آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

آفرینش بهترین سال های زندگی شما

0

آفرینش بهترین سال های زندگی شما

آفرینش بهترین سال های زندگی شما

 

سلام خدمت همه دوستان عزیز

مطلبی که امروز در این پست قرار میدم ,دقیقا نمیدونم در چه موقعیتی هستی و الانم به چی فکر میکنی

همه ساله در تمام دنیا اغلب ما در مراسم سال نو شرکت می کنیم.آیین عید و مراسم سال نو صرفا برای این نیست که با عزیزانمان دور هم جمع بشیم,بخوریم و بنوشیم و پایکوبی کنیم.برای این هم نیست که به گذشته هامون فکر کنیم و یا از آنچه در زندگی خود داریم سپاسگزار باشیم.سنت سال نو,در اصل برای اینه که تصمیم بگیریم که تغییر کنیم, برای اینه که به خودمان قول بدهیم و متعهد بشیم که شرایط مالی خود را بهبود ببخشیم یا روابطمون را با دیگران بهتر کنیم, یا به وضع ظاهر خود برسیم و یا در اشتغال خود تغییراتی را به وجود آوریم.همه ما هدف مشترکی را جستجو میکنیم.میخواهیم سال آتی ما بهتر از سال گذشته مان باشد.

HD-Stargate-Space-Universe-Wallpaper-of-digital

با این حساب چه اتفاقی می افتد؟ چرا قول و قراری که با خود میگذاریم به این سرعت رنگ می بازد؟چرا اکثر ما نمیتونیم به هدف های مطلوب خود برسیم؟چرا هنوز یک ماه نگذشته قول و قرارمان را فراموش میکنیم؟آیا به این دلیل است که آنچه را یک ماه قبل میخواستیم,دیگر نمیخواهیم؟ایا هدفهامون تغییر کردند؟آیا تسلیم شدیم و از خواسته خودمون دست کشیدیم.

یا شاید دلیل موفق نشدنمون از این جهته که برنامه هامونو اجرا نمیکنیم و از ابزار لازم برای موفقیت استفاده نمیکنیم؟

اما اگر قرار شد امسال متفاوت از همیشه باشه,چی میگید؟

اگر قرار باشه تمام ایام سال جدید را طوری زندگی کنید که بدون توجه به هر اتفاقی که بیفته امسال بهترین سال زندگی شما باشه چی میگید؟

اگه به این نتیجه برسید که برای رسیدن به بهترین سال زندگیتون همه چیز در کنترل و اختیار شما باشه و چیزیست که میتونید به اون شکل بدید,اون رو خلق کنید و به اون دست بیابید,چی میگید؟

چی میشد اگه همین الان متوجه میشدید که انتخاب به راستی با شماست؟

امکان اینکه تصمیم بگیرید امسال بهترین سال زندگیتون باشه,در هر لحظه ای یافت میشه.چون رسیدن به بهترین سال زندگی,به موفقیتهای بیرونی بستگی نداره.به شما بستگی داره.رسیدن به بهترین سال زندگی بستگی به این داره که بخواید تبدیل به کسی شوید که همیشه اونو آرزو کردید.

موضوع دوباره رسیدن به پنداره ای درباره خود است تا شما رو به خواسته های خودتون برسونه.

به همین شکله که هنرمندان میتونن مجسمه ای رو که در یک تخته سنگ مرمر پنهان بود,بیرون بیارند و به اون صورت خارجی ببخشند.همه ما هم به همین شکل باید از پشت لایه هایی که در اون پنهان شدیم بیرون بیایم و به خویشتن واقعی خودمون برسیم.با اشتیاق یک مجسمه سازمشهور جهانی,باید خودمونو از شر محدودیتهایی که شخصا برای خودمون خلق میکنیم نجات بدیم. و به استعدادهای پنهان خودمون برسیم.

برای رسیدن به بهترین سال زندگی خود,باید با رفتارهای مخرب و علیه خود مبارزه کنیم و راه های جدیدی برای واکنش نشون دادن به حوادث روزمره ای که تجربه ما رو شکل میدهد پیدا کنیم.

قبل از هر کار باید باورهای خودمحدودکننده ای را که در سال های مختلف زندگی مان به دست آورده ایم,شناسایی نماییم و بعد, شجاعت اینو پیدا کنیم که به یکباره همه اونها رو از سر راه خودمون باز کنیم.

اینها باورهای منفی و مخربی هستند که اثر شاهکارمان را در پوشش خود گرفته اند.برای حیاط بخشیدن به بهترین سال زندگی باید وقتی صرف کنیم و به بررسی فرایند اندیشه ای بپردازیم که توانایی ما برای موفق شدن یا شکست خوردن را شکل داده است.یا به والاترین خویشتن خودمون برسیم.یا در معمولی بودن ,و به جایی نرسیدن فرو بریم.

اغلب ما برای آنچه میتوانیم یا نمی توانیم داشته باشیم برای آنچه می توانیم یا نمیتوانیم انجام دهیم و کسی که می توانیم یا نمیتوانیم باشیم محدودیتهایی در نظر گرفتیم. ما تسلیم این باور شده ایم .هر سال جدید می تواند مانند سالهای قبل و یا در نهایت اندکی بهتر باشد . ما فراموش کرده ایم که تحت تاثیر آینده بی انتهای خود به وجد و هیجان بیابیم ما پیرامون خود را مرز بندی میکنیم. هدفها و تصورات ذهنی خود را محدود میکنیم. ما به جای ابزار توانمندی های خود با توده ها هم صدا می شویم . در سنین بلوغ و بزرگی کودک درون خود را خفه میکنیم , تصوراتمان را به بند میکشیم. کنجکاوی ما ,جای خود را به اندیشه حق به جانبی داده است که آنچرا که میبینیم یا میشنویم محدود کند. طبیعت باز و گشوده ما جای خود را به یک دل گارد گرفته و به حالت تدافعی در آمده داده است و به جای اینکه با شور نشاط سعی کنیم در زندگی به عظمت برسیم, در رویای زندگی ای فرو میرویم که دلمون میخواست داشته باشیم.شاید شما هم در انتظار روزی هستید که زندگی خیالیتان از راه برسد.امیدوارید سر انجام روزی فرا برسد که به موفقیت و پول و عشق و خوشبختی برسد.

مانند بسیاری دیگر از مردم شاید انتظار میکشید که فردا اتفاقی بیفته تا دوباره زندگی خود احساس بهتری پیدا کنید.اما از شما میپرسم,آیا این فردایی که از آنها حرف میزنید تا کنون فرا رسید؟

باید از این توهم هم بیرون بیایید که بهترین سال زندگی شما مربوط به اینده است.

و حال آن که بهترین سال زندگی شما همین جا و همین حالا است.هرگز تصور نکنید و خودتان را فریب ندهید که بهترین سال زندگی شما بعدا اتفاق خواهد افتد. . .

آن هم به شرط آنکه با بخت و اقبال بلند روبرو بشید.هرگز باور نکنید که در حال حاضر امکان آن را ندارید که در امسال زندگی خود به آنچه میخواهید برسید.مهم نیست که چکار میکنید و چه اتفاقی در زندگی شما می افتد.منتظر آن نباشید که همه کارها خود به خود انجام شود.برنامه تان انجام بگیرد یا مرد یا زن رویایتان بر سر راه شما سبز شود.گرفتار خیال”روزی” یا”سال اینده” یا “وقتی فرصتی بیشتری داشته بباشم”یا “وقتی پول بیشتری در اختیارم باشد…” نشوید.اجازه ندهید این باور سبب شود که بهترین سال زندگی شما موضوعی مربوط به آینده است.

 

انتخاب شماست,اینجا و همین حالا,خوب فکر کنید:این زندگی در اختیار شماست.خواه تنها باشید,بیمار باشید,چاق باشید,فقیر باشید,گرفتار باشید,افسرده باشید,یا به چیزی معتاد باشید,حتی اگه تحصیلات خوبی ندارید,میتوانید به این خواسته خودتون برسید.بهترین سال زندگی شما موضوعی در این رابطه نیست که به همه چیزهای مورد علاقه خود برسید تا ان شادی مورد نظرتون بدست بیاد,موضوع مربوط به تمام کردن یک پروژه کم کردن ده کیلو وزن و یا یافتن عشق مورد علاقه نیست.ممکنه در سالی که در پیش دارید عزیزی را از دست بدهید,یا شغلتان را از دست بدهید.ممکن است از همسرتون جدا بشید.میخواهم این رو به شما بگم کهرسیدن به بهترین سال زندگی بدین معنا نیست که زندگی تان با شکوفایی همراه باشد.

بهترین سال زندگی شما در این باره است که از خودتون الهام بگیرید.بدین معنا ست که با گذشته خود کنار بیایید تا اینده ای بسازید که با همه سالهای تاکنون زندگی شما تفاوت داشته باشد.باید به دیگران کمک کنید تا آنها هم در چنین شرایط قرار بگیرند.

من در نرم افزار اسرار المکشوف نسخه های تعادل و ثروت شما را دعوت به دست به کار شدن میکنم.این اقدامی قدم به قدم است تا امسال خودتونو به بهترین وجه خاص و ویژه کنید.که صبح وقتی از خواب بیدار میشید,این حسو داشته باشید که بخواهید از رختخواب خود بیرون بروید و روزتان را شروع کنید.هدف نرم افزار اسرار المکشوف الهام بخشیدن و حمایت از شماست تا به سطحی از لذت برسید که حتی نتوانید فکر کنید که امکان پذیر بودنش وجود دارد.هدف از نرم افزار این است که وقتی به انتهای سال می رسید,احساس کنید که باز هم ادامه همین سال را میخواهید.نرم افزار اسرار المکشوف بهترین سال زندگی شما راهنمای شماست تا در زندگی,بدون توجه به اینکه در پیرامون شما چه میگذرد,به بیشترین عظمتها برسید.هدف حمایت از شماست تا بدونید بهترین سال زندگی برای شما چه معنا و مفهومی دارد.چگونه به نظر میرسد,چه احساسی را فراهم میاورد.وقتی در حضور بهترین سال زندگی خود قرار میگیرید,این نرم افزار به شما کمک میکند تا برنامه ای قدرتمند طراحی کنید و موفقیت خود را تضمین نمایید,و به مهارتهایی دست پیدا کنید تا به رویاهای دیرین خود تحقق ببخشید.

 

منبع: تیم این اپلای

 

.

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم