آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

اگر دعایتان مستجاب نشد مدعی نشوید

33

اگر دعایتان مستجاب نشد مدعی نشوید

اگر دعای من مستجاب نشد،حق ندارم در اثر بخش بودن اذکار و ادعیه شک کنم ویا ایمان خودراضعیف کنم وبگویم که حالا دیدیدهرچه دعا کردم مشکلم حل نشد،پس همه چیز دروغ و سرکاری است و خداوند ما را فراموش کرده است.حتی برخی پا را فراتر گذاشته و می گویند خدا دیگر به ما نگاه نمی کند و دارد از ما انتقام می گیرد،کلمات و عباراتی که حتی نوشتن آن العیاذ بالله، معصیت دارد تاچه رسدبه این که کسی معتقد به آن باشد.

اگر فرضا دعای من مستجاب نشد باید اندیشه کنم که چه چیز باعث شددعاوذکری که به آن مشغول بودم اثری برجای نگذاشت.

اول این که باید بدانم آیا همه شرائط دعا،وجودداشت؟آیا واقعاً از خدا خواستم حاجت خود را و فقط لقلقه زبان نبود؟ آیا هم زمان با خواهش از خدا، ازبنده ی خدا قطع امید کرده بودم؟

آیا دعا را دروقت مناسب ودرشرائط مناسب خواندم؟آیا قبل ازدعا،گناه ومعصیت کبیره ای بود که از آن توبه نکرده ام؟آیا عاق والدین نبودم؟آیا دین حق مردم برگردن من نبود؟آیا دعای من موجب نادیده گرفتن حق همسر یافرزندانم نبود؟

دوم اینکه آیا دعایی که کردم واقعاً به صلاح من بود؟آیا اگرحاجتم برآورده می شد؛مصلحت وخیر دنیا وآخرتم رابه همراه داشت؟ آیا اگرخداوندخواسته ام را برآورده می کرد ،ازاودور نمی شدم؟وده ها پرسش دیگر.

عزیزان، اگر دعاها و مناجات شما جواب نداد، آسیب شناسی کنید، کاغذوقلمی بردارید و نکته به نکته، همه را یادداشت کنید و ببینید اشکال کار کجاست، شاید هم زمان با خدا ،چشم امیدی به مخلوق هم داشتیم.

شاید دعا را با دقت و حوصله نخواندیم. شاید آداب آن را رعایت نکردیم.شاید حق آن کسی در گردن مابود که مانع شد. شاید گناه کبیره ای بود که توبه نکردیم و همان مانع اجابت دعا شد (و به همین دلیل است که قبل از دعا ، استغفار را توصیه فرمودند تا اول، شرط توبه عملی شده باشد واستغفار را کلید استجابت دعاها دانستند)، شاید پدر  ومادر (چه زنده چه فوت شده ) از ما ناراضی باشند یا به هر دلیلی امکان استجابت مهیا نبود و حتی همه این مقدمات موجود بود اما دعای ما مصلحت و خیر ما نبود. به هرحال باید که همه جوانب را بسنجیم و بی خود، خداوند و کارگزاران پاک او را مورد بدگمانی خود قرار ندهیم که العیاذ بالله.

 

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

******************************

اگر دعایتان مستجاب نشد مدعی نشوید

33 نظرات
  1. ایزدی می گوید

    سلام استاد
    من شهریور سال گذشته چندین بار به شما پیام دادم و ایمیل زدم حتی خصوصی اما جواب من رو ندادید. متسفانه اتفاقی که نباید افتاد و شوهرم علیرغم تمام دعاهایی که به درگاه خدا کردم منو با زور و کتک طلاق داد.
    گفتم حتما خیر و صلاحم درش بوده و خدا من رو اینجوری بیشتر دوست داره. اما متاسفانه از اون موقع تابحال یک آب خوش از گلوم پایین نرفته. هرچی هم دعا می کنم و به درگاه خدا التماس می کنم که کمکم کنه اصلا فایده نداره، حتی این چیزایی که اول این پست گفتین کفره و بدترش هم به ذهنم خطور کرد و دیگه نمازم رو هم نمی خوندم تا این مطلب شما رو در تلگرام دیدم.
    الان تا خرخره زیر قرض و بدهی هستم و با کمک اقوام زندگی می کنم. بیکارم و هرجور دعایی که درسایتتون دیدم کردم اما بطرز عجیبی با اینکه در رشته خودم تبحر دارم هیچ شرکتی منو استخدام نمی کنه. چند جا هم نظرشون مساعد بوده اما ییخودی و یکهو پشیمون شدن.
    من دوران تاهلم یکبار برای یکی از اقوام شوهرم که خیلی در زندگی ما دخالت میکرد به نیتش دعای علقمه خوندم. ممکنه از اثرات اون باشه؟ شوهرم رو هم خیلی نفرین می کنم چون حق و حقوقم رو سر طلاق نداد و خیلی اذیتم کرد با اینکه میدید به طلاق راضی نیستم. این دو مورد در اجابت دعا تاثیر داره؟
    همه شرایطی که شما میگین رو برای دعا و ذکر رعایت کردم در این مدت اما باز زندگیم بد و بدتر شده. قرض و بدهی و بیماری…. هر روز یه مرض جدید می گیرم که بخاطرش مجبورم دارو مصرف کنم….. میشه خواهش کنم اینبار جوابمو بدین.؟
    بهم بگین چکار کنم که دعاهام مستجاب شه و خدا کمکم کنه؟ حتی برای حاجتهای کوچیک هم جواب نمی گیرم در صورتیکه قبلا هرچی از خدا میخواستم دیر یا زود کم یا زیاد بهم عطا می کرد.
    الان یه شغل مناسب می خوام که بدهیهام رو بدم و با کمک دیگران زندگی نکنم. لطفا کمکم کنید و بگین چه دعایی بکنم. ممنون

    1. admin site می گوید

      فرمی برای اینکار پر کرید؟شما تا فرم پر نکنید نمیشه مشکلتونو بررسی کرد . اینکار نیاز به استفاده از قران داره و تا زمانیکه فرم پر نکنید اطلاعات شما در اختیار فرد موکل ما قرار نمی گیره
      http://4soq.ir/onlinemoaine

      1. ایزدی می گوید

        استاد آذر عزیز همونطور که عرض کردم درحال حاضر بشدت در مضیقه مالی هستم. فقط خواهشی که از شما دارم اینه که برای من دعا کنید بلکه خدا نظری به من بکنه و بخشی از مشکلاتم حل شه.
        التماس دعا

  2. Amirali می گوید

    لطفابفرماییدچه روزی ازهفته وچه ساعتی بنویسم که مجرب باشه،مرسی از لطفتون

    1. admin site می گوید

      چه چیزی رو؟

      1. Amirali می گوید

        دعای مرجانه راپرسیدم جناب آذر
        این دعاچه فرقی بابقیه دعاهاداره که باید اذن کتابت داشته باشیم؟؟؟؟ من برای خودم نمیخوام برای دوستم میخوام بنویسم

        1. admin site می گوید

          بعضی تعویذات نیاز داره نویسنده موکل داشته باشه. یا انقدر انرژی و قدرت خاصی داشته باشه که اجنه یا طلسمات دیگر رو بی اثر کنه.اگر شما بنویسید قطعا یا آسیب میبینید یا اثر نخواهد داشت

          1. Amirali می گوید

            ببخشیدموکل داشته باشه یعنی چی جناب آذر؟؟؟؟فقط این دعای مرجانه اینطوره؟؟؟؟؟

          2. admin site می گوید

            خیر خیلی از تعویذات باید با اذن کتابن باشه.نوشتن بدون اذن خیلی خطرناکه
            موکل داشته باشه یعنی استادش باید موکل داشته باشه که بتونه نیت این دعا رو انجام بده مثلا وارد بدن شما بشه یا در زندگی روزمرتون باعث ایجاد محبت بین شما بشه.این جمله خیلی بدیهیه

  3. Amirali می گوید

    سلام جناب آذر.صبحتون زیبا
    شرمنده استاد برای زن وشوهری که همش بحث ودعوادارن چه دعایی بسیارمجرب است که اوضاعشون آروم بشه؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. admin site می گوید

      دعای مرجانه برای بیشتر شدن علاقه بین زن و شوهر
      اگر اذن کتابت ندارید ننویسید. باید براتون نوشته بشه

      1. Amirali می گوید

        اذن کتابت چی هست جناب آذر؟؟؟

        1. admin site می گوید

          اذن کتابت یعنی مثلا شما شاگردی کنید نزد کسی و بعد از آموزش ایشون تشخیص بدن شما توانایی نوشتن دعا دارید یعنی دعا را کتابت کنید

  4. محمد می گوید

    سلام اقای اذر عزیز
    جناب آذر من تا الان پنج نرم افزار از سایتتون دانلود کردم و کد فعالسازی هم دریافت کردم ولی گوشیم مشکل پیدا کرد و مجبور شدم فلش کنم. برای گرفتن کد فعالسازی مجدد، بهم گفتن مجددا باید نرم افزارها خرید کنم.هیچ راهی برای دریافت کد فعالسازی نیست؟

    1. admin site می گوید

      متاسفانه مشکلات دستگاهی که از خودتون باشه به عهده خودتونه

  5. leila می گوید

    استاد آذر من نمیدونم قبلا به بقیه دوستان چی گفتین.اما من ازشما جواب خاستم لطفابهم فقط دلیلشو بگین.من ازکجابدونم چی گفتین استاد اینکه پایه خانواده قوی بشه کجاش بده.استادتوروخداجواب بدین

    1. admin site می گوید

      هر وقت احساس کردی همسرت با زنی رابطه نامشروع داره به نیت جداییشون ۴ بار زلزال رو بخون در روز دوشنبه یا ۴ شنبه با وضو هم باشه
      توجه به روابط نامشروع داشدته باش که اگر این مطلب رو به کسی که روابطش نامشروع نیست حتی در حد صیغه . و در جای ناحق استفاده بشه دینش به گردن خودتونه و به زندگیت بر می گرده

  6. s می گوید

    سلام
    ممکنه متن دعای چهارده معصوم رو توو سایت قرار بدید تا من مطمئن شم دعایی که پیدا کردم درسته
    ممنونم۲۴

    1. admin site می گوید

      http://inapply94.com/
      این قسمت رو سرچ کنید لطفا

  7. mohammad and mahnaz می گوید

    وای استاد واقعاممنونیم ازتون نمیدونید چقدر خوشحالیم _چقدر جوابهای که توی فرم میدید درسته همونی شد که توی جواب فرمم گفته بودیداستاد میدونم خیلی کاردارید ولی اگه میشه سوالهای منو واضح جواب بدیداستادشماازطریق موکلین قرانی تون به این علم دست پیداکردید خوشبحالتون منم وحتی همه کاربراتون دوست دارند ازاینده شون باخبربشند “اخه چه جوری ازیه اسم شخص واسم مادرش “میتونید درمورد اینده یه موضوع بگید اونم دقیق؟//ولی یه سوالی که بیشتر دوس دارم درموردش توضیح بدید اینه بعضی مواقع مافرم روپرکردیم وشما ماراازانجام اون کارنهی میکنید ولی ما دوس داریم اون کارروانجام بدیم ولی بااین تفاوت که میخوام نتیجه اون کاررومثبت ببینیم چراشما میگید امکان این کارنیست مگه موکلین قرانی که ازشون کمک میگیرید نمیتونند بگند باچه دستورالعملی نتیجه برعکس میشه؟؟؟/”دراین باره توضیح بفرمایید من قانع نشدم که چرا نمیشه نتیجه هاراعوض کرد ..امیدوارم متوجه منظورم بشید به هرحال بازم ممنونم

    1. admin site می گوید

      سلام تشکر از لطفتون
      ببینید بعضی وقتها شما فقط سهم خودتونو میبینید. مثلا خانمی اصرار به ازدواج با شخصی داره .درسته که شخص اظهار علاقه و ارادت داره ولی حقیقت امر اینه که شخص راضی نیست. یا اینکه ازدواج با اون شخص به ضرر شما تمام خواهد شد. در هر صورت قوانین خداوند تغییر ناپذیره. ممکنه بگیر شخص قابل تغییر هست و با قران میشه درستش کرد. حرف شما باز هم درسته. اما ایا خود شخص قلبنا تغیرپذیر هست؟
      آیا خدا با اینکار موافقه؟ممکنه حکمت خدا این باشه که شما در فلا زمان و فلان مکان اینکر رو باید انجام بدید مثلا بخاطر اینکه پدر شما قبلا مال حرامی حتی در حد یه لقمه نان سر سفره گذاشته حالا شما بدون اطلاع از این مسئله موظف هستید بزنی ششه همسایه رو بشکونی/چون اولا توبه در کار نبوده دوما حق الناس ادا نشده. پس شما باید قانون خدا رو در این مورد بجا بیاررید.
      اما وقتی کسی کار خیر در توشه اعمالش زیاده و به قولی دلش صافه و هر چی برای خودش میخاد برای دیگران هم میخاد خدا یه جایی یه جوری تلافی می کنه که خودش هم متوجه نمیشه حتی. مثلا یکی سر راهتون میاد میگه برادر یا خواهر این کاری که شما میخای انجام بدی نتیجش این خواهد شد.یعنی به شما آگاهی میده
      یا اینکه شما رو از یه مشکلی در زندگیتون که خودتونم ممکنه ازش خبر نداشته باشید اگاه میکنه. این ها همه به خواست خداوند هست. و هیچ وقت نباید شبه برای دوستان بجود بیاد که دخالتی در کار خدا صورت میگیره ما فقط وسیله هستیم

      1. mohammad and mahnaz می گوید

        خیییلی ممنون ازشمابخاطرپاسخگویی تون استادعزیزم…

  8. محبوبه می گوید

    سلام استاد من هفته پیش فرم معاینه رو پر کردم گفتین آخر هفته جواب میدم اما هنوز ایمیلی برام نیومده به ایمیل ارسال میکنید دیگه؟

    1. admin site می گوید

      بله یه مقدار تعدا زیاده و جواب دادن به فرم ها زمانبر شده ممنون از شکیباییتون

      1. محبوبه می گوید

        با سلام مجدد یک موضوعدیگه توی فرم معاینه محل سکونت ما هم محاسبه میشه؟ در واقع ما بین دوتا شهر ساکن هستیم و من اسم یکی از شهرها رو نوشتم همون درسته یا باید‌ اسم منطقه ای ک ساکن هستیم رو مینوشتم؟

        1. admin site می گوید

          شما نام نام مادر و نام و نام مادر طرف رو بنویسید کافیه

  9. leila می گوید

    قبل ازمن به یه دختردیگه علاقه داشت وقتی بچه دارشدم فهمیدم هنوز باهاش رابطه داره بعدکه من فهمیدم رابطشو قطع کردن.حالا نمیخام این یا مثل این اتفاق تکراربشه شمازن نیستین که بفهمین چقدر سخته وعذاب میکشم.آقای آذر شما که میگین بخاطر رضای خداوکمک به خلقش این نسخه هارو میدین من کارگناهی ازشما نخاستم بخدا توروخدا کمکم کنید آقای آذر

  10. leila می گوید

    استاد یه نسخه خاستم برای اینکه شوهرمو به روی تمام زنها ببندم چرا گفتین تایید نمیکنم واقعا تعجب میکنم؟کارگناهی که نیست شوهرمه واقعا جای سوال داره برام توروخدا برام دلیلشو بگین

    1. admin site می گوید

      قبلا به دوستان این مورد رو جواب دادم

  11. مهدي می گوید

    سلام استادبزرگوار در صورت امکان شرایط استفاده از لوح عین علی ع را توضیح فرمایید.باسپاس

    1. باران می گوید

      سلام ببخشید استاد بالاخره ما باید کدوم قمر در عقرب را رعایت کنیم جدول اینترنتی رو یا سایت چهار‌سوق؟

      1. admin site می گوید

        ما بر اسا ثور فلکی کار می کنیم .

  12. mohammad and mahnaz می گوید

    استادسلام امروز واسه من خیلی روز مهمیه میشه خواهش کنم واسه م دعاکنید اگه به صلاحم هست این کاربشه “البته من شرایط واداب دعا رو رعایت کردم واستففارو.. روهم انجام دادم”ازکاربرای عزیزهم تقاضا دارم دعام کنید ایشالا همه به خواسته هاشون برسند ..التماس دعا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم