آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

آموزش یوگا,آسانا اول- نشستن,پاچی ماتان آسانا

0

آسانا اول- نشستن (پاچی ماتان آسانا)

 این تمرین را هندی‌ها «پاچی ماتان آسانا» می‌گویند. مطابق شکلهای زیر  بنشینید و پاهای خود را دراز کنید. با نوک انگشتان پاها را بگیرید. زانوها خم نشود، پیشانی  را به طرف زانوها نزدیک کنید در روزهای اول زانوهایتان خم خواهد شد، پیشانیتان به زانوها نخواهد رسید، ولی پس از چند هفته یا چند ماه تمرین بدنتان نرم و کم‌کم شکل و وضعیت تصحیح خواهد شد. از یک(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) تا شصت یا صد یا هر چه بیشتر بشمارید و عمل را تمام کنید و اگر وقت بیشتری دارید چند مرتبه این کار را تکرار کنید و هر مرتبه تا چند دقیقه بدون کوچک‌ترین حرکتی به همین حال باقی بمانید، ولی باید عضلات پاها و دست‌ها کاملاً در حال کشش و فشار باشد.

فواید «پاچی ماتان آسانا»

۱-    ستون فقرات را نرمش می‌دهد ۲- عضلات پشت و شکم، دست‌ها و پاها را می‌کشد ۳- به هضم غذا کمک می‌کند ۴- چربی زیادی بدن را از بین می‌برد.

ادامه دارد…(بخش یوگا درمانی)

****************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

*****************************

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم