آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

آموزش تمرینات یوگا

0

آموزش تمرینات یوگا

امروزه نام ریچارد هیتلمن  برای میلیون‌ها  نفر از مردمی که با روش ورزش زیبای «یوگا» به نیروی عظیم و نهفته درون خویش دست یافته‌اند  و در روند تکاملی جسم و روح خود از هماهنگی ویژه‌ای برخوردار  گشته‌اند، نامی آشنا است.

هیلتمن در تلاش  کمی و کیفی خود  روشی را عرضه کرده است که با نیاز جامعه و روحیات و خلقیات مردمی برنامه‌ریزی گردیده که در قرن بیستم زندگی می‌کنند.

وی برای کسانی این روش نوین را  به عنوان راه حلی  منطقی ارائه نموده که در زندگی روزانه با کمی وقت روبرو هستند و در پی کوشش روزمره برای سالم ماندن و آرامش فکری و تقویت جسمی نیاز به آن دارند.

آنچه در این تمرینات به شما خواننده گرامی و مشتاق «یوگا»  تقدیم گردیده و اجرای دستورات آن توصیه شده است شما را به سوی یک آینده درخشان رهنمون می‌شود و این امکان را به وجود می‌آورد که(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) در طول زندگی پیوسته از زیبایی و سلامت طبیعیی بهره‌مند شوید و همواره با خودنگری و خودشناسی   بر وجود  خویش تسلط داشته باشید و نهایتاً به عنوان انسانی  خودساخته و سازنده، ایفاگر نقشی باشید که به انسان‌های دیگر بهره برسانید. با امید موفقیت برای شما.

آنچه گفته شد، تنها به خاطر بهره‌گیری از ورزشی است که در پایان یک ماه اثرات آن در بدن پدید می‌آید، پس باید در انجام بی‌وقفه تمرینات آن قاطعانه «یوگا» را آغاز کرد.

ادامه دارد…(بخش تمرینات یوگا در ۳۱ روز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم