آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

آداب زندگی مسلمان درس ۳۵ بهداشت دل ( قلب )

0

آداب زندگی مسلمان درس ۳۵ بهداشت دل ( قلب )

آداب زندگی مسلمان درس ۳۵

بهداشت دل ( قلب )

اهمیت سلامت دل : امیر مؤمنان (ع) فرمود : آگاه باشید که تنگدستی بلاست و بدتر از تنگدستی بیماری تن و بدتر از بیماری تن بیماری دل است . آگاه باشید که از جمله نعمت ها ، گستردگی ثروت است و برتر از فراوانی ثروت ، تندرستی و برتر از تندرستی سلامتی دل است .

و همان گرامی فرمود : هیچ دردی بر دل دردناک تر از گناهان نیست .

تاثیر سلامت دل در تندرستی : امیر مؤمنان (ع) فرمود : هوشیار باشید که بخشی از تندرستی ، سلامتی دل است ؛ همچنین فرمود : تقوای الهی ( سلامت دل ) … درمان بیماری های بدن شماست .

امام باقر (ع) فرود : هیچ دانشی همانند دانشِ تامین کننده سلامت نیست و هیچ سلامتی همانند سلامت دل نیست .

اثر سلامت دل : خدا در قرآن می فرماید : روزی که نه مال برای انسان سودمند است و نه پسران ؛ اما کسی که با دلی پاک از شرک و گناه نزد خدا آمده است ، [قطعا از آن پاکی بهره خواهد برد ] .

رسول خدا (ص) فرمود : خدا به چهره ها و اموالتان نمی نگرد ، بلکه به دل ها و کردارتان می نگرد .

با دانلود مجموعه ۱۰۰ باب اسرار الوجود عضو ماه نامه تخصصی آموزش علوم غریبه این اپلای شوید و از آپدیت ماهانه رایگان یک ساله ما بهره مند گردید

0101011-185x185۱۰۰ باب اسرار الوجود اولین و تنها ترین ماه نامه تخصصی آموزش علوم غریبه با مسائل بسیار مهم و کاربردی با توضیحات ساده و روان که به صورت هر ماهه مطالب جدید و کاربردی از کتب خطی و قدیمی تفسیر شده و در آن به صورت به روز رسانی قرار می گیرد با تهیه این مجموعه کلیه آداب و قوائد و اصول علوم غریبه ادعیه و اذکار و همه چیز را در رابطه با علوم غریبه فرا می گیرید.

با وارد کردن کد inapply20 هنگام دانلود محصولات سایت از ۲۰ درصد تخفیف ویژه ما بهره مند گردید.


نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم