آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

معجزه و تمرکز فکر

0

معجزه و تمرکز فکر

کلمه معجزه را برای اعمال خارق­العاده پیغمبران به کار می­برند، و کارهای اعجازانگیز و حیرت آور اشخاص دیگر را کرامات می­گویند. به هر حال شما شاید در مجلات و کتب خوانده باشید که وقتی زنان پیشگو می­خواهند پیشگویی کنند (البته اگر قبول کنیم که پیشگویی صحت داشته باشد) به وضع و حالت روانی خاصی در می­آیند، این حالت را که عبارت از تمرکز فکر شدید است، حالت خلسه، جذبه یا استغراق می­گویند، و علمای هیپنوتیزم این تمرکز فکر شدید را «خود هیپنوتیزم» می­گویند.

کلیه عرفا و متصوفین دیگر هم هنگام کرامات به چنین حالت خاصی در می‌آیند، چشمان­ شان خیره یا بسته می­شود، دست و پا اعضاء بدن­شان بی‌حرکت و عضلات­شان شل و سست می­گردد، از خود بی­خود می­شوند و اگر اشاره دست یا سری بکنند، حالت بی­ ارادگی خاصی در دست­شان وجود دارد. فکرشان (سایت هیپنوتیسم دات آی آر)متوجه نیروی مطلق جهان یا «آفریدگار» می­گردد. در چنین حالتی احساس سردی و گرمی و درد را فراموش می­کنند، اراده نیرومندی می­یابند و در این هنگام خواسته آن­ها ( اگر صحت داشته باشد) عملی می­شود، کسانی که در زیارت­گاه­ها و عابر برای شفا یافتن بست می­نشینند پس از دچار شدن به چنین حالتی به آرزوی خود می­ رسند که علمای روانشناس معاصر تمام حالات را یک نوع خود هیپنوتیزم می­دانند که البته یک نوع تمرکز فکر ظاهری سطحی است نه عمقی و باطنی.

در حالت تمرکز فکر حافظه به طور عجیبی قوی و نیرومند می­شود، شخص در حالت تمرکز فکر شدید قادر خواهد بود خاطرات زمان طفولیت را دقیقاً به یاد آورد با چشم­های بسته خطوط و سطور کتاب­هایی را که سال­ها پیش مطالعه کرده ببیند. 

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

معجزه و تمرکز فکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم