد و موجبات ناراحتی والدین خود را فراهم کند این نارضایتی موجب عدم پیشرفت امور شخص می گردد از جمله امر ازدواج. صله رحم علاوه بر زیادی عمر باعث اجابت دعاست.   صدقه : رفع بلا می کند لذا با صدقه دفع بلا کنید. این را هم توجه داشته باشیداگر در زندگی آدم بدی گیرتان بیفتد این هم بلاست که بر شما نازل شده است. پس با صدقه روزانه دفع هر گونه بلا نمائید. لبا س های روشن به هنگام خواستگاری پوشیده شود بسیار عالی است که نوع رنگ هر شخص را هم می توان از علو م چک نمود که کدام رنگ برای کدام خانم یا آقا بهتر است.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

 

بیش از ۱۵ نسخه طلایی جهت بخت گشایی

232 نظرات
  1. محمد می گوید

    استاد من یه ختم آیت الکرسی رو شروع کردم که یک ماهه هست ولی از این سه ختم نیست.اشکال داره که یکی از اینها رو هم شروع کنم؟
    دوم اینکه حتما باید باید به امامزاده نامه نوشت؟

    1. admin site می گوید

      ختم اولتو تموم کن . مورد دوم هم الزامیه

  2. م می گوید

    سلام
    من میتونم به نیت پدرم ختم آیه الکرسی و بخونم؟سوال دیگه اینکه عدد ابجد ایشون۱۰۴۸تاس..میتونم ختم دومو با نیت رزق و روزی واسشون بخونم؟

    1. admin site می گوید

      یه ختم برای ل حاجاتش بگیر لازم نیست تک تک برای هر نیت یه ختم جدا بگیری

  3. هانیه می گوید

    سلام جناب اذرعزیز.روزتون بخیر.توختم آیت الکرسی هن باید ازنظر خوردن گوشت قرمز سیرو پیاز رعایت کنیم یامشکلی نیس اگه بخوریم؟اخه تومتن ختم ذکر نکردین

    1. admin site می گوید

      در هر صورت دهانتون نباید بوی بدی بده

  4. Ma می گوید

    استاد عزیز در این ختمها حداکثر تا چند روز بعد از پایان ختم، میشه نامه ی امامزاده را نوشت و ۱۴ نان را ذکات داد؟

    1. admin site می گوید

      بلافاصله بعد از کار باشه چون ممکنه اثرش بره

  5. Ma می گوید

    سلام استاد محترم. ببخشید در مورد ختم اول سوال داشتم.
    ۱ )من در سه روز گذشته ختم را انجام دادم ولی بعد متوجه شدم روز سوم( دیروز)، روز قمر در عقرب بوده اشکالی داره؟ ختم بی نتیجه هست؟
    ۲) اگه بعد از اذان انجام بشه اشتباهه؟
    ۳) تعداد حرف ابجد اسم من ۲۹۴ تا هست و سه ساعت طول کشید. شما نوشتین بدون وقفه ، یعنی من در این سه ساعت نباید چیزی بخورم یا با کسی چند جمله کوتاه حرف بزنم؟
    ممنون

    1. admin site می گوید

      اشکالی ندار
      ۲- زمانش در کل تغییراتی نداشته باشه حالا هر وقت هست رعایت بشه در دستورش
      ۳- می تونید برای تجدید وضو بلند شید

  6. سلام می گوید

    سلام استاد آذر وقتتون به خیر ان شاءالله
    ببخشید استاد من قبل از ماه محرم فرم معاینه پر کردم این اومد بر برام:
    دوست عزیز: باید از طرف ما براتون دعای نور نوشته بشه و ارسال بشه
    می خواستم لطف کنید این دعا رو برام بنویسید.
    باید چکار کنم؟؟

    1. admin site می گوید

      https://telegram.me/team_inapplyپشتیبانی پیام بذارید لطفا

  7. م خ می گوید

    سلام استاد ببخشید ختم سوم رو میسه واسه محبت کسی که دوسش داری و نیت ازدواجه بخونی

    1. admin site می گوید

      شدنی هست ولی گناهی نباید بینتون باشه

  8. رحمن می گوید

    سلام استاد برای فرم پر کردن از کدام اسم باید استفاده کنم در شناسنامه رحمن نوشته شده.در فرم باید از رحمن استفاده کنم یا رحمان. شما گفته بودید اسم هر جور تو شناسنامه هست باید بنویسید.

    1. admin site می گوید

      قبلا جواب این سوالتون رو چندین بار دادم که شناسنامه ای ملاکه

  9. علی می گوید

    سلام خسته نباشید
    درباره ختم آیت الکرسی چندتا سوال دارم
    اول اینکه حتما باید نان باشه یا غذا و خوراکی های دیگه هم میشه که زکات داد. دوم اینکه حتما باید ۱۴ تا باشه یا بیشتر هم میشه .سوم اینکه حتما باید فقیر پیدا کنیم یا داخل امامزاده هم میشه بین عوام پخش کرد. چهارم منظور از یک نفس خوندن یعنی بدون وقف خوندنه ؟:: چون واقعا نفس نمیکشه.
    پنجم اینکه میشه که بعد از نماز مغرب و عشا خوند؟؟؟
    ودر آخر اینکه زکات رو کی باید انجام بدیم؟؟ میشه که روز سوم انجام بدیم؟؟؟؟

    1. admin site می گوید

      غذا هم باشه میشه ولی نان مرسومتره. حتما ۱۴ تا باشه. فقیر یا یتیم بیشتر اثر داره. یک نفس یعنی قطع نشه وسطش نفس نکشید.

  10. ساناز می گوید

    سلام خوب هستین استاد؟من میخوام ختم دوم رو انجام بدم.ولی قاعده که گفتین سعی کنید تو یه نفس انجام بدین رو نمیتونم.میشه اون قاعده رو رعایت نکنیم

    1. admin site می گوید

      باید رعایت بشه

  11. عبدالله واحدی می گوید

    آیا باید آیت الکرسی را بلند و جهرا خواند یا در دلمان هم میتوانیم بخوانیم

    1. admin site می گوید

      لب خوانی هم می تونی داشته باشی

  12. لیلا می گوید

    سلام خدمت شما..با توجه به توضیحاتی که دادین من اینطور متوجه شدم که در هر سه ختم مورد نظر منظور از آیت الکرسی فقط آیه اول که خودوتون نوشتید است نه تمام آیت الکرسی درسته؟یعنی فقط آیه اول اش باید خوانده شود.درسته؟

    1. admin site می گوید

      درسته

  13. زهرا می گوید

    سلام جناب آذر
    سوالمو ارسال کرده بودم اما گمش کردم
    ممنون میشم دوباره جواب بدید.
    برای دختری که پدرش اجازه نمیده خواستگار بیاد توی خونه مورد مناسبی پیش اومده ممکنه بگید برای رضایت پدرش از چه نسخه ای استفاده کنیم؟

    1. admin site می گوید

      عرض کردم فرم پر کنید

  14. سالار می گوید

    سلام. یه پیشنهاد دارم. اگه بشه همه اون بخوراتی که تو تعویذات نیاز هست رو یک بسته به مقدار مشخص قرار بدید و تو سایتتون به فروش بزارید. خیلی خوب میشه

  15. سالار می گوید

    سلام بنده مجموعه صد باب ها برای ویندوز رو خریدم لینک به ایمیل اومد ولی دانلود نمیشن. چیکار کنم؟

    1. admin site می گوید
  16. گیتا می گوید

    سلام ببخشید چندتا سوال داشتم ۱ اول برای امامزاده نماز بخونیم یا امام زمان ۲ ذکری هست ک باعث بشه فکرای بد ب ذهنمون نیاد ۳ اگه حواثمون نبود وبیشتر از ۳۰ثانیه ب چیز بد فکر کردیم ختممون میشکنه؟؟؟۴ میشه بادوتا نفس بخونم آخه نمیتونم با یک نفس؟؟؟لطفا ب همه سوالام ج بدید مررررسی.

    1. admin site می گوید

      قسمتش رو لطفا مشخص کنید بفرستید

  17. محمد می گوید

    سلام منظور از اسم کدوم اسمه اسمی که صدامون میکنن یا اسم شناسنامه چون بعضی از کتب گفتن اسمی که صداتون میکنن خصوصا اسمی که مادر صدامون میزنه

    1. admin site می گوید

      اسم شناسنامه ای ملاک هست

  18. سیما می گوید

    سلام استاد،من برنامه متاپرو رانصب کردم،دراون برنامه خواستم ازذکرهاوختم هایی که برای جلب دوستی ومحبت هست استفاده کنم،ولی شما گفتید درصورتیکه حلال باشه،من متوجه نمیشم یعنی چی،خوب کسی وبرای ازدواج مدنظر دارم اولش که محرم نیست،لطفا راهنمایی کنید.

    1. admin site می گوید

      شما می تونی از هر دعا و ذکری استفاده کنی فرقی نداره ولی همه به پای خودتون نوشته میشه در ضمن اگر ازدواج میخاید باید از کسی کمک بگیرید

  19. سمیه می گوید

    سلام خداقوت.میشه ختم دوم رو مادرم دو بار در روز انجام‌بدن یک بار برای خودشون یک بار به نیابت من؟

    1. admin site می گوید

      بله امکانش هست. ولی اگر برای جفتتون یه ختم بگن هم کافیه

  20. مریم می گوید

    سلام
    یعنی در هر بار خواندن آیه الکرسی باید بسم الله الرحمن الرحیم را هم بگوییم؟

    1. admin site می گوید

      اگر خیلی طولانی هست اول همه بگو

  21. درویش می گوید

    سلام آقای آدر خدا به شما خیر دنیا و آخرت عنایت کنه
    استاد بنده حقیر مدتها پیش درباره ختم یا ذکری خونده بودم که شخص بعد از انجامش نزد هرکسی که بره نام پدر و نام مادر اون فرد در رو متوجه میشه ولی اون نسخه رو یادم نیست چی بود و ولا ناقص بودش.
    خواهش میکنم چیزی مشابه اینو برامون بزارید. خدا خیرتون بده

    1. admin site می گوید

      همچین ختمی برای عوام نه کاربرد داره و نه شدنیه. ممکنه شما ختمون صحیح باشه ولی اونی که باید علمش رو بده نمیده

  22. م م می گوید

    استاد چجوری فرم پر کنم؟ بعدم من ایمیلم مشکل داره ها پبام نمیاد برام اشکال نداره؟

    1. admin site می گوید

      به بخش پشتیبانی پیام بدید تا راهنماییتون کنن

  23. علی میرزایی می گوید

    سلام استاد میگم من دوتا اسم دارم یکی شناسنامه ای و یکی هم توی خونه صدام میکنم به نام کدومشون باید بخونم؟

    1. admin site می گوید

      شناسنامه ای ملاک ایم موارد هست

  24. علی میرزایی می گوید

    سلام استاد میگم من دوتا اسم دارم آیا باید به تعداد اسم شناسنامه ای بخونم یا اسمی که توی خونه صدام میکنن؟

    1. admin site می گوید

      اسن شناسنامه ای ملاک هست

  25. رضا می گوید

    سلام استاد ۲ تا سوال دارم لطفا به هر دو جواب بدید:
    ۱- ۱۴ قرص نان یا پولش رو باید بعد از این ۳ روز بدیم بیرون؟
    ۲- من اسم رضا و حروف ابجد اسمم ۱۰۰۱ میشه آیا امکانش هست من این تعداد رو تقسیم بندی کنم یا اینکه باید پشت سر هم باشه؟

    1. admin site می گوید

      صرف غذا باید بشه. نه چیز دیگه. یکسره بخونید اثرش بیشتره

  26. م می گوید

    سلام برای غسل با آیه ۳۳ الرحمن چند بار باید آیه رو بخونیم به ّب؟

    1. admin site می گوید

      ۷۰ بار بخوانید

  27. م م می گوید

    سلام استاد با اقایی نامزد بودیم اما عقد نبودیم خودش و خانوادش خیلی دوسم داشتن اما یکدفعه نامزدی ما ب هم خورد خانوادش هنوزم دوسم دارن و پیگیرم هستن. آیا من میتونم با توجه ب اینکه مخرم نیستیم اون ختم رو انجام برم ک برگرده؟ آیه الکرسی رو

    1. admin site می گوید

      شما بهتره فرم پر کنید اول ممکنه مشکلی باشه که ختم جواب نده

  28. نیلوفر می گوید

    سلام استاد
    درختم سوم بین دوعین(یشفع عنده) نیت جلب محبت چطور به زبان بیاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. admin site می گوید

      تو دلت نیت کن

  29. مسعود می گوید

    سلام استاد
    این ۳ تا ختم ایت الکرسی ک گذاشتید من میخوام ختم اولشو شروع کنم ایا الان چون دهه اخر هستیم موردی نداره شروع کنم؟
    ممنون از شما

    1. admin site می گوید

      بذارید اول ماه بهتره

  30. فاطمه می گوید

    سلام. پسری خواستگاری من اومده بود که خواهرم برای ایجادمحبت بین ماختم ایه االکرسی رو انجام داد ولی قسمت نشدباهم ازدواج کنیم و من باکسی دیگه ازدواج کردم امابعداز چهارسال همیشه بهش فکرمیکنم واقعا سردرگمم هرچی شوهرم بهم محبت میکنه بازم یادخواستگارقبلیم هستم افسردگی گرفتم چیکارکنم باطل بشه؟

    1. admin site می گوید

      شما لطف کنید مشکلتون رو از طریق فرم بررسی مطرح کنیدhttp://4soq.ir/onlinemoaine#

  31. علی می گوید

    سلام
    استاد حدود بیست روز است که دعای فروش ملک ازتان گرفته ام اما هیچ مشتری برای ملکم نیامده است . من به پول فروش ملک نیاز دارم آیا امکانش هست که من از ختم اول آیه الکرسی که سه روز هست برای فروش ملکم استفاده کند و تداخلی با دعای که شما داده اید ندارد ؟
    با کمال تشکر

    1. admin site می گوید

      تا ۴۰ روز صبر کن کار دیگه ای م نباید انجام بدی برای این کار

  32. رضا می گوید

    سلام استاد نمیشه بجای خرید نون پولش رو بیرون بدیم؟

    1. admin site می گوید

      میشه فقط اینکه خرج غذا بشه نه چیز دیگه

  33. راضيه می گوید

    سلام
    ببخشید نان را به چه کسی باید بدیم شخص ان فرقی نمیکند؟

    1. admin site می گوید

      فقیر باشه

  34. زهرا می گوید

    سلام منو همسرم تو کربلا تو حرم امام حسین عقد کردیم تا نه ماه اول همه چی عالی بود یهو همرمو از کار انداختن بیرون خیلی با اخلاق بود الان ب درجه ای رسیده ک دست ب زن هم داره همش دعوا داریم چکار کنم

    1. admin site می گوید

      فرم بررسی پر کنید لطفاhttp://4soq.ir/onlinemoaine#

  35. mohammad raza می گوید

    سلام استاد عزیزو گرانقدرم ببخشید ختم اول که فرمودین عدد ابجد حساب کنیم وبخونیم به ابجد کبیر بخونیم یا ابجد صغیر هم میشه خوند ؟ عدد ابجد کبیر من۱۰۹۳ میشه و این تعداد خوندن هم خودتون میدونین هم مشکله هم وقت زیادی میخواد لطفا بفرمایین میتونم به عدد ابجد صغیر بخونم ؟

    1. admin site می گوید

      عدد ابجد کبیر لازمه.

  36. لیلا می گوید

    ببخشید چراایام قمردرعقرب سایتتون با باقی تاریخها تفاوت دارن؟کدوم تاریخدرست هست؟

    1. admin site می گوید

      روش های محاسبه فرق داره. بر اساس ثور یا برج فلکی این روشها فرق داره

  37. مژگان می گوید

    سلام من قراره عملی انجام بدم که شاید لکه بینی داشته باشه ولی پریود نیست آیا میتونم ختم رو انجام بدم ؟! ممنون

    1. admin site می گوید

      باید از مرجع تقلیدتون تیعیت کنید که ناپاکی در این شرایط چه طوریه

  38. فاطمه می گوید

    سلام وقت بخیر ،گزینه سوم رو میتونم انجام بدم برای شخصی که پنج ساله باهاش دوستم و فصدمون ازدواج بوده و هست ولی الان سردشده ؟؟؟؟ لطفا اجازه بدید ،چون نمیدونم چیکارکنم بامنومهربون ترشه ، اقا میشه ی دعا بزارید که خانواده ایشون بامن مهربون شن ،ازمن متنفر هستن

    1. admin site می گوید

      خیر نمیشه

  39. سعید می گوید

    در مورد ختم مربوط به محبت سوالی داشتم
    خانمی چند وقت پیش از همسرش جدا شد من به اون خانم علاقه مندم اون خانمم منو دوست داره ، سوال اول آیا من میتونم از این ختم در این مورد استفاده کنم و به امید خدا نتیجه بگیرم . سوال دوم اگر میتونم آیا در دهه آخر ماه میتونم این ختم رو انجام بدوم سوال سوم اگر این ختم رو من نمیتونم انجام بدم و نتیجه عکس میشه ازتون عاجزانه خواهش میکنم لینک تعویذی دعایی رو بدام بذارین استفاده کنم.
    ممنون که وقت میذارید و پاسخگوی مشکلات مردم پر دردمون هستید.

    1. admin site می گوید

      شما باید در این مورد فرم بررسی پر کنیدhttp://4soq.ir/onlinemoaine#

  40. سعیده می گوید

    سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز اول اینکه این خدمت رو حتما باید در ساعات روز انجام داد یا شبها هم می تونیم ؟ دوم اینکه من حاجت مهم ضروری دارم که می خوام هرچه سریعتر این ختم رو شروع کنم ، می تونم از همین امروز شروع کنم یا ضرورت داره از اول ماه شروع کنم؟و سوم اینکه دعای چهار ملک رو دادید به من که در قبرستان بخوانم جهت خلاصی از زندان که البته دو هفته انجام دادم ولی نشد حالا می خوام بدونم ختم دوم آیه الکرسی برای این موضوع مسمر الثمر هست یا خیر؟

    1. admin site می گوید

      یه چند روز باید صبر کنید. در ضمن اگر دستور ختوم شب نیست به هیچ وجه شب انجام ندید

  41. b می گوید

    سلام خدمت شما استاد گرامی .
    عذرمیخوام من اشتباهی سوالاتم رو در بخش دیگه فرستادم ممنون میشم همین جا که مرتبطه پاسخ بفرمایید .
    زکات ختم سوم آیت الکرسی چی هستش ؟
    برای هر سه ختم باید آیت الکرسی رو فقط باید تا
    ” هو العلی والعظیم ” خوند و ادامه نداد؟؟
    ممنون

    1. admin site می گوید

      تا اخر ایات بخونید

  42. گیتا می گوید

    سلام.من میخام ختم اول آیه الکرسی رو انجام بدم گفتین ۳روزه وباید بعدازاتمام عریضه بنویسیم میخام بدونم همون روز سوم ک خوندیم عریضه بنویسیم وبریم امامزاده یاروز ۴ام بنویسیم وبریم امامزاده ؟بعدیه سوال دیگه :ذکاتشو هم روز ۴ ام بدیم یا۳ام؟؟؟

    1. admin site می گوید

      از نظر ساعتی و روزی باید سه روز باشه ذکاتشو روزی که امام زاده رفتی که همون روز سوم هست بده

  43. ساناز می گوید

    سلام خسته نباشید بعد اینکه ختم آیه الکرسی انجام دادیم توعرضه نوشتن قسمت امام زاده خودمون باید امام زاده رو انتخاب کنیم یا فرم باید پر کنیم.یه سوال دیگه قسمت پایان نوشته تقدیم به آب روان حضرت فاطمه وغیره رو هم باید بنویسم

    1. admin site می گوید

      خودتون به دلتون انتخاب کنید . می تونید از قسمتی که برای نوشتن عریضه گذاشتیم استفاده کنید می تونید هم با سلام صلوات خودتون یه عریضه به دل خودتون بنویسید

  44. من می گوید

    اخه برادر منی که ایران نیستم امامزاده از کجا بیارم؟ انصاف نتونم انجام بدم؟

    1. admin site می گوید

      بسپارید به نیابتتون انجام بدن

  45. فاطمه می گوید

    سلام میخواستم بدونم میشه به جای اینکه نان بیرون ذکات دهیم ، پول آن را به مستمند بدهیم؟

    1. admin site می گوید

      میشه ولی مطمئن بشید پول حتما صرف غذا میشه نه چیزهای دیگه

  46. محمدرضا می گوید

    سلام در ختم آیت الکرسی تا آخر هوالعلی العطیم مد نظر است یا تا آخر فیها خالدون

    1. admin site می گوید

      تا هوالعلی العظیم لازمه ولی تا اخر ایات بهتره بخونید

  47. سپهر می گوید

    سلام علیک
    بزرگوار در ختم آیه الکرسی برای گشادن روزی و رسیدن به هر مقصد و هر حاجتی زمان آن چه موقع است حال ختم سوم که برای محبت است که فرمودید قبل از طلوع آفتاب ممنون میشم دوختم اول راهم زمانش رابگید
    و من الله التوفیق

    1. admin site می گوید

      اگرختم سوم منظورتونه که اینه : به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند……..

  48. زهرا می گوید

    سلام
    خسته نباشید .
    می شه ختم آیه الکرسی را برای چند حاجت یک بار انجام داد؟

    1. admin site می گوید

      خیلی نمیشه . هر عملی رو فقط یه بار میشه انجام داد

  49. hassan می گوید

    سلام بر استاد بررگوار :
    آیا ختم ایت الکرسی باید در روز خاص یا ساعت خاصی انجام شود یا میشود در هر روزی یا ساعتی انجام داد ؟مثلا شنبه .
    دوم : زمانی که عقرب در قمر است نبایستی انجام داد درست است؟

    1. admin site می گوید

      اخر ماه و روز نحس نباشه شروعش بقیه روزها می تونید انجام بدید

  50. احمد می گوید

    سلام
    در نوشتن نامه عریضه به امامان و معصومین باید از خودکار استفاده کرد یا از جوهر روحانی باید استفاده کرد ؟
    آیا باید تمام آداب دعا نویسی مثل امضا تعویذ و نوع کاغذ و زمان نوشتن مثلا سعد باشد و …. را رعایت کرد ؟
    با کمال تشکر

    1. admin site می گوید

      عریضه رو با خودکار می تونید بنویسید. ساعت و روز هم نداره

  51. احمد می گوید

    سلام خسته نباشید
    آیا می توان این ختم که سه ختم مجرب از آیه الکرسی را می شود از هم فردا چهارشنبه ( یعنی در ده روز آخر ماه قمری ) انجام داد ؟
    آیا می توان از دستور اول برای فروش منزل هم استفاده کرد ؟
    با کمال تشکر

    1. admin site می گوید

      اگر منظورتون نسخه بخت گشایی هست فقط برای بخت هست

  52. گیتا می گوید

    سلام ببخشید ختم سوم فقط برای زنوشوهربایدانجام داد؟؟؟من میخام برا محبت خانوادم انجام بدم بابام داداشم مامانم وخودم ک محبتمون نسبت بهم زیاد بشه ؟

    1. admin site می گوید

      باید طرفین محرم باشن و نیت حلال باشه وگرنه معکوس میشه

  53. سمیه می گوید

    با سلام.
    این ختم ایه الکرسی را میشه از امروز شروع کرد.یا بهتره ماه صفر تمام بشه بعد شروع کنیم.؟
    و آیا ساعت خاصی دارد؟

    1. admin site می گوید

      بذارید از اول ماه بهتره

  54. مریم می گوید

    سلام زمان عذر شرعی صلوات میشه فرستاد؟من زکات یکی از دعاهام چهل روز ۱۵۰ صلواته میتونم اگه نمیشه اون یه هفته متوقف کنم و بعد شروع کنم یا باید چهل روز متوالی باشه؟

    1. admin site می گوید

      بدید یه نفر به نیابت شما در این ایام انجام بده

  55. arsamhoseini می گوید

    سلام خسته نباشید در مورد این ختم آیت الکرسی که گفته اید یکجا انجام نشه میخواستم بدونم من هر سه ختم را میخواهم در فاصله هفت روزه انجام بدم ایا بعد از هر ختم باید بلافاصله به امام زاده رفت یا اینکه میشه با رعایت فاصله های ختم بعد از سه ختم یکجا به امام زاده برویم یا اینکه باید تک تک بعد از ختم به امام زاده رفت ممنون از راهنمایی

    1. admin site می گوید

      سه ختم با هم درست در نمیاد بهتره یکی یکی انجام بدید

  56. fahime می گوید

    با سلام
    درمورد ختم اول ایت الکرسی ،میتونم من نایب همسرم بشم و به حروف ابجد اسم ایشون بخونم؟

    1. admin site می گوید

      بله میشه

  57. طلوع می گوید

    با سلام
    من فرم پر کردم و نسخه ای که فرمودید اجرا کردم ولی گشایشی حاصل نشد ..در قسمت ارسال سوالات برای ارسال اقدام کردم نشد که اینجل پرسیدم

    1. admin site می گوید

      جواب فرم رو بفرست ببینم

  58. آسمان می گوید

    سلام وقت بخیر ا
    ۱- چهار دستور برای ازداواج که فرمودید را می توان همزمان باهم هر چهار تاشو انجام داد؟؟؟؟؟؟
    ۲- در وقت اذان چند بار آیه ۳۲ سوره نور برای بخت گشایی خوانده شود؟؟؟؟؟؟؟؟
    ۳- شروع چهل روز باید در زمان سعد باشد؟؟؟؟
    ۴- در این ۴۰ روز ، روزهایی که عذر شرعی داریم چکار کنیم؟؟؟؟؟؟

    1. admin site می گوید

      خیر نمیشه
      اگر تعداد نگفته هر چقدر که می تونی بخون.
      نباید ذکر بخونید در روزهخای ی که عذر دارید

  59. آسمان می گوید

    سلام وقت بخیر
    من می خواستم فرم پر کنم و یک شرح مختصری از مشکلم بدم.

    آیا توی فرم جایی برای توضیح وجود دارد؟؟؟؟؟؟؟

    1. admin site می گوید

      توضیحات داره

  60. سحر می گوید

    با سلام خدمتتون
    شرمنده من وقتی داشتم فرم رو پر میکردم اون قسمت جای خالی که باید اسم مادرمو وارد میکردم نام خانوادگیمو نوشتم و حالا اشتباه شده و من نمیتونم فرمم رو درست کنم چیکار باید بکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. admin site می گوید

      بخش پشتیبانی پیام بذارید

  61. lمریم می گوید

    سلم خسته نباشید استاد عزیز میخواستم بپرسم میشه این دعاها رو با هم خوند؟

    1. admin site می گوید

      نه یکی باید بخونید

  62. Narges می گوید

    سلام چرا کامنت منو پاک کردید و پاسخی بهم ندادید ?

    1. admin site می گوید

      سوالتون چی بود؟

  63. admin site می گوید

    برای مشکلات فرم بررسی پر کنید لطفا http://4soq.ir/onlinemoaine#

  64. طلوع می گوید

    با سلام
    ببخشید فرمودید قبل از اذان مغرب غسل کنیم و بعد بلافاصله ۳ بار سوره ی طه بخوانیم…ولی برای نماز اول وقت چه کنیم نمیشود اول نماز بخوانیم بعد از غسل بعد نماز مغرب و عشاء و تسبیحات و/…٣ بار سورع ی طه بخوانیم
    سپاسگزارم

    1. admin site می گوید

      نه نمیشه . طبق دستور باشه نتیجه بگیرید

  65. مینا می گوید

    سلام. طاعاتتون مقبول حق
    میگم میشه این نسخه بخت گشایی تو ماه رمضون هم انجام داد.اخه گفتین ناشتا تا چل روز آب خور.میشه قبل از خوردن سحری بخوریم آبو؟

    1. admin site می گوید

      بذار بعد ماه رمضون

  66. سما می گوید

    سلام. من فرم را در متا پر کردم که فقط نام و نام مادرم پرسیده شده بود.ولی در پرسش و پاسخها متوجه شدم که فرم سایت ۴soq ظاهرا شامل ۷۰ سوال هست. اینها چه تفاوتی با هم دارند؟چون من میخواستم بررسی کامل صورت بگیره. لطفا راهنماییم کنید.ممنون

    1. admin site می گوید

      در ۷۰ سوال یه چیزی راجعه به اسامی خودتون و خانوادتون هم گفته میشه

  67. مینا می گوید

    سلام .ببخشی دوباره مزاحم شدم.من انجام دادم دستور چهل روزه بخت گشایی.وگفتین اگه به نتیجه برای ازدواج نرسیدین تماس بگیرین .من از طرق تماس بگیریم.
    در ضمن من معاینه جسم و روح هم انجام دادم .فعلا یک هفته گذشته.
    آ قای حمید آذر من ۳۴ سالم شده .کمکم کنین.ممنون میشم.

    1. admin site می گوید

      با سلام
      آدرس ایمیل
      applytc@gmail.com

  68. مینا می گوید

    سلام.و عرض خسته نباشی.من در مورد بخت گشایی دستورهای شما انجام میدم..دو تا سوال دارم خواهش می کنم حوا هر دو سوال بدین.
    ۱_من دستور احساس میکنم درست انجام دادم.اما سری آخر غسل انجام دادم .آب داخل ظ رفی بود خواستم بریزم داخل باغچه یادم رفت.و برادرم رفته بود حمام ندانسته این آب چیه .ریختش داخل حمام .آیا اشکال داره.خیلی نگران شدم.?
    ۲_من خوب به خاطر عذر شرعی هفت روز نمازم ماند با آیه.اما قربانی مرغ انجام ندادم.اما هفت روزم مانده.می تونم در طول هفت روز مرغ قربانی کنم???
    ممنون اگه دو سوال جواب بدین.ودر آخر گفتین اگه این کارها انجام دادین .خواستگار نبود چکار کنیم.????تشکر فراوان

    1. admin site می گوید

      سلام دوست عزیز.اشکال که داره صد تا صلوات بفرست .
      ۲ – بله میتونی
      اگه نبود باید تماس بگیرید

  69. نرگس می گوید

    سلام.اون موقع خواستگارداشتم قبول نمیکردم.دعاکه واسه ۵خواهری نوشتن.وتازگی هابهم گفتن همزادت براثرسحرقفل شده.ا.ممنون میشم که جواب بدین.

    1. admin site می گوید

      سلام دوست عزیز شما زحمت بکشید نرم افزار متا پرو را دانلود کنید
      http://meta-pro.ir از همین بخش دانلود کنید
      و در بخش فرم انلاین جسم و روح فرم را پر کنید تا بررسی بشه

  70. سمانه می گوید

    سلام میشه به جای مرغ سفید پول خرید اون مرغ رو صدقه بدیم به فقیر ؟

    1. admin site می گوید

      سلام
      نه دوست عزیز
      باید خون ریخته بشه

  71. saideh می گوید

    سلام خسته نباشین من می تونم گشایش بخت رو از فردا بخونم یا چون دهه اخر ماه قمری هست نگه دارم از اول ماه قمری شروع کنم ؟؟؟

    1. admin site می گوید

      سلام دوست من
      برای ماه بعد میشه دهه آخر هیچ دعایی رو انجام ندین

  72. A می گوید

    سلام استاد خواهشا نسخه ای مجرب و سریع هم برای ازدواج پسران تو سایت بذارید . خیلی ممنون

  73. نفس می گوید

    سلام ، من چند روز پیش فرم رو پر کردم ولی از طرف شما جوابی نگرفتم ، و اینکه من الان نمی دونم دستور بخت گشایی سریع رو انجام بدم یا باطل سحر رو ، لطفا راهنمایی کنید

    1. admin site می گوید

      سلام تو تلگرام این آدرس برای فرمتون پیگیر بشید
      https://telegram.me/team_inapply

  74. مینا می گوید

    سلام.غسل می تونی در طول روز جمعه انجام داد .یا حتما یک ساعت قبل از اذا ن مغرب???
    ذکات. هفت شکم فقیر و نان می تونیم پولش به صدقه بندازیم?
    ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین.

    1. admin site می گوید

      در طول روز هم میتونی غسل کنی
      توصیه من به شما اینه که اصلا توی صندوق صدقات چیزی قرار ندید فقط به دست مستمند بدید.

  75. مینا می گوید

    سلام.چند بار در این اثر چهل روزه برای آمدن خواستگارسوال پرسیدم اما جوابی ندادین.خانمها خوب عذر شرعی دارن چکار کنن.
    خوب غسل و نماز نخونن.ختم چهل روز از بین میره.باید آیه هشتاد نه سوره انبیا خونده بشه.اون هم نمیشه.خونده.کاش آخر متن برای خانمها بگین.چکار کنن.به خاطر عذر شرعی.
    سوال دیگه اول ماه شروع بکنن .یا وسط یا آخر.
    ممنون اگه زودتر پاسخ بدین.

    1. admin site می گوید

      سلام
      آیه ها خونده بشه مشکلی نداره غسل و نماز رو باید نخونین تا عذر شرعی برطرف بشه بعد آن، غسل و نماز ادامه بدین تا چهل روز بشه

  76. صنم می گوید

    سلام استاد عزیز در این نسخه بخت گشایی فرمودید که هر جمعه باید با اب مذکور غسل کرد و به مدت ۵ دقیقه اب روی بدنمان باشد یه سوالی که برای من پیش آمده اینه که ایا بهد از ۵دقیقه می توانم وضو بگیرم یا خیر؟چون میخوام سوره طه را مقابل قبله بخوانم

    1. admin site می گوید

      بله میتونین دوست عزیز

  77. زهرا می گوید

    ببخشید توی ۴۰ روز قطعا ۷ یا ۵ روزش درگیر عذر شرعی هستیم چیکار کنیم؟

    1. admin site می گوید

      در روزهای عذر شرعی نباید فقط غسل و نماز خوند ما بقی کارها رو میشه انجام داد

  78. شیدا می گوید

    سلام استاد عزیز من از این دستور بخت گشایی به مدت یک هفته است که دارماستفاده میکنم این ابی که باید روش دعا بخونیم و هر روز بخوریم نیز تهیه کردم ولی دیگه نمی خوام ادامش بدم چون برای من این دستور بی فایده است من مشکل خواستگارندارم فقط خواستگاریام بی مورد به هم میخوره حالا چند تا سوال ازتون داشتم۱-من ذکات این دعا را هنوز ندادم الان که دیگه نمی خوام ادامه بدم میشه ذکاتشو ندم ؟مشکلی پیش نمیاد؟۲-در سایت خوبتون متوجه یه باطل سحر خوب شدم می خوام اول ازاین باطل سحر استفاده کنم وبهد مجددا از این بخت گشایی ایا می توانم؟

    1. admin site می گوید

      دوست عزیز شما حتما همزاد یا سحر دارید که کارهاتون به این صورت انجام نمیشه یا همون بعنوان مثال خواستگاریت صورت نمیگیره نسخه خوردنی رو نیمه کاره انجام دادی هیچ ذکاتشم هم پرداخت نکردی همون موقع زودتر ذکاتشو بده و نسخه ات رو ادامه بده تا چهل روز بشه که اثرش رو ببینی و سحرت باطل بشه فقط همین کار .

  79. مینا می گوید

    سلام استاد عزیز ایا میشه بعد از اینکه این دستور العمل را انجام دادیم ونتیجه نگرفتیم یکبار دیگر نیز انجام دهیم؟به دلیل اینکه دقیقا مطابق دستورالعمل انجام ندادم

    1. admin site می گوید

      بله میشه دوباره انجام داد مطابق نسخه باشه

  80. صنم می گوید

    سلام اقای اذر ممنون ازسایت بسیار خوبتون من یه مشکلی دارم خواهش میکنم کمکم کنید من خواستگاران زیادی دارم واز نظر خواستگار هیچ مشکلی ندارم وخیلی مواقع پیش اومده که بیرون میرم ازم برای پسر یا فامیلشون خواستگاری کردن ولی متاسفانه هر خواستگاری که میاد منزل دیگه ازشون هیچ خبری نمیشه واقعا موندم چیکار کنم توروخدا راهنماییم کنید

    1. admin site می گوید

      سلام دوست من شما این فرم آنلاین رو پر کن احتمال وجود سحر دارد
      http://4soq.ir/onlinemoaine

  81. آنا می گوید

    سلام اقای اذر عزیز من کل نکاتی رو که گفتین رعایت میکنم ولی اب ناشتا رو یادم میره بخورم و دوباره از اول شروع میکنم خاسم بدونم اینجوری موردی نداری که یادم میره وباز ازاول شروع میکنم؟

    1. admin site می گوید

      نه مشکلی نیست

  82. ساناز می گوید

    سلام،دختری ۲۳ ساله ام هرچی خواستگار دارم بهم میخوره به هر دلیلی یا از طرف خونواده من یا اون طرف ول میکنه میره خیلی دلم میخواد ازدواج کنم باید چیکار کنم؟؟؟لطفا جواب بدید ممنون

    1. admin site می گوید

      سلام دوست عزیز
      چند مورد ممکنه که کارتون همیشه به بن بست بخوره و در روابط خانوادگی و کاری که متاسفانه گاهی برای ادم بوجود میاد باعث مشکلات بشه
      اول اینکه احتمال سحر وجود داره که اگه سحر شده باشی تمام کاراتون به بن بست میخوره
      دوم اینکه احتمال داره همزاد داشته باشی که این هم باعث مشکلاتت میشه
      و سوم اینکه احتمال داره تو چشم افتادی و شوری چشم اطرافیان ادمو به مرگ هم میکشونه
      خوب برای اینکه دقیقا متوجه بشم مشکلت از کجاست حتما فرم زیر رو پر کن و برام ارسال میشه و من بعد از بررسی بهتون دقیقا میگم مشکلت از کجاست و چکار باید بکنی این مشکلاتت رفع بشه
      ?تارنمای علمی معاینه جسم و روح شما http://4soq.ir/onlinemoaine

  83. مهشید می گوید

    سلام استاد بی نهایت از سایت خوبتون ممنون هستم من چند ماه پیش سوره احزاب را برای بخت گشایی نوشتم و به جهت رعایت نکردن ساعت نوشتن تعویذ اثر نکرد و متاسفانه به رودخانه هم دسترسی ندارم که بتوانم سوره نوشته شده را در اب رودخانه بیندازم و از طرفی اب شهری هم انقدر کثیف است که ترسیدم بی احترامی باشد من این تعویذ را در یه ظرف اب حل کردم واب ان را پای گلدان ریختم ایا این کار من اشکال داشته؟می ترسم بی احترامی شده باشد ؟خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید

    1. admin site می گوید

      سلام نه مشکلی نیست

  84. مینا می گوید

    سلام وخسته نباشیداستاد من چند ماه پیش سوره احزاب را برای بخت گشایی نوشتم ولی ساعت نوشتن تعویذ را رعایت نکردم و تعویذ اثر نداشت الان می خواهم یه بار دیگه تعویذ بنویسم سوال من اینه که سوره ای که نوشتن را می توانم در اب جاری شهری بیندازم ?ایاگناه ندارد؟ یا حتما باید در اب رودخانه باشد؟

    1. admin site می گوید

      اگه آب رودخانه گیرت میاد توی اب روخانه قرار بده

  85. ریحان می گوید

    من همون دختری هستم ک در مورد مشکل خودم و برادرم براتون گفتم.
    ممنونم از پاسخگویی و کمکتون استاد.
    من اینجا ب طور کلی در مورد مشکلمون گفتم و ابعاد ریز و جزیی تری هم داره.ما سرکتاب باز کردیم و در مورد من گفته ن برایت دعایی خاک کرده اند.و در مورد برادرم گفتن گره ایی به کارش هست و قفلی به پایش زده شده.و چندین موردی ک گفتنش اینجا جایز نیست.
    من چگونه میتونم با شما در ارتباط باشم؟؟؟به غیر از ایمیل.چون دسترسی شخصی به ایمیلم ندارم..ممنون میشم.
    و همچنین در مورد باطل سحر قوی ک پیشنهاد داده بودین چند سوال داشتم.

    1. admin site می گوید

      دوست من یا ایمیل کنید و یا همینجا مطرح کنید
      applytc@gmail.com

  86. ریحان می گوید

    سلام.وقتتون بخیر.
    تو رو خدا کمکم کنید.
    من و برادرم هردو مشکل ازدواج داریم.برادرم شرایط خوب برای ازدواج دارن.از جمله تحصیلات.ایمان.کار خوب.خانواده خوب.و امکانات خوب.اما تا الان هرکجا براشون خواستگاری رفتیم جواب نه شنیدن.به غیر از یکی دو مورد ک اوناهم نشد.خیلی براشون نگرانم و ناراحت.چرا باید یه جوان به این خوبی و پاکی این مشکل توی زندگیش وجود داشته باشه.به جرات میتونم بگم بالاتر از چهل مرتبه براشون خواستگاری رفتیم.خود من هم خواستگار زیاد اما هیچ کدوم ب نتیجه نمیرسه..ممنون میشم کمکمون کنین.خیلی پریشون احوالم بابت این موضوع.

    1. admin site می گوید

      دو تا راهنمایی که میتونم بهتون بکنم اینه
      احتمال اینکه سحر در منزل شما باشه بیشتره و برای همین امر از نسخه زیر استفاده کنید
      https://citar.ir/%D8%AF%D8%B9%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D9%84-%D8%B3%D8%AD%D8%B1-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%82%D9%88%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%AC%D8%B1%D8%A8-%DA%A9%D9%87-%D9%86/

      دوم برای اینکه دقیق بهتون بگم مشکلتون از کجاست .حال یا سحره یا همزاده یا چشم مردمه. باید فرم زیر رو پر کنید تا خوب بررسی کنم
      http://4soq.ir/onlinemoaine#

  87. زهرا می گوید

    سلام خسته نباشید . من بدون شک جزو دسته چهارم هستم . ببخشید دوست پدر من دعا نویس با اعتقاد و خداشناسیه برای هرکسی سرکتاب انجام نمیده چندشب پیش برای من سرکتاب باز کرده و گفته بود خانمی جهت ازدواجم با شخص خاصی دعا جلب رضایت و رسیدن ما دو نفر ب هم انجام داده ولی دعا نویس بخت من رو بسته البته من خوشحالم ک با اون آدم ازدواج نکردم . برای من دعایی نوشته ک لای موم بپیچیم و تو تشت آب خیس کنم و ۷۰ بار آب بریزم رو سرم و زیر لب بسم الله الرحمن الرحیم بگم من بیشتر از ۷۰ بار گفتم تازه زیر لب گاهی اوقات اعداد رو هم تکرار کردم آیا تاثیر دعا از بین رفته ؟؟ مرسی اگر جواب بدید .

    1. admin site می گوید

      نه عزیز خواهر تاثیرشو میزاره مشکلی نیست

  88. آرزو می گوید

    سلام
    ببخشید من چندتا سوال پرسیدم ولی اقلا جواب داده نشده.
    پوست آهو رو از کجا بگیریم؟ اگه از خودکار یامداد بجای جوهر روحانی استفاده کنیم نتیجه نمیده؟
    باتشکر

    1. admin site می گوید

      پوست آهو را دقیقا نمیدونم از کجا باید بگیری من گاهی دوستم برام جور میکنه.
      از جوهر روئحانی استفاده کنی نتیجه قوی میگیری با مداد نه خودکار هم کم جواب میده

  89. faride می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    چند روز سوال کردم ولی پاسخی دریافت نکردم متاسفانه تنها راه ارتباطی با استاد همین جاس؟

    1. admin site می گوید

      سلام امرتونو بفرمایید.

  90. مری میگه می گوید

    سلام ببخشید فرم معاینه رو پر کردم اما اینترنتم قطع شد حالا چیکار کنم ۳۰ هار تومان پولم رفته و فرم نتونستم بفرستم میشه لطفا پولم به حسابم برگردونید

    1. admin site می گوید

      به این آدرس تلگرام کنین مشکلتونو

      https://telegram.me/team_inapply

  91. آرزو می گوید

    با عرض سلام خدمت استاد گرانقدر ودلسوز
    من دختری۳۲ساله هستم خواستگار ندارم به ندرت کسی هم بیاید میرود پیش سید رفتم گفتن سنگینی داری ودعا نوشتن الان سه سال هست که دعا کردم اما هنوز اتفاقی نیفتاده،از زندگی دیگه خسته شدم

    1. admin site می گوید

      سلام دوست عزیز
      چند مورد ممکنه که کارتون همیشه به بن بست بخوره که متاسفانه گاهی برای ادم بوجود میاد
      اول اینکه احتمال سحر وجود داره که اگه سحر شده باشی تمام کاراتون به بن بست میخوره
      دوم اینکه احتمال داره همزاد داشته باشی که این هم باعث مشکلاتت میشه
      و سوم اینکه احتمال داره تو چشم افتادی و شوری چشم اطرافیان ادمو به مرگ هم میکشونه
      خوب برای اینکه دقیقا متوجه بشم مشکلت از کجاست حتما فرم زیر رو پر کن و برام ارسال میشه و من بعد از بررسی بهتون دقیقا میگم مشکلت از کجاست و چکار باید بکنی این مشکلاتت رفع بشه
      ?تارنمای علمی معاینه جسم و روح شما http://4soq.ir/onlinemoaine#

  92. مریم می گوید

    سلام
    میخواستم بدونم که من با انجام تک تک دستورات لوح بخت گشایی ازدواج میکنم چون واقعا به دلیل سنم نگران ازدواجم هستم؟ ببخشید منظورم ازدواجه نه اومدن خواستگار.

    1. admin site می گوید

      انشالله

  93. بهاره می گوید

    با سلام من دختری ۲۶ ساله هستم تا حالا خواستگارای زیادی داشتم اما قسمت نشد باهاشون ازدواج کنم یعنی اولش همه چی خوب پیش میره اما تا میخاییم نامزد کنیم به یه بهونه ای بهم میخوره و من به خاطر این موضوع ناراحتم لطفا راهنماییم بکنید که چیکار کنم خوبه؟

    1. admin site می گوید

      بهترین حالت اینه که شما فرم لینک زیر را انجام بدید و با جواب به ۷۰ سوال فرم دقیقا مشخص میشه مشکل شما از کجاست تا بتونیم نسخه دقیق مطابق با مشکلتون به شما ارائه بدیم
      • بررسی که در این فرم انجام میشود عبارتند از

      • بررسی نام تمام اعضای خانواده از جمله شما همسرتان برادر خواهر پدر و مادر
      • بررسی سلامت شما با همسرتان
      • بررسی تفاهم شما با همسرتان
      • بررسی نام شما از نظر مالی
      • بررسی نام شما از نظر سطح علمی
      • بررسی وجود سحر یا عدم سحر در شما
      • بررسی وجود همزاد یا عدم همزاد
      • بررسی تسخیر روح در بدنتان تا چه میزان
      • بررسی اینکه ایا تحت تاثیر چشم زخم قرار گرفتید یا نه
      • دریافت ذکرهای مخصوص هم نام شما جهت گرفتن حاجت و کارگشایی
      • دادن نسخه و راهنمایی کامل در صورت وجود مشکلات فوقم
      http://4soq.ir/onlinemoaine

  94. رز می گوید

    با سلام من تو صفحه دیگتون سوال گذاشتم ولی جوابمو ندادین خواهش میکنم جواب بدین من یه دختر ۲۸ساله هستم ازدواج قسمتم نمیشه یه سال پیش یه خانمی گف چون شبا میری حموم بختت بسته میشه از اون موقع به بعد خیلی خواستگار دارم ولی هیچ. کدوم جلو نمیان فقط در حد حرفه شما بگین چیکار کنم به خدا خسته شدم خواهش میکنم جوابومو بدین

    1. admin site می گوید

      سلام . استاد آذر تا ۳ هفته دیگر پاسخگوی ایمیل و نظرات نیستند رفتن مسافرت .

  95. MehDi_FN7 می گوید

    سلام
    میشه یه طلسم زبون بند بهم بدین لازم دارم هر چقد تو وب سرچ می کنیم هیچ جوابی نمیگرم دعانویس هم نمیشناسم…اگه میشه یکم زود تر جواب بدین

    1. admin site می گوید

      سلام . استاد آذر تا ۳ هفته دیگر پاسخگوی ایمیل نیستند رفتن مسافرت .
      شما می تونید فرم زیر رو پر کنید تا کارشناسان ما بررسی های لازم رو انجام بدن
      بهترین حالت اینه که شما فرم لینک زیر را انجام بدید و با جواب به ۷۰ سوال فرم دقیقا مشخص میشه مشکل شما از کجاست تا بتونیم نسخه دقیق مطابق با مشکلتون به شما ارائه بدیم
      • بررسی که در این فرم انجام میشود عبارتند از

      • بررسی نام تمام اعضای خانواده از جمله شما همسرتان برادر خواهر پدر و مادر
      • بررسی سلامت شما با همسرتان
      • بررسی تفاهم شما با همسرتان
      • بررسی نام شما از نظر مالی
      • بررسی نام شما از نظر سطح علمی
      • بررسی وجود سحر یا عدم سحر در شما
      • بررسی وجود همزاد یا عدم همزاد
      • بررسی تسخیر روح در بدنتان تا چه میزان
      • بررسی اینکه ایا تحت تاثیر چشم زخم قرار گرفتید یا نه
      • دریافت ذکرهای مخصوص هم نام شما جهت گرفتن حاجت و کارگشایی
      • دادن نسخه و راهنمایی کامل در صورت وجود مشکلات فوقم
      http://4soq.ir/onlinemoaine

  96. محبوب می گوید

    سلام‌من ۲۹‌سالمه.ب من گفتن ک کسی منو طلسم کرده.تا حالا خواسگار جدی‌نداشتم فقط ب حرف زیاد بوده ولی کسی جلو نیومده با یکی میخواسم‌ازدواج کنم فامیل بود ک متاسفاته نشد عاشقش بودم ی بار یکی اومد جلو ولی بعد رف اصلا جوابی هم‌نداد

  97. محبوب می گوید

    سلام‌من ۲۹‌سالمه.ب من گفتن ک کسی منو طلسم کرده.تا حالا خواسگار جدی‌نداشتم فقط ب حرف زیاد بوده ولی کسی جلو نیومده با یکی میخواسم‌ازدواج کنم فامیل بود ک خیلی دوسش داشتم ک متاسفاته نشد ی بار یکی اومد جلو ولی بعد رف اصلا جوابی هم‌نداد

  98. جابر می گوید

    سلام
    من ۳۷ سالمه چندین ساله هر کجا خواستگاری میرم یا قبول نمیکنن و یا چند وقت بعد جواب منفی میدن سعی میکنم همیشه با اخلاق و نزاکت باشم و با دیگران با احترام رفتار کنم . اما نمیدونم یک دفعه همه چیز تموم میشه ۵ سال پیش هم نامزدی طولانی تر که یک هفته قبل از جشن تموم شد نظرتون چیست

    1. admin site می گوید

      http://4soq.ir/onlinemeta# در این سایت روی بررسی نام کلیک کنید و شمخصات خودتونو بررسی کنید

  99. هستی می گوید

    سلام من از نظر تحصیلات و شرایط ظاهری و فرهنگی خودم و خانواده چیزی کم ندارم ولی تا الان که سی سالمه هیچ مورد خواستگاری نداشتم هر چی بوده فقط در حد حرف و تلفن بوده ،من حدود یک ساله که به طور مداوم دارم دعا میخونم تقریبا تمام دعاهایی که برای گشایش بخت هست رو خوندم نمازم رو هم همیشه اول وقت میخونم و تمام سعیمو کردم که گناهی نکنم چطور بفهمم که دلیل ازدواج نکردنم طلسم بوده یا خواست و مصلحت خداوند ؟؟ لطفا منو راهنمایی کنید

    1. admin site می گوید

      سلام این صفحه رو مطالعه کنید و انجام بدید و نتیجه کارتونو بهم اعلام کنید
      https://citar.ir/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%AE%D8%AA-%DA%AF%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9/

  100. سانازززززز می گوید

    سلام من حایی سر کتاب گرفتم گفتند از روی دعای بد گذشتم بختم بسته شده . و خواستم دعا بدند که که متاسفانه هزینه دعا بسیار بالاست من توانایی پرداخت ندارم اون مقدار چیکار کنم؟ شما میتوننی کمک کنید؟

    1. admin site می گوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم