آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

اصول اولیه برای نوشتن دعای مهر و محبت

2

اصول اولیه برای نوشتن دعای مهر و محبت

با سلام و عرض ادب
واضح است که هر عمل جلب و محبتی مجاز نیست مگر اینکه عملا علاقه ای بین طالب و مطلوب برقرار باشد و یا اینکه مطلوب بخوبی طالب را بشناسد و بداند که چگونه میتوان او را یافت و در علاقات و محبت های متفرقه و یا اینترنتی این عمل مجاز نیست.

آنچه باید در عمل حب مد نظر داشت به قرار ذیل است:

۱-    زمانی که عمل حب را انجام میدهد باید صائم باشد و از هر ذی روح و آنچه که از آن خارج میشود و منفرات پرهیز کند.
۲-     ترجیحا  در اول وقت روز سعید در اوایل ماه عربی تا دوازدهم ماه باشد.
۳-    اگر ساعت زهره را انتخاب نماید بهتر است که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و شنبه نباشد. ایام مذکور در واقع ایامی است که عمل حب و تهییج در آنها نیست.
۴-    از قلم و جوهر خاص عمل حب استفاده شود. مثلا جوهر آن ترکیبی از مسک و زعفران و گلاب باشد.
۵-    به نوع عمل تحبیب توجه شود. اینکه آیا حرق است یا دفن است یا تعلیق است و یا رش و شرب است (پاشیدن آب درب منزل مطلوب یا نوشیدن آب توسط او). این بستگی به طبع معمول فردی دارد که عمل برایش انجام میشود که با حساب جمل بدست می آید. در حساب جمل یا ابجد کبیر این طبع بررسی میشود،‌اگر عدد یک باقی بود پس طبع ناری دارد، اگر عدد ۲ باقی ماند طبع خاکی دارد، اگر ۳ باقی بماند بادی است ، اگر ۴ باشد آبی است و از این قبیل.
۶-    اگر هوائی باشد باید بر درخت یا سطح مرتفع آویزان شود، اگر ترابی باشد باید در گذر مطلوب یا نزدیک منزلش یا در قبرستان دفن شود، اگر آتشی باشد که ترجیحا باید در آتش انداخته شود و اگر آبی باشد ترجیحا باید در مایعات به او نوشانده شود یا در مسیرش یا نزدیک منزلش پاشیده شود.
۷-    قبل از کتابت و نوشتن باید انصراف عمار مکان انجام شود. نوع انصراف عمار تفاوتی ندارد و میتواند از طرق دهگانه استفاده کند.
۸-    بخورات خاص عمل بسیار مهم است که باید با طبع عمل موافق باشد و در واقع عمل حب و تحبیب قلب بدون بخورات مناسب عمل معنا ندارد.

اینها قواعد بدیهی و اولیه انجام عمل در این مورد بود که در این زمینه اختلافی نیست.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

اصول اولیه برای نوشتن دعای مهر و محبت

2 نظرات
  1. اسد می گوید

    سلام استاد بنده در شرف ازدواج هستم و حدود یک ماه هست که به خواستگارى دوشیزه اى رفتم ولى اسم مادرش را نمیدانم و سوال هم نمیتونم بکنم چون شک میکنند براى تفاهم زوجین میشود با اسم خالى در اورد !؟سپاس از شما استاد بزرگوار

    1. admin site می گوید

      سلام نه دوست عزیز اسم مادر الزامی هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم