آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

آداب زندگی مسلمان درس ۴۰ وعده های غذایی

0

آداب زندگی مسلمان درس ۴۰ وعده های غذایی

آداب زندگی مسلمان درس ۴۰

وعده های غذایی

شخصی به خدمت امام صادق (ع) از بیماری های گوارشی شکایت کرد . آن حضرت [ برای پیشگیری از          بیماری های گوارشی ] فرمود : صبحانه و شام بخور و میان آن دو چیزی نخور ، چون مایه فساد بدن است . مگر نشنیدی که خدا می فرماید : در آنجا ( بهشت ) هر بامداد و عصرگاه رزق خود را خواهند داشت . ولی پس از دچار شدن به این نوع بیماری ، پزشکان توصیه می کنند که در فاصله های کم از غذای مناسب استفاده می شود .

امام رضا (ع) می فرماید : در جسم انسان رگی به نام رگ « عشاء » وجود دارد که چنانچه شخص شام نخورد آن رگ تا صبح وی را نفرین کند و گوید : خدا تو را گرسنه و تشنه کند ، چنان که مرا گرسنه و تشنه کردی ، پس هیچ یک از شما شام خوردن را ترک نکند ، هر چند به لقمه ای از نان یا جرعه ای از آب باشد .

امام صادق (ع) می فرماید : هرگاه نماز صبح خواندی اندکی غذا بخور تا دهانت خوش بو و حرارتت خاموش و دندان هایت محکم و لثه ات سفت و روزی ات جلب و اخلاقت نیکو گردد .

با دانلود مجموعه ۱۰۰ باب اسرار الوجود عضو ماه نامه تخصصی آموزش علوم غریبه این اپلای شوید و از آپدیت ماهانه رایگان یک ساله ما بهره مند گردید

0101011-185x185۱۰۰ باب اسرار الوجود اولین و تنها ترین ماه نامه تخصصی آموزش علوم غریبه با مسائل بسیار مهم و کاربردی با توضیحات ساده و روان که به صورت هر ماهه مطالب جدید و کاربردی از کتب خطی و قدیمی تفسیر شده و در آن به صورت به روز رسانی قرار می گیرد با تهیه این مجموعه کلیه آداب و قوائد و اصول علوم غریبه ادعیه و اذکار و همه چیز را در رابطه با علوم غریبه فرا می گیرید.

با وارد کردن کد inapply20 هنگام دانلود محصولات سایت از ۲۰ درصد تخفیف ویژه ما بهره مند گردید.


نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم